MuscleMeat

Igf 1 en dan

Ja 1000 bestaat, gewoon 10 ml bac water erin. Dan heb je 10x 100 iu 1 ml is dus 100 iu o,5 ml is dan 50mcgr is ip per dag zat

ff tussendoor.., wat is ongeveer wat je max aan igf kunt nemen ivm darmgroei?
Bedoel, werkt 100mcg eod beter dan bv 50mcg ED..
En het lijkt me ook dat op niet trainingsdagen dit spul ook prima werkt, gezien je spieren dan ook herstellen....., of beter enkel op trainingsdagen?

@TS: Al gestart met IGF?

ff tussendoor.., wat is ongeveer wat je max aan igf kunt nemen ivm darmgroei?
Bedoel, werkt 100mcg eod beter dan bv 50mcg ED..

100mcg werkt idd beter voor darmgroei dan 50mcg :D.

---------- Toegevoegd om 09:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:06 ----------

En het lijkt me ook dat op niet trainingsdagen dit spul ook prima werkt, gezien je spieren dan ook herstellen....., of beter enkel op trainingsdagen?

zal best prima werken, maar dat maakt het nog niet slim....

het meest veilige protocol is om direct na uw training in de getrainde spier te injecteren (50mcg verdeeld over beide kanten) om zo *hopelijk* maximale lokale IGF uptake te krijgen zodat er dus minder gaat ronddwarrelen op zoek naar receptoren, waarvan de meeste idd in je darm gebied zitten.

Betekent dit dan dat je als je 2 spiergroepen per dag traint, moet verdelen over vier spots ?

daarbij wil ik ook weeten of ik dit gewoon een half jaar kan nemmen of dat ik om de 6 weeken een pauze moet inlassen van 4 weeken

Insuline neem je voor maximaal 4 weken aan een stuk, daarna word de kans steeds groter om levenslang diabeet te worden. Na een periode van gebruik neem je minimaal dezelfde periode rust (of langer uiteraard).
Kortom:

Week 1t/m4 Insuline
Week 5t/m8 Geen Insuline
Week 9t/m12 Insuline
Week 13t/m16 Geen insuline

Etc..

Je kunt in principe op deze manier zo lang als je wilt met insuline bezig blijven, alleen word het het gebruik steeds minder aangenaam. De eerste 2 periodes van 4 weken zijn meestal het effectiefst, daarna ga je steeds meer vet opslaan en boek je ook steeds minder spierwinst.

Even voor de zekerheid, heb je je ingelezen over de voeding die je na een injectie tot je moet nemen? Je lijkt me toch best een naïef persoon (no offense).bij insuline gaat het verhaal 'Ik eet gewoon veel, dan is het altijd wel goed' niet op. Dit kan namelijk uitlopen op een hypo of op monsterlijke vetopslag.

Mocht je al bezig zijn en wist je dit allemaal allang, laat dan even weten hoe het je vergaat!

Succes!

Insuline neem je voor maximaal 4 weken aan een stuk, daarna word de kans steeds groter om levenslang diabeet te worden. Na een periode van gebruik neem je minimaal dezelfde periode rust (of langer uiteraard).
Kortom:

Week 1t/m4 Insuline
Week 5t/m8 Geen Insuline
Week 9t/m12 Insuline
Week 13t/m16 Geen insuline

Etc..

Je kunt in principe op deze manier zo lang als je wilt met insuline bezig blijven, alleen word het het gebruik steeds minder aangenaam. De eerste 2 periodes van 4 weken zijn meestal het effectiefst, daarna ga je steeds meer vet opslaan en boek je ook steeds minder spierwinst.

Even voor de zekerheid, heb je je ingelezen over de voeding die je na een injectie tot je moet nemen? Je lijkt me toch best een naïef persoon (no offense).bij insuline gaat het verhaal 'Ik eet gewoon veel, dan is het altijd wel goed' niet op. Dit kan namelijk uitlopen op een hypo of op monsterlijke vetopslag.

Mocht je al bezig zijn en wist je dit allemaal allang, laat dan even weten hoe het je vergaat!

Succes!

Gaat om igf schwarz ;)
4 weken op 4 weken af deed ik, dus het insuline schema kan je wel aanhouden.
Maar rush, 4 spots verdelen? Pakte er altijd maar 2, waren echt maar 4 kleine streepjes op zo'n slin naald haha!

• Topic Starter Topic Starter
ok nauw allemaal bedankt voor jullie advies en ik doe er wat mee bedankt tot de volgende vraag

mvg
hotrod

ok kerel....niet in je tummy he,krijg je dikke pens van.

Ik heb nu vials 5000 iu ,,,,maar daar zit toch 1000 mcg in.
klopt dat??
want die vragen van Hot rod brengen me wel in verwaring

lees de sticky, daar is het PRIMA in duidelijke taal uitgelegd.

ja navy maak jij onze vrienden maar NOG luier :D.

daar maak je een heel goed punt ;)

Ik lees net in de post van IKKE dat IGF-1 hetzelfde effect heeft op de testikels als HCG. Nu is HCG in hogere dosis niet onomsproken, het zou schadelijk zijn voor de Leydig-cellen (waardoor men onvruchtbaar kan worden) hoe zit dit met IGF-1?

5000iu vails,...... Bedoelbje geen hcg ofzo want 5000?

5000iu vails,...... Bedoelbje geen hcg ofzo want 5000?

Ik zal ze wel onder echt en nep zetten,kan je ze zien en de anderen .
Kan deze vrij makkelijk krijgen,maar zal er eerst en foto van maken.
Daar zal mijn dealer wel comentaar op hebben ,maar moet die maar slikken.
Heb eerder altijd hgh genomen maar nu kan ik deze schit krijgen en ben er totaal niet mee op de hoogte.

---------- Toegevoegd om 03:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:49 ----------

Jawel, hier staat het prima vertaald !

http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/veel-gestelde-vragen-igf-1-a-67150/

Beter, makkelijker kan je het niet krijgen ;)

Nou kerel ,bedankt voor je nette post,hier kan ik mee veder.

Terug
Naar boven