Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ff tussendoor.., wat is ongeveer wat je max aan igf kunt nemen ivm darmgroei?
Bedoel, werkt 100mcg eod beter dan bv 50mcg ED..
.En het lijkt me ook dat op niet trainingsdagen dit spul ook prima werkt, gezien je spieren dan ook herstellen....., of beter enkel op trainingsdagen?
Betekent dit dan dat je als je 2 spiergroepen per dag traint, moet verdelen over vier spots ?
daarbij wil ik ook weeten of ik dit gewoon een half jaar kan nemmen of dat ik om de 6 weeken een pauze moet inlassen van 4 weeken
Insuline neem je voor maximaal 4 weken aan een stuk, daarna word de kans steeds groter om levenslang diabeet te worden. Na een periode van gebruik neem je minimaal dezelfde periode rust (of langer uiteraard).
Kortom:
Week 1t/m4 Insuline
Week 5t/m8 Geen Insuline
Week 9t/m12 Insuline
Week 13t/m16 Geen insuline
Etc..
Je kunt in principe op deze manier zo lang als je wilt met insuline bezig blijven, alleen word het het gebruik steeds minder aangenaam. De eerste 2 periodes van 4 weken zijn meestal het effectiefst, daarna ga je steeds meer vet opslaan en boek je ook steeds minder spierwinst.
Even voor de zekerheid, heb je je ingelezen over de voeding die je na een injectie tot je moet nemen? Je lijkt me toch best een naïef persoon (no offense).bij insuline gaat het verhaal 'Ik eet gewoon veel, dan is het altijd wel goed' niet op. Dit kan namelijk uitlopen op een hypo of op monsterlijke vetopslag.
Mocht je al bezig zijn en wist je dit allemaal allang, laat dan even weten hoe het je vergaat!
Succes!

Maar rush, 4 spots verdelen? Pakte er altijd maar 2, waren echt maar 4 kleine streepjes op zo'n slin naald haha!
.Als ik gebruikers mag geloven (en eigen ervaring) dan heeft IGF daar nul komma nul invloed op !
5000iu vails,...... Bedoelbje geen hcg ofzo want 5000?
Jawel, hier staat het prima vertaald !
http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/veel-gestelde-vragen-igf-1-a-67150/
Beter, makkelijker kan je het niet krijgen![]()