MuscleMeat

Ik ga vanavond paddo's eten

  • Topic starter Zelda
  • Startdatum
  • Reacties 163
  • Weergaven 10K
  • Volgers 3

Bezoekers in dit topic

Ik heb 1 tip voor je, en dat is vreet het op op bijna nuchtere maag. Ik heb meerdere keren paddestoelen gegeten en altijd ca 2 a 3 uur na een laatste "zware" maaltijd. De laatste x dat ik dat gedaan heb heb ik in 1 x 25 gulden paddo's naar binnen gestouwt op een bedje van Mc Donalds voer en heb hier nauwelijks wat van gemerkt of beter gezegd t viel niet zo lekker.
 
Lauw zei:
welke paddos'neem je eigenlijk? die knolletjes? of kaalkopjes?

Weet nog niet, ik ga zo naar de smartshop. Tips?
 
Zelda zei:
Das waar ook, ik ga gelijk wat vruchtensap inslaan! Humeur zit wel goed. En ik laat me zeker lekker gaan.

Voor die gast waar ik het mee ga doen is het trouwens de eerste keer, dus ik moet hem een beetje in de gaten houden, maar ik heb al eerder mensen ingeweid, dus ik heb er ale vertrouwen in.

Trouwens, voor de liefhebbers van drugs en tripmiddelen kan ik het boek 'uit je bol' echt aanraden, gratis op internet te lezen. Staan echt geweldige tips en adviezen in over heel veel middelen.


Mijn moeder is zo een 10 jaar geleden achter boekje geweest in biblio omdat ze wilde dat ik stopte met de stuff...gaven ze haar uit je bol mee ....:D :D :D enkel boekje met tips hahahahahaha


:D :D :D
 
Het meeste is al gezegt. Rustige en vertrouwde omgeving en met mensen die je goed kent en vertrouwd. Ik heb de voorkeur aan een groepje van 3 man. Een medetripper en iemand die geen paddo's neemt. Dat moet iemand zijn die alles voor je wil doen in je trip. Want zelf een glas drinken halen kan al een bija onmogelijke opgave zijn, laat staan het opblazen en vullen van een opblaasbadje :D
 
gaaf!!! veel plezier, als ik eraan denk krijg ik zin!!!hahaha :D
 
Enige tip die ik heb is: ga niet een bos in waar wilde koeien rondlopen als je lekker aan het trippen bent, rare dingen meegemaakt.....

Verder een vertrouwde omgeving is erg belangrijk, maar das al een paar keer gezegd, veel plezier!
 
Guido20 zei:
Enige tip die ik heb is: ga niet een bos in waar wilde koeien rondlopen als je lekker aan het trippen bent, rare dingen meegemaakt...
Die koeien waarschijnlijk ook :D

@ Zelda: ga voor de philospher stones, die vind ik wat vrolijker en luchtiger qua trip.
 
Ik neem ze nooit meer, ik was 15 jaar,druk aan het exprimimenteren met allerlei kameraadjes, heb toen 25 gulden opgehaald en ben vrijdagavond 21:00 begonnen met kauwen........
Na een uurtje was is knetterleip, heb ook echt doorgespaced tot zondagmiddag...........:eek:


Zwaar in een trip!
Had echt het gevoel dak was blijven hangen, en het werd niet minder gedurende de daaropvolgende 35 uur......., maar uiteindelijk is het toch nog goedgekomen; mijn advies???

NIET TEVEEL!!!!
 
hehe
als ik jouw was zou ik veel apelsientje inslaan
werk perfect
had er 17 op in 3 uur:roflol:
owja
ZET ALLES UIT DUS dus comp EN VOORAL TELEFOON!!!!
ZODAT er niks negatief van buiten kan komen
wees alleen met vertrouwde mensen die je niet kwaad op hoe dan ook negatief zullen krijgen en omfg
huur eddie murpy als stand up comedian
je gaat dubbel
 
Lege maag en zorgen dat je niet gestoord wordt inderdaad. Eventueel paar biertjes van tevoren zodat je wat minder gespannen bent (je maat misschien).

Verder wat vage muziek of van die kleurige bewegende shit op de computer die beweegt op de muziek als je begrijpt wat ik bedoel. Ook wel grappig is om dingen te gaan proberen waarbij je moet gaan nadenken, wat je als het goed is dus echt niet gaat lukken. Ik kon zelf niet eens mn telefoon hanteren.

Naar buiten was aan mij niet besteed in elk geval, veel te ingewikkeld en eng. Alhoewel we buiten toch t kickste van alles hadden meegemaakt met die rennende man zonder benen die waarschijnlijk gewoon liep.

