MuscleMeat

Ik ben het zat

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ze zeggen niet voor niets "9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren". En dan gaf je ook nog borstvoeding dus gaat het wel gelijdelijker maar duurt het wel wat langer voor je hormonen weer als van ouds aanvoelen. maar voor nu ben je goed bezig dus gaat het wel goed komen met die doelen van je

ben er momenteel wel even klaar mee, ik sport wel door, dat zeker, maar ik las even een pauze in van een weekje. ik zit nu op -24kg. en ik weeg 86kg

Even een weekje rustpauze is ook wel goed hoor, want dan kun je weer energie en motivatie uitputten zodat je na de pauze weer lekker verder kunt. Gewoon niet teveel in een keer willen en rustig verder gaan. Je bent goed bezig

:wave:

hooooi

knap van je hoor om zo veel af te vallen en je voeding nog steeds hetzelfde??

doe je goed, zorg ervoor dat je niet weer verleid wordt tot je oude gewoontes en blijf gemotiveerd doorgaan

Een rustweekje inlassen tussendoor qua dieet (en ook met trainen) zorgt er juist voor dat je op de lange termijn de beste resultaten behaalt. Dus ook hier : goed bezig!

Hey Marjo, hoe gaat t met je?

Een rustweekje inlassen tussendoor qua dieet (en ook met trainen) zorgt er juist voor dat je op de lange termijn de beste resultaten behaalt. Dus ook hier : goed bezig!

Ja, dat heb ik ook gehoord, Ik zal niet in mijn oude leefpatroon terugvallen. Daarvoor ben ik niet zoveel afgevallen, zou ook stom zijn imo. Nee ik laatst even lekker een patatje gehaald en dit weekend neem ik een lekkere versnapering, zoals een self made pizza of ik haal lekker een mega broodje doner :D en thats it. Ik sport gewoon door.

Knap van je marjolein, heb je nog evenveel energie als voorheen eigenlijk?

Ik heb meer energie. Ongeveer een week na het starten met afvallen ben ik me steeds beter en beter gaan voelen. Geen depressiegevoel meer, ik voel me fit, en ik val niet meer om half 9 's avonds op de bank in slaap vanwege het rondsjouwen van mijn voorheen zware lijf.

Goed bezig Marjoleintje! :thumb:

Sterkte met de doorkomende tandjes van de kleine!

redelijk, beetje moe, kindje krijgt tandjes... 3 achter elkaar in 2 weken..:(

Ohw, heerlijk he? Is die van jou daar ook zo naar van? Die van mij was dat wel. En je kunt er maar zo weinig aan doen. Bijtring invriezen heb je vast al geprobeerd? En volgens mij is er bij de apotheek nog een verdovend middelte te krijgen.

Die van mij heb ik dat laatste niet gegeven maar hij vond het wel heerlijk om overal op te bijten.

Succes ermee!

Ja, en het vervelende is ook nog dat na zoveel moeite die tanden ook nog een keer eruit gaan en nieuwe komen. Hopelijk hebben ze daar niet zo veel last van.
Gelukkig weten we dat het van voorbij gaande aard is, dus hou nog even vol(en als moeder zijnde lukt dat ook wel)

Respect!!!

Leuk te lezen hoe je het voor mekaar heb gekregen.. Zeker met kids op de achtergrond, moet je ook aan jezelf blijven denken..

Hoe voel je je nu, heb je meer zelfvertrouwen? Lees dat je meer energie hebt. dat geeft een teken dat je ook juiste voedingstoffen tot je neemt en afwisseld.. Anders zou je lichaam dat ook aangeven..

Succes en blijf je blog lezen..

MissF

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven