Haha,die vind ik wel goednee geen last van.
maar goos, je weet wie ik ben he, neem het niet zo nauw.
dit is hoe ik het zie!!
zegt niet over dikke schijt over de protocollen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha,die vind ik wel goednee geen last van.
maar goos, je weet wie ik ben he, neem het niet zo nauw.
dit is hoe ik het zie!!
zegt niet over dikke schijt over de protocollen.

Moest van Myjector, had van hem wat azijnzuur gehad en moest dat half half met het gewone steriele water vermengen.
Als je het van hem hebt gehad weet je in ieder geval dat het echte AA was das een voordeel dude.

Idd erg relaxt van hem. Ik kan het namelijk echt niet in de koelkast zetten
Alleen jammer dat AA niet werkt met HGH, moet alsnog in de koelkast maar ja tegen die tijd maak ik wel een mini koelboxje ofzo.
daar wordt je niet geil van hoor bro??ik snap dat niet,
waarom je vriendin je niet steunt in wat je wilt bereiken.
als zij wat wil, wil ze toch ook dat jij haar daarmee ondersteund?
kijk aas snap ik, ze wil niet als een lustobject gezien worden,
maar GH enzdaar wordt je niet geil van hoor bro??
Ja dat snap ik, maar stel elke spier kan een bepaalde hoeveelheid per tijdsbestek aan en neemt dat laten we zeggen 100% op, dan zou je in theorie toch elke dag een andere spier die dosering kunnen geven?
Weleens waar is het handig om het niet op die manier te doen aangezien er altijd wel wat in je bloed gaat floaten dan maar in theorie klopt het denk ik wel....
rusher?je bent zeker al gaan pitten he

ik was idd al pitten![]()
IMO:
in theorie zou dat dan idd zo moeten werken ja, en dat zal het vermoedelijk ook doen in de praktijk met rhIGF-1. en dan nog zou je met die 72 uur rekening moeten houden mbt spot rotatie.
eigenlijk willen we de IGF-1 die door je spiercellen wordt gemaakt/vrijgegeven kunnen injecteren, die is weer anders dan de IGF-1 zoals door je lever geproduceert of de zooi die wij injecteren
maar waarschijnlijk is MGF een veel interessanter middel!
mgf staat op me lijstje om een dezer weken te proberen.
i will let u know..
alleen hoor dat er te weinig gebeurt..

ik was idd al pitten![]()
IMO:
in theorie zou dat dan idd zo moeten werken ja, en dat zal het vermoedelijk ook doen in de praktijk met rhIGF-1. en dan nog zou je met die 72 uur rekening moeten houden mbt spot rotatie.
eigenlijk willen we de IGF-1 die door je spiercellen wordt gemaakt/vrijgegeven kunnen injecteren, die is weer anders dan de IGF-1 zoals door je lever geproduceert of de zooi die wij injecteren
maar waarschijnlijk is MGF een veel interessanter middel!

of de verwachtingen zijn wederom onrealistisch?
ben ERG benieuwd bro! houd me op de hoogte!
loggen doe je niet meer geloof ik, PM's zijn altijd welkom![]()
onrealistisch.
netals IGF, het is voor ondersteuning van HGH leuk,
voor de rest heb je er helemala niks aan in mijn ogen.
ja als je het 3 jaar gebruikt 3 week op 3 week af, dan zal het miss werken.
maar ik geloof er niet in,
IGF is alleen goed werkzaam imo icm HGH.
loggen wil ik wel, maar mag ik niet meer!
ik hou je op de hoogte!
vind je HGH dan wel de moeite waard, ook met het oog op de kosten?
jammer dat je niet meer mag loggen man!!!
HGH is super man, je staat er veel beter bij.
oog op de kosten.. tja..
HGH moet je niet op 1 jaar kijken, ben nu 1 jaar round on denk ik.
ben een stuk droger, en als je off bent van de AAS, blijft er veeeel meer hangen.
+ mooiere huid, droger er bij staan, hyperplasia.. ga zo maar door..
+ als ik off AAS ben.. junkie die ik ben... moet wat te prikken hebben hahahaha... is makkelijker off blijven voor mij..
1 tip, als je het wil proberen,
ga dan wel op de nordi ofzo, is wat duurder maar 30iu nordi staat gelijk aan een 100iu greentops in mijn ogen, zoveel meer kwaliteit.
tesamen met IGF is het dus mogelijk om met een 12 weken al HGH resultaten te hebben!!