Fitness Seller

Ik ben het zat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Krijg het ook niet voor elkaar om ze er op te zetten
zal het zo nog even proberen

beugeltjes tijd?

:D Tja ik ben ook een dagie ouder als jullie (jonge dames)

Nee hoor is niet rot
Zolang je maar wel blijft zeggen dat ik er goed uit zie voor mijn leeftijd :D:D
Ze zijn 14 en 10 en ik ben heel blij met ze.

heb de link naar Hyves wel ff weg gehaald anders krijg ik te veel fans :p

Weet je, je ziet er goed uit voor je leeftijd!

:)

Die van mij is nu 8 jaar. Ook al best een grote vent aan t worden dus.

Hyvefans? Ja, logisch natuurlijk.

Ik heb van hier ook al verzoekjes gehad. Maar dat zijn mensen die ik hier niet eens spreek. Die ga ik niet direct op hyves gooien.

Nou ja, fans??? dat was een geintje natuurlijk
Maar anders kan iedereen wel heel makkelijk alles van mij bekijken
begrijp wel dat de dames af en toe verzoekjes krijgen van de heren van dutch BB
Maar dat zijn toch ook de hormonen vrees ik

Daar ben ik ook niet zo'n voorstander van. Maar je kunt je hyve toch ook meer privacyproof maken? Aangeven dat dingen alleen te zien zijn voor vrienden, of vrienden van vrienden?

Ik zag t. Echt leuk.

Die kleine van mij wil ik op judo doen. Ik denk dat dat echt wat voor hem is. En als hij wat ouder is mag ie van mij wel gaan fitnessen erbij.

Tja het maakt niet zo veel uit wat voor sport kinderen doen maar ze moeten iets doen
Het is zo verleidelijk voor ze om alleen maar tv te kijken of computer spelletjes te spelen dat ze niet meer op straat komen. Het is daarom ook niet vreemd dat er veel kinderen zijn met overgewicht. Mijn dochter doet trouwens aan ballet en streetdance en mijn zoon karate.

Laatst bewerkt:
justinbbq.jpg

Ik heb een recentere gevonden. Deze is van vorige zomer. :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Tja het maakt niet zo veel uit wat voor sport kinderen doen maar ze moeten iets doen
Het is zo verleidelijk voor ze om alleen maar tv te kijken of computer spelletjes te spelen dat ze niet meer op straat komen. Het is daarom ook niet vreemd dat er veel kinderen zijn met overgewicht. Mijn dochter doet trouwens aan ballet en streetdance en mijn zoon karate.

mijn oudste dochter hebben we net ingeschreven voor peuterballet :D vanaf 4 jaar mag ze echt op ballet.

Ik ben gisteren met m naar een sportavond van stichting Push geweest. Echt heel leuk. Als hij t ook leuk blijft vinden wil ik zelf ook wel meehelpen bij de leiding op die avonden.

Mijn twee oudste zitten op paardrijden, de jongste en de oudste op streetdance, de middelste op turnen en op haar meidenclub. Alles draait bij ons op organisatie en planning. :D

wat een gore rotochtend, grrrrrrrrr
waar is de schietsmiley als je hem nodig hebt.

Waarom dat? Hier is het heerlijk weer! Vanmiddag lekker skeeleren met die kleine vent denk ik.

pot thee over me heen gegooid, au en verkleiden.
maak ik cappucino laat ik het kopje vallen, over dezelfde plek als waar de thee overheen is gegaan, weer au weer verkleden
wil ik boodschappen gaan doen, halverwege fietsband lek. Ik terug naar huis, kindje in de kinderwagen gezet en gaan lopen.

Sta ik met alle boodschappen bij de kassa ben ik mijn portemonnee vergeten.

Mega hoge rekening, waar niets van klopt.

Gelukkig zo mijn lieve meisje van de peuterspeelzaal halen, dan ga ik lekker de tuin in en relaxen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven