XXL Nutrition

Ik Crohn patiënt.

  • Topic starter Tcc14
  • Startdatum
  • Reacties 27
  • Weergaven 4K
  • Volgers 11

Bezoekers in dit topic

Tcc14

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 jun 2010
Berichten
64
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
76kg
Vetpercentage
16%
2ef29gk.jpg


Ik ben 19 jaar oud en ik train nu al 3 jaar waaronder 1 jaar serieus. Normaal zou je denken dat je na 1 jaar al wat meer vordering zou maken dan dat ik dat doe. Ik heb nu helaas al 4 jaar lang de ziekte van Crohn maar de laatse 3 jaar speelt die wel heel erg op, ik heb nu in drie jaar tijd 3 x achter elkaar in het ziekenhuis gelegen en ben altijd met iets opgenomen dat gelinkt is aan Crohn. De ene keer was mijn ontstekingswaarde in mijn bloed veel te hoog, de 2e keer had ik gewoon buikklachten, en de laatste keer had ik uitdrogingsverschijnsel en was ik 8 kilo afgevallen op 1,5 week.(dit is nu 3 weken geleden).
Ik zit nu na 3 weken op 71,1 en dat heb ik bereikt door de sonde voeding in het ziekenhuis en de bijvoeding die ik nu elke dag pak en daarnaast nog mijn dieët.
Ik zal af en toe mijn vooruitgang in dit topic plaatsen. Mijn doel is om zo snel mogelijk naar de 75 kilo te gaan en vanuit daar rustig naar de 80.
Ik train nu bij een bodybuilding school omdat ik daar betere begeleiding kan krijgen en ik ook voorbeelden heb in de gym.
 
Laatst bewerkt:
ik bewonder je doorzettingsvermogen! Lijkt me erg frustrerend elke keer die tegenslagen.

Ziet er verder goed uit :)
 
zeer goeie fysiek!!
niet opgeven,je komt er wel,ondanks de tegenslagen.
 
Het is niet de bestemming, maar de route die je kiest en de manier waarop je die aflegt, die wat zeggen over wie je bent. Ik hoop dat je lang in remissie kan blijven en geniet van de sport. Keep us posted!
 
Laatst bewerkt:
Je komt er wel met die instelling kerel! Jij hebt misschien wat meer tijd nodig, maar de motivatie en discipline zijn er bij jou en dat telt! Ga zo door.
 
@ TS, train je nog bij Reuvers??
 
Ach ach, kan niemand opeens meer tegen een grapje haha.
@ TS, train je nog bij Reuvers??

Ja officieel wel maar ik ga overstappen denk ik naar Bodyimpact in geleen. Ben er al een paar keer gaan trainen.

---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

Bedankt allemaal voor de aardige reacties, die kan ik wel gebruiken.
Op het moment voel ik me niet heel erg fit. Morgen ga ik weer naar de sportschool dus ik hoop dat het dan een beetje gaat. Ik zal jullie zeker op de hoogte houden.
 
Nette fysiek!
 
erg rot voorje, maar laat jke nooit ontmoedigen!!
 
netjes, goed dat je doorzet

heb je nog meer foto's?
 
heb je geen full body pic ofzo?
 
k*t belichting maar go on!
 
me moeder heeft ook ziekte van crohn, dus ik heb wel een beetje een idee hoe moeilijk het moet zijn, succes met je goal.:D
 
Doorzetten! complimenten voor je doorzettingsvermogen
 
Mijn zus heeft die ziekte ook... Ik leef met je mee bro. Moet iig niet gemakkelijk zijn om te gainen; Maar goeie voeding zorgt er ook wel voor dat je de ziekte beter onder controle krijgt :).
 
Thanx voor de reacties, momenteel zit ik op 71,5 ik drink nu 3x500ml brinta shakes met banaan erin om iig naast de nutridrankjes een bron van extra vezels binnen te krijgen.
De ziekte is inderdaad niet makkelijk maar ik laat me niet uit het veld slaan.
Ik hoop eens richting de 75kg te gaan en momenteel gaat het best goed.
Ik zal eens posten hoe mijn training vrijdag is gegaan. En ik zal nieuwe foto's posten. Ik hou jullie op de hoogte.
 
Foto van me rug is op het moment nog beetje een zwak punt maar begin vordering te maken. Train vandaag me rug en borst zal jullie laten weten hoe het ging.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Netjes ondanks de tegenslagen! Ga door!
 
Back
Naar boven