Have fun! Krijg er gvd zelf ook zin in man, en iemand mag zich nu aangesproken gaan voelen om dit rond de kerstvakantie weer eens te gaan proberen.

edit: Of probeer eens creatief te doen. Gewoon simpel met kleurpotloden of stiften en papier. Kan je er naderhand misschien ook nog om lachen.
 
Je moet je niet te druk maken om ‘negatieve zaken’.
Paddos’werken enorm suggestief. D.w.z. als jij denkt dat iets negatief is dan wordt het ook negatief. Maar andersom werkt het gelukkig ook, als je denkt dat iets positief is dan wordt het ook positief.

Weet je wat een goed idee is! Als Zelda in dit draadje post terwijl hij aan het trippen is. :D
 
spiertje16 zei:
hehe
als ik jouw was zou ik veel apelsientje inslaan
werk perfect
had er 17 op in 3 uur:roflol:
owja
ZET ALLES UIT DUS dus comp EN VOORAL TELEFOON!!!!
ZODAT er niks negatief van buiten kan komen
wees alleen met vertrouwde mensen die je niet kwaad op hoe dan ook negatief zullen krijgen en omfg
huur eddie murpy als stand up comedian
je gaat dubbel

Hahaha eddie murphy, om die gozer ga ik al kapot als ik nuchter ben :roflol:
 
Ik heb nog het hardst moeten lachen om 1 of andere gewelddadige film op de duitser. Zo'n zwaar foute duits ingesproken b-film, whaha dat was echt vet!
 
Lauw zei:
Die koeien waarschijnlijk ook :D
@ Zelda: ga voor de philospher stones, die vind ik wat vrolijker en luchtiger qua trip.

Zo, ik heb de merchandise!

Ze hadden niet zoveel soorten. Heb uiteindelijk maar een zakje gedroogd en een zakje vers gehaald, gewoon nederlandse kaalkopjes. Allebei de zakjes bevatten twee porties. Wss veel te veel, maar ik wil niet het risico lopen om te weinig te hebben, had ik de vorige keer namelijk, en zo duur was het toch niet.

Ik ga van die verse thee zetten, vervolgens de helft opdrinken en kijken wat er gebeurt. Vervolgens eventueel de rest van de thee, en dan heb ik altijd nog de gedroogde als reserve. :eek:

Telefoon, msn enz gaat uit, maar wie weet hou ik jullie via dit draadje wel op de hoogte hoe het gaat, als ik nog kan typen. ;)
 
nou maar hopen dat je niet in een paddotrip vast komt te zitten :P
 
Haha cool.
Ik ben benieuwd wat je er van vindt.

@ frederx: in een trip blijven hangen is een sprookje / urban myth / totale onzin.
Dit fabeltje is ontstaan doordat er ooit ééns wat gevallen zijn gerapporteerd van mensen die na LSD gebruik een psychose hadden. Dat betekend niet dat je van LSD psychoses krijgt, maar als je geestelijk niet lekker bent (sluimerende psychose, paranoia, schizofreen, etc) dan brengen hallucinerende middelen dat wel naar boven. Paddos hebben geen negatieve invloed op je als je gewoon gezond bent.
 
Lauw zei:
Weet je wat een goed idee is! Als Zelda in dit draadje post terwijl hij aan het trippen is. :D

Hehe lees het nu pas maar zie bovenstaande post, ik kijk wel of het lukt nog wat te typen. :D
 
Ik begin om 9 uur, wat RobG voorstelde, om 4 uur, is me veel te vroeg. Ik ben nooit in de stemming voor drugs overdag.
 
Tip, neem de gedroogde. Gedroogd extract van die paddo's komt heftiger aan, maar je hebt minder reststoffen die je lichaam vergiftigen. Hoop wel dat die gedroogde een beetje vers zijn, heb ook wel eens een zakje ingenomen zonder enig effect.

Gedroogde paddo's moet je overigens geen thee van trekken, die eet je gewoon op. De eerste keer is het een beetje bitter, na verloop van tijd gaat het wennen.

Als je tijdens de trip een godsyndroom krijgt is dat vrij normaal, je hebt al snel de neiging om alles te willen verklaren en je denkt ook dat je het op dat moment kunt.
 
Ik wil ook... :( Enige keer dat ik het heb gedaan was ik alleen(ik in de badkamer, buiten vijandige ufo's, je kent het wel :p) , wil het nog eens overdoen maar dan graag op de goede manier. Zowel vriendje als vriendinnetje durven niet en alleen doe ik niet meer. Ach kan niet alles hebben :)
 
Back
Naar boven