Hallo, ik ben nieuw op dit forum omdat ik vroeger nooit problemen had met mijn gewicht. Ben altijd niet te dun en niet te dik geweest, niet erg gespierd maar je zag mijn sixpack wel. Ik sportte erg veel , 5 avonden in de week maar was 3 maanden gestopt. In die 3 maanden ben ik ongeveer 6 kilo aangekomen :S en weeg nu 71 kilo. Ook heb ik nu erg veel vet en dit zou ik graag willen aanpakken. mijn lichaamsvet percentage is 25,5 % , ik heb al geteld hoeveel kcal's ik dagelijks eet en ben tot de conclusie gekomen dat ik meer verbrand dan eet. Het probleem is dus dat ik toch nog teveel vet heb en dan vooral rond mijn buik.
Hieronder zie je wat ik eet en het aantal KCAL's
Basaal energie vebruik= 1803,1 KCAL
ben 1.76 lang weeg 71 kilo en ben 16jaar.
sochtends rond 7:00
4 sneetjes bruin brood
2 plakken kaas
1 beker melk
KCAL totaal: 530,8
11:00
2 sneetjes bruin brood
1 plak kaas
0,5 L water
KCAL totaal : 240,4
13:00
appel 1 x
snee bruin brood
honing 1 theelepel
KCAL totaal: 215,5
16:00
2 sneetjesbruin brood
1 plak kaas
0,5 L water
KCAL totaal :240,4 KCAL
avond eten is gewoon wat de pot schaft en meestal ligt dit rond de 510 KCAL.
Ik zit dus onder het mijn energie behoefte en train nu weer 5 keer per week, doe boksen dus is op hoog tempo training en er zit ook kracht training bij, daarbij jog ik 3 keer per week ongeveer 35 minuten.
Ik zou graag willen weten hoe ik ervoor kan zorgen dat ik meer vet verbrand, ik ben van plan om de plakken kaas te vervangen door honing, maar zijn er nog meer tips en manieren om vet te verliezen.
Alvast bedankt.
GRoeten Jim.
Hieronder zie je wat ik eet en het aantal KCAL's
Basaal energie vebruik= 1803,1 KCAL
ben 1.76 lang weeg 71 kilo en ben 16jaar.
sochtends rond 7:00
4 sneetjes bruin brood
2 plakken kaas
1 beker melk
KCAL totaal: 530,8
11:00
2 sneetjes bruin brood
1 plak kaas
0,5 L water
KCAL totaal : 240,4
13:00
appel 1 x
snee bruin brood
honing 1 theelepel
KCAL totaal: 215,5
16:00
2 sneetjesbruin brood
1 plak kaas
0,5 L water
KCAL totaal :240,4 KCAL
avond eten is gewoon wat de pot schaft en meestal ligt dit rond de 510 KCAL.
Ik zit dus onder het mijn energie behoefte en train nu weer 5 keer per week, doe boksen dus is op hoog tempo training en er zit ook kracht training bij, daarbij jog ik 3 keer per week ongeveer 35 minuten.
Ik zou graag willen weten hoe ik ervoor kan zorgen dat ik meer vet verbrand, ik ben van plan om de plakken kaas te vervangen door honing, maar zijn er nog meer tips en manieren om vet te verliezen.
Alvast bedankt.
GRoeten Jim.