AndroidHealthClinic

igf1 lr3 injecteren in bovenkant borst

K*tje halfwaardetijd van 30 uur......30 uur,geloof je nu werkelijk dat dat uurtje wat uitmaakt?
Als ik hem in mijn bicep zet,en hem daarna train....denk je niet dat het toch zijn werk doet,met een zwelling in je spier waarvan je bijna moet overgeven vd pijn?

Ja die naaldje heb ik ik bro,is lang genoeg,of je moet een zeehondenvellie hebben,waar dik blubber in zit,maar dat lijkt mij niet toch?

ik vind voor de workout het beste, zoals kriel zegt.
die pomp beschadigd ook een gedeelte van je spier, oftwel moet weer meer hersteld worden= litteken weefsel, oftewel een groei.

Ik voel me er beroert van,klerezooi.Krijg geen eten binnen,ben misselijk,lijkt of ik koortsig ben.Hoop geen afelactische reaktie ofzo.

ik vind voor de workout het beste, zoals kriel zegt.
die pomp beschadigd ook een gedeelte van je spier, oftwel moet weer meer hersteld worden= litteken weefsel, oftewel een groei.

dus jij beweerd dat pomp microtrauma veroorzaakt? ik zou eerder denken dat een onwijze pomp je belemmert voluit te gaan wat dus tot MINDER microtrauma zou leiden.

weet je zeker dat dit niet een BB mythe is?
hoe je je er bij voelt zegt mij niet zoveel.

Heb ff op us boards gezocht.Te hoge dosering.Zit nu op 50,ga maar naar 40,ook kan een hypo ermee te maken hebben....wat een k*tgevoel

hypo kan maar daarvoor is de dosering van 50 wel een beetje laag.

Is te zien hoe gevoelig je er voor bent zeker.

Wat is het beste schema dan?

40 mcg postworkout eod?
Gezien de halfwaardetijd.

dus jij beweerd dat pomp microtrauma veroorzaakt? ik zou eerder denken dat een onwijze pomp je belemmert voluit te gaan wat dus tot MINDER microtrauma zou leiden.

weet je zeker dat dit niet een BB mythe is?
hoe je je er bij voelt zegt mij niet zoveel.

als ik een dikke pomp heb gehad, echt pijnlijk met die igf, heb ik dagen last, dus ga er maar vanuit dat het goed werkt, ik train mijn tricep/bicep/schouders/traps altijd op pomp, en dan door de pomp heen..
over een paar weekjes is er een kleine meet voor wat gasten, volgende dag hoor je wel hoe me bicep is heheh, deze pak ik al van jongs af aan, jaar of 6-7-8 was ik toen ik met de 5kg dumbeltjes begon:P

ja man,het is met igf l3 niet eens nodig om plaatselijk te zetten.Halfwaarde 30 uur

Zit de dosis daar ook niet aan vast aan verspreiding?

Als je bv.maar 20 mcg in de getrainde spier zet kan het zich dan ook verspreiden?

• Topic Starter Topic Starter
ja man,het is met igf l3 niet eens nodig om plaatselijk te zetten.Halfwaarde 30 uur

Ja maar het bezet toch eerst de receptoren dicht in de buurt ?
Dus stel dat je in je schouder zet dat de igf die dan nog bij je andere organen komt vrij weinig is ?

nou ik twijfel dat ten zeerste.Hoeveel zou je nu daadwerkelijk nodig hebben om een spier te doen groeien.
Wat denk je van al die igf tummys?

Igf1 is veel beter dan die igf L3 dat is gewoon troep.Ik heb na 6x zetten het gevoel alsof ik een gevulde olifantenslurf gegeten heb.Ik zit contineu vol.Als ik aan eten denk word ik misselijk.Us boards staan er vol mee,met deze klachten.

nou ik twijfel dat ten zeerste.Hoeveel zou je nu daadwerkelijk nodig hebben om een spier te doen groeien.

Igf1 is veel beter dan die igf L3 dat is gewoon troep.Ik heb na 6x zetten het gevoel alsof ik een gevulde olifantenslurf gegeten heb.Ik zit contineu vol.Als ik aan eten denk word ik misselijk.Us boards staan er vol mee,met deze klachten.
Zo te horen voel je je echt toppie.

Is het eigelijk wel nodig Igf te gebruiken naast hgh,omdat deze toch al omzet naar Igf?
Wat is hier de meerwaarde van?

schijnt een synergie plaats te vinden......na 6 maal zetten,nog steeds geen transfo naar een Dorian fysiek......zouden ze liegen?

• Topic Starter Topic Starter

Bedoel je dan dat je 6 dagen achterelkaar gezet hebt ?

Ik heb eigenlijk totaal geen klachten met 50 a 100mcg per dag, alleen soms een beetje gaar na het zetten. Heb ik gare shit ? :P

Terug
Naar boven