Fitness Seller

If you want it, come and claim it...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Beescht! Je hebt best wel aardige weights eraan hangen... Wat zijn je stats nu?

Thanks Diamond!
Ik ben al wel een beest, maar voornamelijk lieveheers :p

Geen idee van mijn stats want de weegschaal op de sportschool hebben ze weggehaald (was kapot) en is nog niet vervangen. Maar volgens de wii (:D) ben ik 1,5 tot 1,9 kg gegaind terwijl ik het idee heb dat m'n vetpercentage al een stukje gezakt is. Verder gebruik ik voornamelijk de spiegel als referentie ;)

edit: misschien binnenkort wat supps bestellen zoals een crea of iets als Real Gains, maar ga daar eerst goed induiken omdat er zoveel producten zijn, en wat de een geweldig vindt kraakt de ander helemaal af...

Laatst bewerkt:
Gister even aan het knutselen geweest en een nieuw 3-daags schema opgesteld dat ik vanaf januari ga uitvoeren:

DINSDAG
RUG:
pulldown behind neck
bent over row
dumbbell shrugs
hyperextensions

TRICEPS:
close grip bench press
skull crusher
rope pushdown

BUIK
incline sit-up
leg raise
machine crunches

VRIJDAG:
BENEN:
squat
leg extensions
calf raise
leg curl

SCHOUDERS:
military press
upright row
bent over raise
side raise

ONDERARMEN:
reverse curl
wrist curl
reverse wrist curl

ZATERDAG:
BORST:
bench press
fly
incline bench press

BICEPS:
pull up
barbell curl
rope hammer curl

BUIK
incline sit-up
leg raise
machine crunches

Ik post het nu al zodat ik eventuele op- en aanmerkingen mee kan nemen en het schema eventueel nog wat kan wijzigen.

Laatst bewerkt:
ik mis eigenlijk de deadlift en de stiff legged deadlift - goed voor rug en hams + een side raises voor de schouders , voor de rest stevige oef

Thanks Groteman! Side raises meteen erbij gedaan (hopelijk geen overkill voor de schouders nu). Deadlift wordt het voorlopig nog niet i.v.m. rugblessure, en aangezien niemand deze doet in de sportschool ben ik bang dat ik de techniek verkeerd doe. Ben veel te blij dat mijn rugblessure na 1,5 jaar zo goed als over is, dus ik ga alleen deadliften als ik zéker weet dat ik hem goed uit kan voeren!

je traint nu al je schouder-koppen vrij compleet dus , en idd bij een rugblessure is de deadlift even lastig , maar je zou bijv voordat je hyperextensions doet alleen maar wat bewegingen kunnen maken met de bb zonder gewicht .

2 oefeningen is genoeg hoor voor biceps dus die pull ups kan je beter op de dag dat je rug traint plaatsen.
Onderarmen train je ook al genoeg met je andere spiergroepen.

Maar als je echt graag onderarmen wilt trainen zou je de wrist curl kunnen doen.

Succes met je doelen in Januari!!!

Groet franco

Laatst bewerkt:
2 oefeningen is genoeg hoor voor biceps dus die pull ups kan je beter op de dag dat je rug traint plaatsen.
Onderarmen train je ook al genoeg met je andere spiergroepen.

Maar als je echt graag onderarmen wilt trainen zou je de wrist curl kunnen doen.

Succes met je doelen in Januari!!!

Groet franco

Hmmm... dat zou dan 5 oefeningen zijn voor rug. Had de pull up om die reden al bij biceps geplaatst. Ik zal even kijken hoe het gaat en anders kan ik altijd nog wat verschuiven. Mijn onderarmen train ik vooral omdat ik bij capoeira veel handstanden e.d. maak, dus extra verstevigen is nooit weg ;)

Leuk dat je capoeira doet, had ik niet gelezen, ja dan zijn wat extra oefeningen voor onderarmen nooit weg.

Vandaag had ik niet zo heel veel energie, desondanks toch maar de deur uit gegaan en de sportschool binnen gestapt. Eenmaal bezig viel het niet tegen, maar ik heb wel eens lekkerder getraind.

