XXL Nutrition

Ik ben nu in Egypte :)

RobbieH

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Ok, ik ben nu in Egypte, wat kan ik waar halen en hoe krijg ik het veilig naar NL???
Heb al iets gehoord van iemamd over met de post sturen?
Of kan ik beter wachten totdat ik in Thailand zit ( voor de kwaliteit bijvoorbeeld )
Daar ga ik nl in December naartoe.

Alvast bedankt!

En zonnige groetjes vanuit Egypte ;)

Thailand lijkt me stukken gevaarlijker, gezien het strenge thaise gerechtssysteem. Doe f een search want volgnes mij is Egypte al vaker behandeld. Of kijk even op www.bodypage.nl

Rechtssysteem Thailand is geen probleem, AAS mogen daar gewoon en je kan ze dan ook bij elke lokale apotheek kopen. Let echter wel op voor namaak...

Wat betreft dat opsturen, gewoon de standaarddingen. Kleine pakketjes en naar gewone huisadressen. Heb ik voorderest geen ervaring mee dus kan je niet uit eerste hand info geven...

Je kan natuurlijk ook gewoon in Thailand kuren. Doen wel meer mensen omdat je dan geen risico hebt met importeren enzo... Maar of het aan te raden is qua klimaat enzo???

In egypte kun je in de apotheek alles vrij kopen. Volgens mij zit er zelfs overheidssubsidie op medicijnen daar !! :-) Dit was althans een flink aantal jaartjes geleden wel zo..

Als je iets met de post wilt opsturen laat dan ff een local egyptenaar het adres schrijven. Westerse handschriften worden er zo tussenuitgepikt bij de post. En dan niet ter controle maar meer om achterover te drukken.. Als je iets naar egypte stuurt heb je dat probleem zeker..

Verder wil je wat voor eigengebruikt meenemen?? Dan zou ik gewoon een medicijnen kistje kopen en het daar in doen en in je bagage meenemen. Als je er tussenuit wordt gehaald op schiphol dan moet je gewoon afstand doen van het spul. Zal wel een boete op volgen.. maar zal toch wel meevallen verder??

als je van vakantie komt, moet je toch al echt pech hebben dat ze je bagage controleren op schiphol. en veel problemen zul je er niet mee krijgen. alles kwijt en dat is het. een pakje opsturen vanuit egypte heeft veel meer kans gecontroleerd te worden.

Geen idee, maar ik wens je iig. een fijne vakantie :) En zal goed op je flatje passen terwijl je weg bent :P

p.s. hoop dat het lukt, zou wel kewl zijn :)

• Topic Starter Topic Starter
www.bodypage.nl is ermee gestopt....
En ben net naar apotheek geweest die hier dus echt VEEEEL zitten ( hoe zou dat nou komen ;-))
Mijn vriendin moest muggenspray hebben dus maar meteen ff geinformeert.
Hij heeft deca en dat zou 8 pond ( ruim 1 euro ) gaan kosten voor een ampul van 50ml.
En hij had ook nog berimotiston voor 7.5 pond ( 1 euro ) voor 50gram/ml.

Ik zit hier nog 6 dagen dus ga ff alles beetje uitzoeken en zie dan wel wta ik doe :)
Zonnige groetjes :)

Het rechtssysteem in Thailand zit dus zó in elkaar dat gebruik en aankoop ván toegestaan is maar de UITVOER niet.
Laat je dus niks wijsmaken door mensen die zeggen dat alles mag in Thailand want als je daar bij de douane wordt gepakt met een tas vol Dbol, Winstrol en Deca heb je wel degelijk een probleem.

Egypte heeft genoeg te bieden; zoals gezegd neem een medicijnkistje mee en prop het vol, anderszijds verstuur e.e.a. via pakketpost.

Weten jullie of er in Tunesie wat te krijgen is? Mijn vriendin heeft een last minute geboekt voor ons daar in een resort ofzo! Maar ik wil natuurlijk ook ff shoppen als dat kan? Weet iemand of er daar iets te krijgen is???

Ik zie deze vraag zo vaak voorbij komen.
En ook ik ben wel benieuwd hoe de zuid-europese landen met dit soort medicijn-verkoop omgaan.
Is er dan niemand die dit precies weet?
Kijk van Spanje weten we het wel, evenals Turkije.
Maar hoe zit het met de rest???

Er is genoeg geschreven de laatste maanden over de andere landen, pak de zoekfunctie er maar weer bij! :D

Ja 100 en 1 threads over verschillende landen, terwijl jij misschien die informatie zo uit je mouw schud!

Zoveel waren het er niet hoor, maar als iedereen opnieuw begint dezelfde vragen te stellen dan krijg je er inderdáád wél 101 threads over die allemaal hetzelfde zeggen.

DBC01 zei:
Zoveel waren het er niet hoor, maar als iedereen opnieuw begint dezelfde vragen te stellen dan krijg je er inderdáád wél 101 threads over die allemaal hetzelfde zeggen.

Juist!
En daarom zou een soort van lijstje met landen waar je nog wel as zonder recept kunt krijgen wenselijk zijn.
Ben je meteen van die lastige vragen stellers af ;)

Juist! Dat dacht je maar! Als ik dat lijstje hier neerzet dan vragen er volgende week weer twee om in een nieuwe thread dat lijstje weer te noemen en zeggen ze ook: Als je het nu voor ons hier ff neerzet zijn we van de lastige vragenstellers af!

Ze vergeten gemakshalve dat ze zelf te lui zijn om te zoeken.
En zo blijven we bezig.

DBC01 zei:
Juist! Dat dacht je maar! Als ik dat lijstje hier neerzet dan vragen er volgende week weer twee om in een nieuwe thread dat lijstje weer te noemen en zeggen ze ook: Als je het nu voor ons hier ff neerzet zijn we van de lastige vragenstellers af!

En zo blijven we bezig.

Ok, dan gaan we gewoon zoeken.

DBC01 zei:

En zo blijven we bezig.

DBC, jij als Moderator kan er toch en sticky van maken?? Misschien dat dat handig is?

Pumpin' zei:
DBC, jij als Moderator kan er toch en sticky van maken?? Misschien dat dat handig is?

...En de meelezende toetjes een handje helpen?
Zo wordt het wel erg gemakkelijk voor Europol! :D

Betreffende Egypte:
[Link niet meer beschikbaar]

Kijk die thread nog maar es door.

Liefhebbers die willen bijdragen aan zo'n thread kunnen Pmmen met hun ervaringen, al zal er wel vréselijk veel ge-edit en gezeurt gaan worden voor zo'n sticky er juist en 100% correct op staat.

Voorstel is om bijvoorbeeld elke land 1 post te geven in een landen-thread en dan zal ik in elk land gaan editen als er iets afgehaald of bijgezet kan worden.

Idee?

Terug
Naar boven