AndroidHealthClinic

ik ben pas met fitnesse begonnen! heb dringend tips nodig!

Zozoking

Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
71kg
Hallo

Ik ben pas gisteren begonnen fitnesse nou weet ik niet wat ik allemaal moet eten of nodig heb.
Ik gebruik voorlopig (Whey perfection) wat kan ik nog gebruiken voor optimale presentatie?

Ik denk aan smorgens omelet te eten en s'avonds rijst met kip. Een schema heb ik nog niet dus als iemand zijn schema will delen ik sta altijd open :). Ik vraag echt af hoe ik een optimale workout moet uitvoeren. Daarom dat ik hier tips wil van ervaren fitnessers. Spieropbouw is wat ik graag wil. :D

Mvg
Volkan

Hallo

Ik ben pas gisteren begonnen fitnesse nou weet ik niet wat ik allemaal moet eten of nodig heb.
Ik gebruik voorlopig (Whey perfection) wat kan ik nog gebruiken voor optimale presentatie?

Ik denk aan smorgens omelet te eten en s'avonds rijst met kip. Een schema heb ik nog niet dus als iemand zijn schema will delen ik sta altijd open :). Ik vraag echt af hoe ik een optimale workout moet uitvoeren. Daarom dat ik hier tips wil van ervaren fitnessers. Spieropbouw is wat ik graag wil. :D

Mvg
Volkan
Kijk eens rond op dit forum.. Dan word je een stuk wijzer.. bijvoorbeeld bij trainingschema's/ logs etc.. staat genoeg.

Volkan,

Voeding:
Een voedingsschema zul je even zelf moeten moeten, de stickies kunnen je daarbij helpen.
Lees burn the fat, feed the muscle (tom venuto) voor basis voedingskennis.

Workout:
Als je net begonnen bent, doe dan stronglifts 5x5, starting strength of ICF, mits je daar de juiste gym voor hebt
Deze gebruiken nogal veel het squatrack en als je maar 1 hebt in je gym en dat is altijd bezet, dan is het frustrerend.

Spieropbouw:
Spieren groeien tijdens rust, dus genoeg slapen en rust nemen.

Eat, train, sleep, repeat.

En vooral, blijven volhouden.

In geval van vragen, stel ze hier.

Succes

Hallo Ik ben pas gisteren begonnen fitnesse nou weet ik niet wat ik allemaal moet eten of nodig heb. Ik gebruik voorlopig (Whey perfection) wat kan ik nog gebruiken voor optimale presentatie? Ik denk aan smorgens omelet te eten en s'avonds rijst met kip. Een schema heb ik nog niet dus als iemand zijn schema will delen ik sta altijd open :). Ik vraag echt af hoe ik een optimale workout moet uitvoeren. Daarom dat ik hier tips wil van ervaren fitnessers. Spieropbouw is wat ik graag wil. :D Mvg Volkan
Oei whey perfection mee opletten.

Whey is een aanvulling op je dieet, geen magische spierdoping. Oftewel geen goed dieet is geen optimale spiergroei.

b&f zijn oplichters, zat 20% minder eiwit in als dat er op verpakking stond, nooit meer bij b&f bestellen, vuile ratten dat het zijn.

Je bent gisteren begonnen maar koopt wel gelijk 4.5 kilo whey zonder in te lezen?

Ehm. Ja. Eerst maar stickies lezen.

Ik weet niet of je drinkt maar als je flink zuipt gaat dat je progressie hard in de weg zitten. Let dus op je alcohol gebruik.

Verder moet je vooral niet alles maar klakkeloos aannemen, zoals gelul van de B&F met hun sensationele producten.

Veel trainen

Veel spuiten zetten is het beste.

Ben zelf nog niet zo lang bezig met echt intesief te trainen maar als je eens goed rondkijkt op het forum dan vind je enorm veel informatie. Momenteel gebruik ik deze app om mijn voeding in de gaten te houden: "Myfitnesspal" (moet je zeker eens bekijken). Sinds deze week ben ik ook begonnen met te trainen volgens het ICF5x5 schema(wel een aanpassing op dit schema maar in grote lijnen hetzelfde) als je wilt dan kan ik het hier eens op delen.

-Zorg dat je voeding in de goeie richting zit qua basis
-Zorg voor een simpel, basis trainingsschema
-Wees consistent
-Hou je resultaten bij

Dat is eigenlijk alles dat je nodig hebt. Supps en dergelijke is alleen maar voor het gemak maar ze doen meestal niks extra's voor je.

Succes

Terug
Naar boven