Vrijdag:

BORST:
bech press
12x20
8x50
8x60
3x70
8x50
7x60

incline bech press
8x35
8x45
8x50
6x55

cabel fly (gewicht per kant)
8x15
8x20
8x20
6x25

SCHOUDERS:
military press
8x25
8x30
8x35
4x40

dumbbell side raise
8x6
8x8
7x8

BICEPS:
barbell curl
8x30
8x35
8x37,5
7x37,5 (laatste 2 niet netjes)

rope hammer curl
8x21
8x23
8x28

machine preacher curl
8x39
8x46
6x53

En toen had ik nul energie meer, ben snel gaan douchen en mijn vriendin op gaan halen van haar werk. Nu lekker genieten van het weekend ;)

soms heb je dat idd wel eens , maar als je eenmaal dan bezig bent ga je als een speer

De feestdagen en daarbij geplande 1,5 week rust is gelukkig bijna voorbij! Sta te popelen om vrijdag met m'n nieuwe schema aan de gang te gaan. Heb het echt gemist maar de rust zal ook wel zijn voordelen hebben... hoop ik dan :D

Succes met trainen vrijdag!

Vandaag eindelijk weer getraind na 1,5 week rust. Een nieuw jaar, een nieuw schema! Vandaag:

BENEN:
squat
8x60
8x70
8x80
8x85

leg curl (1e keer)
8x35
8x40
8x45
8x50 (met veel moeite :D)

leg extensions
8x55
8x65
8x65

calf raise
8x80
8x90
8x100

SCHOUDERS:
military press
8x25
8x30
8x35
8x40

side raise
8x4
8x6
8x8

bent over raise (1e keer)
8x4
8x6
8x8

upright row (1e keer)
8x11
8x17
8x22

ONDERARMEN:
reverse wrist curl
8x11
8x11
7x17

wrist curl
8x17
8x22
8x26

Commentaar: Niet meteen te gek gedaan vandaag aangezien ik een aantal oefeningen voor de eerste keer deed, en sommige oefeningen wat sets minder aangezien dit de eerste keer trainen was na anderhalve week rust. Dus weer even rustig beginnen. Voelde heerlijk om eindelijk weer wat met gewichten te spelen :D

Morgen de drie B's: Borst, Biceps, Buik :p

Mooie training, goed begin van een nieuw jaar. :thumbs:

beviel de bent over lat raise

beviel de bent over lat raise

Op zich wel ja. Maar ik zit te denken dat het misschien nog effectiever is (denk dat ik hem dan stricter kan uitvoeren) om hem liggend op een bankje te doen. Wat denk jij daarvan? Of ik moet nog even de juiste feeling erbij krijgen, dat kan ook natuurlijk ;)

Zaterdag:

Met een beetje spierpijn in de schouders en een ontzettende spierpijn in mijn benen ben ik weer naar de sportschool gewaggeld :D De volgende training is eruit gekomen:

BORST:
bench press
12x20
10x40
8x50
8x60
5x65
5x65 (70 niet geprobeerd ivm rustig opbouwen na rust)

flyes:
8x12
8x14
8x16
8x16

incline bench press
8x35
8x40
8x45
8x50

cabel flyes
8x10
8x15
8x20
8x20

BICEPS:
pull up
8xbw
8xbw
8xbw
8xbw

barbell curl
8x22
8x27
8x30
8x32

rope hammer curl
8x17,5
8x21
8x24,5
8x28

BUIK
leg raise
12xbw
12xbw
12xbw
12xbw

incline sit-up schuin
16xL-R
16xL-R
16xL-R

Ben alleen machine crunches vergeten, die komen er volgende week bij!
Ging wel lekker, maar bench press voelde wel wat zwaarder aan dan normaal. Ik denk een combinatie van mijn genomen rust en het feit dat ik gister schouders heb getraind. Nu lekker aan de shake en daarna de douche in :p

Op zich wel ja. Maar ik zit te denken dat het misschien nog effectiever is (denk dat ik hem dan stricter kan uitvoeren) om hem liggend op een bankje te doen. Wat denk jij daarvan? Of ik moet nog even de juiste feeling erbij krijgen, dat kan ook natuurlijk ;)

je kan hem idd staand / zittend of liggend op een schuine bank , ik doe zelf eigenlijk alleen maar staand en zittend , maar wat nou effectiever is ???

Gister niet getraind want m'n darmen lagen de hele dag overhoop :mad: Veel te veel in het kleinste kamertje vertoefd... vrijdag maar even extra gas (passende uitdrukking bij dit onderwerp :o) geven met trainen...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven