Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
normaal ben ik een uurtje bezig. Progressie gaat redelijk, moet alleen nog wat meer gaan eten, maar daar wordt aan gewerkt. En ik ga binnenkort toch eens kijken wat de mogelijkheden van squat en deadlift zijn in mijn sportschool 

haha thuis kan je wel zelf je lekkah muziekje bepalen maarja sportschool owns home vind ik.

)
Toch redelijk de belabberde training van het weekend rechtgezet! Voelde goed vandaag 
) en ga dat ding heen en weer duwen. Nog wat gewicht erbij, nog wat duwen, nog wat gewicht, heen en weer en voor de laatste keer wat gewicht erbij. Amai zunne, ik zen content! dat wordt een nieuw schema maken
Was maar een squat tot 90 graden (godzijdank sta je recht voor een spiegel) maar het begin is er! Ik weet niet wat die stang weegt, maar had er nu 25 kg aan elke kant aan en dat ging goed. Maar ik begin wel langzaam met opbouwen en goed op de techniek letten.
Vrijdag:
BORST
chest press
10x54
10x61
8x68
8x68
incline dumbbell fly
10x12
8x12
8x14
8x16
incline dumbbell press
8x16
8x18
7x20
BICEPS
barbell curl
8x27
8x30
8x32
8x35
machine curl
8x39
8x39
8x45
6x51
Hammer curl
7x10
7x10
6x12
en ineens zag ik in een hoekje iemand squatten in een machine!!!! ze hadden het bankje dat altijd in het middenstaat weggezet (terwijl ik altijd dacht dat het een vast bankje was!!). Ik had tot nu toe alleen mensen zien benchpressen in dat ding en wist niet dat je dat bankje eruit kon gooien en dat ding kon gebruiken om te squatten! En die gast was net klaar, dus ik vergeet de rest van mijn traineng (schouders) kruip onder die stang (na er eerst een hoop gewicht af te hebben gegooid) en ga dat ding heen en weer duwen. Nog wat gewicht erbij, nog wat duwen, nog wat gewicht, heen en weer en voor de laatste keer wat gewicht erbij. Amai zunne, ik zen content! dat wordt een nieuw schema maken
Was maar een squat tot 90 graden (godzijdank sta je recht voor een spiegel) maar het begin is er! Ik weet niet wat die stang weegt, maar had er nu 25 kg aan elke kant aan en dat ging goed. Maar ik begin wel langzaam met opbouwen en goed op de techniek letten.
Snel nog wat buikoefeningen gedaan, thuis een wheyshake met dextrose genomen, nu in de douche en daarna m'n rijst met kip tandoori naar binnen werken. Mijn weekend begint lekker

LEt op voor je rug bij machine squat benen goed naar voren doen!
das waar, maar wel stom dat ik er nu pas achter kom, had al zoveel eerder kunnen squatten! Snap ook niet dat ik het verder nog NOOIT iemand heb zien doen in de sportschool![]()

Don't worryhee hoe zit het met je logje!! Wel door blijven trainen he![]()
Vanavond ga ik me weer zwaar uit de naad werken!! Ik heb helaas alleen op dinsdag en vrijdag (en soms zaterdag) tijd voor krachttraining. Op donderdag capoeira (voorlopig slechts 1 x per week, dat was eerst altijd 3 x voor ik een rugblessure kreeg) en a.s. zondag capoeira tricks in de turnzaal. En volgende week maandag heb ik mijn vriendin beloofd mee te doen met haar yoga-les 

doe op de machine bij ons 200 kg. Heeft dat te maken met de afstand van de hefboom ofzo? Just wondering...