MuscleMeat

Ik bump dit topic op 28 april 2017

EricR is terug met een vol hoofd haar, 2017 technologie.

(tweede) bedrijf loopt goed
Boek 100+ keer verkocht
130kg+ bench
160kg+ squat
80kg+ohp

115kg @ -14%

nog steeds blessurevrij
135kg bench
160kg squat
180kg rackpull
80kg mp
Gewicht: 82 kg bf onder de 15%

hoi meaantje,

Ging goed de afgelopen tijd nu deze lijn doorzetten

Meaantje in 2017:
heeft zn propedeuze op zak
woont niet meer thuis bij zn ouders
is een stuk socialer en kan beter sociale contactn leggen
is een pua master
zit niet de hele dag op dbb

qua liften:
90kg bw (12-15%)
squat: 250+ raw, 300+ pak
bench: 125+ raw, 150+ shirt
deadlift: 275+ raw

Hoi gebroken knuppeltje,

Als je dit leest over 2 jaar hoop ik dat je tegen die tijd niet meer knuppeltjes gebroken hebt want dat blijft gewoon een dure hobby.

Verder mag ik hopen dat je dan de volgende krachtstats eindelijk eens behaald hebt
100kg MP
220kg squat
150kg power clean

En als je dan nog steeds die 500ft (151m) homerun nog niet hebt geslagen kun je beter stoppen met honkballen of toch pitchem een tweede kans geven.

En natuurlijk een goede baard groeien.

Heeft in die zomer van 2016 al eens of zal in die zomer 2017 een zichtbaar sixpack laten zien.
Niet zoals die catastrofe in de zomer van 2015 :)

Alle lastige "bosaap" beharing is ook mooi weg-gelaserd, je bent nu een echte beachboy op je 35'ste.
85-90 kg met geen te gek hoog vetpercentage, 45 cm of meer armomtrek flexed.

Sinds je nieuwe werk op 04/05 ook een beetje minder de "rat's race" gaan leven hopelijk, wat meer relaxen en tijd nemen om te genieten van de kleinere dingen.

Waarom een bmw 1 willen als je een vw golf gekregen hebt...
Waarom een bmw 3 willen als je een bmw 1 gekregen hebt...
Waarom een audi a4 willen als je een bmw 3 gekregen hebt...
Waarom een mercedes c willen als je een audi a4 gekregen hebt.
Waarom de mercedes cla willen als je een mercedes c gekregen hebt.

Zowel de vw golf als de mercedes cla brengen je van punt a naar b en so what als mensen je daarvoor anders bekijken.

De auto, het pak, de horloge, het huis, ... maken niet de man.
You could use a couple of close friends, and I don't mean colleagues !

En werk 1u per dag aan die site van je man, zo komt er niets van and you've only got yourself to blame for it !

90kilo 11%

Mss eens uitkijken om alleen te gaan wonen, en om eventueel een rustige vriendin te vinden, maar het hoeft niet, mag ook gerust in 2025 zijn.

Geniet verder van je leven als nobody, want dat ben je nu hopelijk nog altijd, een grote nobody zonder relaties die leeft in/als de eenzame, verlaten stilte, leeft zoals hij niet bestaat (zoals het hoort). Indien dit niet meer van toepassing is, dan ben je dus hopeloos de weg kwijt, moet je jezelf dringend gaan verachten (indien dat nog niet het geval is) en terug worden wie je (al) bent!

Mss eens uitkijken om alleen te gaan wonen, en om eventueel een rustige vriendin te vinden, maar het hoeft niet, mag ook gerust in 2025 zijn.

Geniet verder van je leven als nobody, want dat ben je nu hopelijk nog altijd, een grote nobody zonder relaties die leeft in/als de eenzame, verlaten stilte, leeft zoals hij niet bestaat (zoals het hoort). Indien dit niet meer van toepassing is, dan ben je dus hopeloos de weg kwijt, moet je jezelf dringend gaan verachten (indien dat nog niet het geval is) en terug worden wie je (al) bent!

hoezo een nobody? Hoezo zou je je eigenwaarden aan anderen moeten ontlenen.

270 deadlift 220 squat 170 bench kthnxbye ps: for reps

Yo,

Chill man je hebt je HBO diploma in je zak.
Dit jaar ook top 3 op NK sterkste man -105kg.

Hoi, hopelijk til je zwaarder dan nu.
180×2 squat, 1×137.5 bench en 1×220 dead was natuurlijk ook niet echt geweldig he?
Als je nu nogsteeds weakling bent pls kill yourself.
Warme groentjes, Jezelf.

Oi,

Hopelijk zit je nu op het hbo en doe je ook een beetje je best. Verder hoop ik ook dat je wat aan je pua skills hebt gedaan. H et ook mooi zijn als je wat aan je bodyfat doet zodat je aesthetic kaaklijn wat beter doorkomt.

2015 - 2017
18 jr - 20 jr
95kg - 90-100kg
20% - 8-13%
dl150kg - 200+
sq110kg - 180+
bench90kg - 120+
mp60kg - 90+
sexy - meer sexy

Oi,

Hopelijk zit je nu op het hbo en doe je ook een beetje je best. Verder hoop ik ook dat je wat aan je pua skills hebt gedaan. H et ook mooi zijn als je wat aan je bodyfat doet zodat je aesthetic kaaklijn wat beter doorkomt.

2015 - 2017
18 jr - 20 jr
95kg - 90-100kg
20% - 8-13%
dl150kg - 200+
sq110kg - 180+
bench90kg - 120+
mp60kg - 90+
sexy - meer sexy

hoop wel dat je je leeftijd doelen van 2017 haalt.

zou zo jammer zijn als je dan nog 18 bent. :rolleyes:

Eindelijk goed gaan vreten en rond de 100 kg wegen met een niet te hoog VP.
En kwalificeren voor sterkste man tot 105.

Sterk genoeg om daar niet als laatste te eindigen.

• Topic Starter Topic Starter
Niemand meer goede 2 jarige voornemens?

eindelijk me doel van 100kg plus bodyweight behalen en minimaal 5000 subs op me youtube channel en 1 mil views

Terug
Naar boven