MuscleMeat

Ik ben het zat

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ohw, heerlijk he? Is die van jou daar ook zo naar van? Die van mij was dat wel. En je kunt er maar zo weinig aan doen. Bijtring invriezen heb je vast al geprobeerd? En volgens mij is er bij de apotheek nog een verdovend middelte te krijgen.

Die van mij heb ik dat laatste niet gegeven maar hij vond het wel heerlijk om overal op te bijten.

Succes ermee!

nu weer 1 tandje dat door moet komen, ze heeft er zelfs zure poep van en haar billetjes liggen open :( zo zielig. Ze heeft de hele nacht naast me geslapen in bed :D das wel weer lief, wel koud want ik durf dan niet onder het dekbed te liggen.

Ik heb absoluut meer enegerie en een betere conditie, ik kan nu gerust buiten gaan hardlopen zonder helemaal uitgeput en in ademnood te komen, want het was best zwaar om met een lichaam van 110kg te gaan hardlopen. Van de anderhalve week rust ben ik niets aangekomen, en ik heb wel lekkers gegeten :p Nu zit ik sinds gisteren weer in mijn oude vertrouwde gezondpatroon en ik heb er geen moeite mee. Daar ben ik blij mee, want dat betekend dat ik als ik op gewicht zit gerust eens iets lekkers kan pakken zonder in een vreetbui te eindigen of iets aan te komen. Nou ik wil er nog 20 kwijt.

Bedankt voor alle reactie's! erg leuk en lief!

Even als ouders onder elkaar, je kunt voor de doorkomende tandjes chamodent gebruiken. Dat is een ligt verdovend middel dat de scherpe kantjes van de pijn afhaald.

Ja dart heb ik, chamodent, helpt heel goed, ik heb gisteren haar billen ingesmeerd met Sudocreme, zetpil gegeven(ivm verhoging, en chamodent druppeltjes gegeven.

Ik wil even showen met mijn dochters. Foto's zijn een beetje van slechte kwaliteit.

Dit is Malou, nu bijna 9 maanden

Foto-ZHTMW8BQ.jpg

Dit is Kris, 3,5 jaar oud en een beetje scheel ;)

Foto-LQDJ4RRP.jpg

Ik show ook. Mijn ventje toen hij 5 was. Een recentere heb ik hier op de zaak niet op de pc staan. Wel in een fotolijstje naast mijn pc.

pimpjust2.jpg

leuke, lieve kindjes allemaal zeg!

Leuk om de kids van anderen te zien!

Jullie kids, lijken die meer op paps of op mams?

Mijn ventje en ik lijken heel erg op elkaar. Alleen verf ik mijn haar bruin. :)

Mijn oudste dochter lijkt op mij, alleen heb ik geen blond maar bruin haar. Wij hebben wel allemaal blauwe ogen.

Just en ik schijnen ook zelfde oogopslag en uitdrukkingen te hebben. Dat hoor ik af en toe op school. En ik heb ook bruine oogjes.

De kleur ogen van mij. De vorm van ogen hebben ze van mijn vriend.

Mond, hebben ze allebei van mij.

vorm hoofd Kris van mij, malou van haar papa.

Haarkleur, naja mijn vriend en ik waren als baby allebei blond, en we we hebben nu allebei donkerbruin haar.

Malou is getint, dat kan van zowel mijn vriend of van mij zijn. Kris is blanker, maar wordt heel snel snel bruin.

karakter: allebei temperamentvol, dat hebben ze van mama.

Die van mij zijn iets ouder (14 en 10) en hebben andere problemen met tandjes

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven