Tommyboy
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 83
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 13%
Hai
Ik ben een vrouw van 23 jaar, en 3 maanden geleden bevallen via een keizersnede van ons 2e kindje.
Alles goed en wel, maar met mij niet.
Ik voel me ontzettend depri en ik weet hoe dat komt.
Ik ben namelijk veel te zwaar en ik wil serieus beginnen om af te vallen.
Ik weet dat ik geen sonja bakker of atkins oid hoef te proberen, ik geloof hier niet in. Ik ben overtuigd van de combinatie van gezond eten en sporten, het heeft me al eens 17kg doen laten afvallen in 2003.
Inmiddels weeg ik om en nabij de 110kg bij een lengte van 1m70. Dus ik ben zeker 40kg te zwaar
Mijn eetschema is
ontbijt: bakje (250ml)magere yoghurt met 50gram muesli en 1 stuk ontbijtkoek met smeerboter (halvarine) thee zonder suiker
tussendoor: 1 boterham met mager beleg + glas halfvolle melk
lunch: 3 boterhammen met mager beleg + glas halfvolle melk
tussendoor 1 appel en 1 banaan
avondeten: normale portie aardappelen, rijst of pasta met mager vlees of vis en flinke hoeveelheid groene groente´s.
na het eten neem ik soms alleen nog een bakje magere yoghurt
verder drink ik zeker anderhalf tot 2 liter water naast de 2 glazen melk en het kopje thee.
Doe ik dit nou goed?
Ik wil graag gaan trainen, maar ik weet niet hoe ik het beste kan beginnen?
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!
Groetjes Marjolein
ik geloof ook nooit in al die dieetshit of in elk geval denk ik het zelf beter te weten maar moet zeggen dat er op mijn werk altijd een trucker komt die van dik 100 ofzo naar 75 ongeveer gegaan is op dat sonja bakker dieet. zag hem meerdere keren per week en toch zag je elke x verschil . eerst was hij gezet..dus niet lelijk idk ofzo en nu helemaal slank . heeft hem dus echt geholpen