XXL Nutrition

Ik Crohn patiënt.

  • Topic starter Tcc14
  • Startdatum
  • Reacties 27
  • Weergaven 4K
  • Volgers 11

Bezoekers in dit topic

Tcc14

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 jun 2010
Berichten
64
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
76kg
Vetpercentage
16%
2ef29gk.jpg


Ik ben 19 jaar oud en ik train nu al 3 jaar waaronder 1 jaar serieus. Normaal zou je denken dat je na 1 jaar al wat meer vordering zou maken dan dat ik dat doe. Ik heb nu helaas al 4 jaar lang de ziekte van Crohn maar de laatse 3 jaar speelt die wel heel erg op, ik heb nu in drie jaar tijd 3 x achter elkaar in het ziekenhuis gelegen en ben altijd met iets opgenomen dat gelinkt is aan Crohn. De ene keer was mijn ontstekingswaarde in mijn bloed veel te hoog, de 2e keer had ik gewoon buikklachten, en de laatste keer had ik uitdrogingsverschijnsel en was ik 8 kilo afgevallen op 1,5 week.(dit is nu 3 weken geleden).
Ik zit nu na 3 weken op 71,1 en dat heb ik bereikt door de sonde voeding in het ziekenhuis en de bijvoeding die ik nu elke dag pak en daarnaast nog mijn dieët.
Ik zal af en toe mijn vooruitgang in dit topic plaatsen. Mijn doel is om zo snel mogelijk naar de 75 kilo te gaan en vanuit daar rustig naar de 80.
Ik train nu bij een bodybuilding school omdat ik daar betere begeleiding kan krijgen en ik ook voorbeelden heb in de gym.
 
Laatst bewerkt:
ik bewonder je doorzettingsvermogen! Lijkt me erg frustrerend elke keer die tegenslagen.

Ziet er verder goed uit :)
 
zeer goeie fysiek!!
niet opgeven,je komt er wel,ondanks de tegenslagen.
 
Het is niet de bestemming, maar de route die je kiest en de manier waarop je die aflegt, die wat zeggen over wie je bent. Ik hoop dat je lang in remissie kan blijven en geniet van de sport. Keep us posted!
 
Laatst bewerkt:
Je komt er wel met die instelling kerel! Jij hebt misschien wat meer tijd nodig, maar de motivatie en discipline zijn er bij jou en dat telt! Ga zo door.
 
@ TS, train je nog bij Reuvers??