In_Progress
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eric, dat lukt jou zelfs zonder paddo's.EricR zei:Tip, neem de gedroogde. Gedroogd extract van die paddo's komt heftiger aan, maar je hebt minder reststoffen die je lichaam vergiftigen. Hoop wel dat die gedroogde een beetje vers zijn, heb ook wel eens een zakje ingenomen zonder enig effect.
Gedroogde paddo's moet je overigens geen thee van trekken, die eet je gewoon op. De eerste keer is het een beetje bitter, na verloop van tijd gaat het wennen.
Als je tijdens de trip een godsyndroom krijgt is dat vrij normaal, je hebt al snel de neiging om alles te willen verklaren en je denkt ook dat je het op dat moment kunt.

Zelda zei:Ik begin om 9 uur, wat RobG voorstelde, om 4 uur, is me veel te vroeg. Ik ben nooit in de stemming voor drugs overdag.
Nou, zullen we een keertje samen trippen dan?Dani zei:wil het nog eens overdoen maar dan graag op de goede manier.

Rob G zei:Mja ik vind het visueel altijd stukken vetter overdag. Zeker als je in de buurt van de duinen woont, want dat is met wat paddo's in je nek echt een spectakel! Hoe dat duingras op en neer danst in de wind, de kleuren, maar vooral het allerheftigste wat je tijdens een trip kan zien (imo) DE WOLKEN!!! Daar kan je echt uuuuuren naar kijken, van die lekkere dikke vatsige stapelwolken! Mja helaas is het weer nu beetje dat je gewoon een grijze hemel hebt.
Ik hoop dat het vanavond in ieder geval niet regent.Rob G zei:Mijn ervaring is dat het totaal niet uit maakt. Je kan toch geen film volgen of zo. Je ziet elk beeldje gewoon appart, en verhaallijn ofzo kun je wel vergeten. Misschien is LotR wel grappig met die Smeagal en meer van die lelijke hobbits enzo hehe.

EricR zei:Als je tijdens de trip een godsyndroom krijgt is dat vrij normaal, je hebt al snel de neiging om alles te willen verklaren en je denkt ook dat je het op dat moment kunt.
D. zei:Ik ga vanavond ook paddo's eten.
Heb zin gekregen door deze thread en "thezz" eveneens op dit forum heeft paddo's gekocht op mijn verzoek.
Ik stel voor dat we vanavond uitroepen tot grote dbb-paddo-avond en dat we allemaa threads proberen te maken!! Ik ga in ieder geval wel vet naar buiten, het onbekende met mijn waanzin confronteren!
D. zei:Ik ga vanavond ook paddo's eten.
Heb zin gekregen door deze thread en "thezz" eveneens op dit forum heeft paddo's gekocht op mijn verzoek.
Ik stel voor dat we vanavond uitroepen tot grote dbb-paddo-avond en dat we allemaa threads proberen te maken!! Ik ga in ieder geval wel vet naar buiten, het onbekende met mijn waanzin confronteren!

Is goed, lijkt me lachen. Mag jij erna het verslag schrijvenLauw zei:Nou, zullen we een keertje samen trippen dan?
Lijkt me lachen, met iemand trippen die je nog nooit eerder gezien hebt.![]()

Zelda zei:Voor het eerst in jaren ga ik vanavond weer es paddo's eten met een vriend van me. Ik heb het vroeger wel een paar keer gedaan, maar dat is al weer een hele tijd geleden.
Wie heeft er nog tips, adviezen, do's en don'ts?
is it you
?
?
succes, ik ben benieuwd wat je gaat voelenm!