MuscleMeat

igf1 lr3 injecteren in bovenkant borst

Cables

Competitive Bodybuilder
Waardering
3
Is het veilig om met een slin naaldje in je bovenkant borst te injecteren ?
Die zou ik namelijk een extra boost willen geven.

ja hoor geen probleem

met slinspuitje kan je weinig raken

suc6 bro

LR3 is toch de langzame (halfwaardetijd) versie? Hoeveel zin heeft het eigenlijk deze dan lokaal te zetten, gezien het dan toch door het lichaam gaat circuleren?

Succes anyway!

tja daar zijn de meningen over verdeeld.Gaat eigenlijk om de gruwelpomp als je hem plaatselijk zet.Halfwaardetijd is idd 8 dagen,erg lang.Voorzichtig doseren,anders heb je mooi meegroeiende darmen,omdat daar de meeste receptoren zitten

kep hem net voor bicep gezet,....gruwelpomp 2x25mg

IM schijnt de beste resultaten te leveren, maar met een slinnaaldje kom je toch niet in de spier?

jawel.Maar ik had vandaag een discussie.
Halfwaarde is 8 dagen,kan imo nooit voor plaatselijke groei zorgen.De eerste igf had halwaarde van 10 minuten,die dus wel

Halfwaarde is 8 dagen,kan imo nooit voor plaatselijke groei zorgen.De eerste igf had halwaarde van 10 minuten,die dus wel
Is die eigelijk nog te verkrijgen de korte?
Zo te horen toch beter voordeel dan de lange versie betreffende halfwaarde tijd?

ik denk dat je het wel nuttig kan gebruiken in het bijtrekken van een achterblijvende groep bv. door het enkel te gebruiken op de dagen dat je je mindere groep gaat trainen, insuline kan je ook zo gebruiken.
dat is een luxe die je bij aas niet hebt.

Volgens mij 8uur hoor??

Nou zit er gewoon naast,halfwaardetijd is ''slechts 30 uur''

IGF-1 Variations
There are many different analogs of IGF available, instead of mentioning them all, I will simply mention the two most common and the most effective. Regular recombinant IGF is one of the two, it is also the more expensive and the least effective. Regular IGF only has a half-life of about 10-20 minutes in the human body and is quickly destroyed, it can be combined with certain binding proteins to extend the half-life, but it is not a very simple procedure and there is a more effective and less expensive version available.

About IGF-1 Long R3
The most effective form of IGF is Long R3 IGF-1, it has been chemically altered and has had amino acid changes which cause it to avoid binding to proteins in the human body and allow it to have a much longer half life, around 20-30 hours. "Long R3 IGF-1 is an 83 amino acid analog of IGF-1 comprising the complete human IGF-1 sequence with the substition of an Arg® for the Glu(E) at position three, hence R3, and a 13 amino acid extension peptide at the N terminus. This analog of IGF-1 has been produced with the purpose of increasing the biological activity of the IGF peptide. It is also not as expensive since a media grade version is available which is sufficient for bodybuilding use.

Hoe komen wij dan aan die 8 uur,zeker opletten geblazen voor degene die hoog gaan dosseren.

ligt zozeer niet aan de hoogte maar lengte,denk dat 3x pw volstaat om geen stapeling te krijgen.................man wat ben ik moe

Wat voor naaldjes gebruik jij om je igf te zetten, kriel?

En zet jij gewoon e3d IM of e3d subcutaan?

ik gebruik slinnaaldje im met 12mm

Ik heb deze liggen:
Terumo 26G x 1/2 "- 0.45 x 12mm (U-40 insulin)

Voldoen deze wel? (Het naaldje lijkt me zo kort)

je moet die zooi ook niet voor je trainen zetten... wat heb je nu aan pomp???

na het trainen in de getrainde spier, training zorgt ervoor dat je receptoren meer open staan voor igf daardoor wordt er HOPELIJK meer lokaal opgenomen waardoor er HOPELIJK minder ronddwarrelt.

Terug
Naar boven