Fitness Seller

ik ga beginnen, tips? hoeveel vetpercentage?

Gna

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
65kg
hi all
ik ben volledig nieuw, en ik begin dus nu :D (heb 2 jaar gelede wel 6 maandjes getraind, vooral bench press)
ik zou graag weten hoeveel vetpercentage ik ongeveer heb? en hebben jullie alvast wat tips? wat denken jullie :D
ik ben momenteel 17j 1m81 en 65kg :)

RIMG0761.JPG

RIMG0765.JPG

RIMG0767.JPG

2 standaard tips:
1 lees stickies
2 eet!

lees hier zo veel mogelijk
en
EET EET EET

Welkom.
Lees de Stickies goed door! Ga Vreten en Trainen en vergeet de benen niet.

Succes! :D

eten, eten,eten!

vp ligt rond de 10 procent denk ik

good luck!

• Topic Starter Topic Starter
thx allemaal :) eten zal ik doen :D moet alleen nog goed schema zoeken ben er al de hele dag mee bezeg :D

Denk eerlijk gezegd dat het nog iets hoger ligt dan 10%, 12% zat ik zelf aan te denken, maar kan het natuurlijk mis hebben

Stickies lezen!

Eerst de sticky`s lezen en dan pas beginnen met eten voordat je rommel naar binnen werkt.

Brede heupen :)

Mrgoed, goed eten en trainen en je komt er wel.

Leg ook de nadruk op je schouders/bovenrug zodat je je bede heupen wat compenseert.

1,81 en 65 kilo.

Een tip bij het maken bij een voedingsschema, wat je ongetwijfeld zal lezen en merken, het kost uren tijd en laat je progressie van het maken goed checken op dit forum. De mensen hier zullen je proberen te helpen en je op dingen wijzen.

3000 kcal per dag eten.

Kipfilet, eieren, bruine rijst, havermout, shake na/voor het trainen, bananen/appels, veel groenten, walnoten/notenmix , en een bakje kwark voordat je gaat slapen.

veel lezen op het forum/internet over voeding! Voeding is veel belangrijker dan trainen.

Slaap 8-9 uur per etmaal.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt iedereen! voor de goede tips :)
binnen een paar weken zal ik progressie eens posten :)
thx gna

Terug
Naar boven