bbstier1981
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onzin x nonsense + bull-shit -/- slap geouwehoer=ban.
Ik ben op zoek naar echt zware bodybuilders met grote biceps, pecs al dan niet natuurlijk voor muscle worship, gewoon benieuwd hoe dit aanvoelt extreme spieren, eventueel bespreken over pro en contra's, geen sexuele bedoelingen
Je moet betalen om in je gat gepakt te worden... xD haha geweldig moet ik op league eens whisperen.hebben er hier nog een trol bericht gekregen over gay services inc prijslijst? *80 euro voor intieme beharing te scheren terwijl dai in u gat gepakt wordt lijkt me wel wat duur btw.
hebben er hier nog een trol bericht gekregen over gay services inc prijslijst?
*80 euro voor intieme beharing te scheren terwijl dai in u gat gepakt wordt lijkt me wel wat duur btw.
als jij voor de scheermesje zorgt wil ik voor 70 hetzelde doen hoor.
nederland....Iew, homo's blegh, ga lekker terug naar je eigen land
Ik ben op zoek naar echt zware bodybuilders met grote biceps, pecs al dan niet natuurlijk voor muscle worship, gewoon benieuwd hoe dit aanvoelt extreme spieren, eventueel bespreken over pro en contra's, geen sexuele bedoelingen

Ik weet wel iemand, pm naar [Link niet meer beschikbaar]Ik ben op zoek naar echt zware bodybuilders met grote biceps, pecs al dan niet natuurlijk voor muscle worship, gewoon benieuwd hoe dit aanvoelt extreme spieren, eventueel bespreken over pro en contra's, geen sexuele bedoelingen
Heee Quinten trek je niets aan van die smerige homofoben hier ik ben ook homo en enorm gespierd en ben altijd wel op zoek naar tienertjes die ik helemaal uit kan wonen met mijn bruin uitgeslagen genotsknots stuur ff een pm oke, dan kom ik ff je darmkanaal verleggen