marjolein46
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 67
- Lengte
- 1m73
ja......?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als ik mijzelf houdt aan het schema wat jij hier neer hebt gezet en daarbij rustig aan ga sporten dan kan ik wel alvast iets aan mezelf werken en lekkerder in mn vel gaan zitten. Volgens mij scheelt dat wel al een hoop.
Ik heb verder helemaal geen afwijkingen, bloed is in orde etc etc ik ben 'helemaal' gezond. Ik heb gewoon veeeeeeeels te veel gesnoept en te weinig bewogen.
Bedankt![]()

Voeding van de moeder
[afbeelding niet meer beschikbaar]
dit is toch nu zo'n beetje wat ze eet? Dan maakt t toch niet zo veel verschil dat ze nu gaat sporten?
dit is toch nu zo'n beetje wat ze eet? Dan maakt t toch niet zo veel verschil dat ze nu gaat sporten?
goh wat erg
Dan wens ik je heel veel succes.
Hou ons op de hoogte!! je kunt hiereen log aanmaken en je frustraties of bereikte doelen posten

A - ze eet veel minder dan wat hierboven staat aangegeven
B - ik heb nooit gezegd dat ze niet mocht sporten, want dat is juist WEL een goede zaak.
succes.. maar je zegt dat je niet kunt wandelen omdat je niet werkt op dit moment. Maar je kan sowieso toch gaan wandelen? kind in de kinder/wandelwagen en lopen maar...
Ja dat kan ook zeker, en dat doe ik ook, maar ik bedoelde om een strakker figuur te creëren moet ik ook echt aan de apparaten, wandelen alleen is niet genoeg.

Wel rustig beginnen he ivm met mogelijke instabiliteit van de heupen nog.
En probeer ook eens wat met lossegewichten te doen![]()

ik mag ook niet te snel omdat mijn tweede bevalling uitliep op een keizersnede ivm stuitligging.ja dat weet ik
Jij weet er een hoop van..ik mag ook niet te snel omdat mijn tweede bevalling uitliep op een keizersnede ivm stuitligging.
En de wond is na 3 maanden nog vrij vers.
Ik wil zelf ook niet te snel hoor. Ik heb alle tijd van de wereld.

als ik hier een log bij ga houden en maar vaak genoeg rondjes door de stad wandel langs de leuke kledingwinkels en mooie lingerie setjes dan hou ik mezelf gemotiveerd.
Want jesus wat zal ik gaan shoppen als ik op mn gewicht zit, ben er ook al voor aan het sparen![]()