XXL Nutrition

igf1 lr3 injecteren in bovenkant borst

en ik heb ook al iets gevonden wat mogelijk een antwoord is op mijn vraag hoe het mogelijk is om hoge igf-1 (door exogeen GH) bloedwaarden te hebben terwijl de halfwaardetijd 10 a 20 minuten ZOU zijn. blijkbaar is dit niet altijd het geval, wat voor mij dan weer het e.e.a. wat duidelijker maakt en ik wellicht op mn eerder gemaakte opmerking terug moet komen ;)

GH regulates the activity of IGF-1 by increasing the production of binding proteins (specifically IGFBP-3 and another important protein called the acid-labile subunit) that increase the half-life of IGF-1 from minutes to hours. Circulating proteases then act to break up the binding protein/hormone complex thereby releasing the IGF-1 in a controlled fashion over time. GH may even cause target tissues to produce IGFBP-3 increasing its effectiveness locally.

Leuke discussie jongens.
Waarom wordt er dan altijd naar de langere versie gegrepen?
Zo te horen is de korte toch vele malen veiliger.
Is die dan niet meer te krijgen ofzo?

Is dit dan zovele malen duurder?Jammer.

En idd.zoals je zegt is het belangrijk om te weten hoe je dit middel het veiligst gebruikt.

Als je soms hoort naar de dosseringen dat sommigen gebruiken is dit alles behalve verantwoord,maarja..ieder z'n lichaam zeker?

Terug
Naar boven