Fitness Seller

Ijsschaatsen ruiken naar weed. How come?

yasmine

Monstrous Giant
10 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
3.662
Massa
100kg
Ik weet niet hoe het komt maar de ijsschaatsen van m'n dochtertje, die we nieuw hebben gekocht....ruiken naar weed. Die geur wordt steeds sterker. Ze heeft ze nu ongeveer in totaal 80 uur gedragen. Iemand een idee waar doe geur vandaan komt? M'n dochtertje is 14 en ik weet 100% dat ze geen joints rookt. En nergens anders, en niks anders ruikt naar weed. Enkel en alleen de binnenkant van die ijsschaatsen. Hoe kan ik die geur er uit krijgen?

Geen idee. Ik zou gokken op koffiebonen en anders schoonmaakazijn

Denk soort zweetbacterie die die geur afgeeft.

Ik weet niet hoe het komt maar de ijsschaatsen van m'n dochtertje, die we nieuw hebben gekocht....ruiken naar weed. Die geur wordt steeds sterker. Ze heeft ze nu ongeveer in totaal 80 uur gedragen. Iemand een idee waar doe geur vandaan komt? M'n dochtertje is 14 en ik weet 100% dat ze geen joints rookt. En nergens anders, en niks anders ruikt naar weed. Enkel en alleen de binnenkant van die ijsschaatsen. Hoe kan ik die geur er uit krijgen?
Waarschijnlijk door de antibacteriële behandeling van de binnenzooltjes.

giphy.gif

De ijsschaats is een bong

Toevallig made uit Jamaica?:joint:

Misschien gewoon geen zorgen over maken. Dan ben je ook van het probleem af.
#mrbswijsheden

Jij hebt echt een talent voor nogal aparte anekdotes ;)

Zolang het nog niet naar crack ruikt zou ik me geen zorgen maken.

• Topic Starter Topic Starter
Het is al grotendeels weg dankzij soda en febreze

Terug
Naar boven