MuscleMeat

Ik ga vanavond paddo's eten

Je moet tijdens je trip chocola eten! Dat maakt je trip nog heftiger

EricR zei:
Tip, neem de gedroogde. Gedroogd extract van die paddo's komt heftiger aan, maar je hebt minder reststoffen die je lichaam vergiftigen. Hoop wel dat die gedroogde een beetje vers zijn, heb ook wel eens een zakje ingenomen zonder enig effect.

Gedroogde paddo's moet je overigens geen thee van trekken, die eet je gewoon op. De eerste keer is het een beetje bitter, na verloop van tijd gaat het wennen.

Als je tijdens de trip een godsyndroom krijgt is dat vrij normaal, je hebt al snel de neiging om alles te willen verklaren en je denkt ook dat je het op dat moment kunt.
Eric, dat lukt jou zelfs zonder paddo's. :bow:

Zelda zei:
Ik begin om 9 uur, wat RobG voorstelde, om 4 uur, is me veel te vroeg. Ik ben nooit in de stemming voor drugs overdag.

Mja ik vind het visueel altijd stukken vetter overdag. Zeker als je in de buurt van de duinen woont, want dat is met wat paddo's in je nek echt een spectakel! Hoe dat duingras op en neer danst in de wind, de kleuren, maar vooral het allerheftigste wat je tijdens een trip kan zien (imo) DE WOLKEN!!! Daar kan je echt uuuuuren naar kijken, van die lekkere dikke vatsige stapelwolken! Mja helaas is het weer nu beetje dat je gewoon een grijze hemel hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Rob G zei:
Mja ik vind het visueel altijd stukken vetter overdag. Zeker als je in de buurt van de duinen woont, want dat is met wat paddo's in je nek echt een spectakel! Hoe dat duingras op en neer danst in de wind, de kleuren, maar vooral het allerheftigste wat je tijdens een trip kan zien (imo) DE WOLKEN!!! Daar kan je echt uuuuuren naar kijken, van die lekkere dikke vatsige stapelwolken! Mja helaas is het weer nu beetje dat je gewoon een grijze hemel hebt.

Ja, echt k*t dat het zulk slecht weer is man. :( Ik hoop dat het vanavond in ieder geval niet regent.

Ik heb genoeg dvdtjes op voorraad, wat denken jullie, is Lord of the Rings te gewaagd om te kijken? Of zal ik eerder gaan voor Dumb and Dumber of iets van die strekking?

Mijn ervaring is dat het totaal niet uit maakt. Je kan toch geen film volgen of zo. Je ziet elk beeldje gewoon appart, en verhaallijn ofzo kun je wel vergeten. Misschien is LotR wel grappig met die Smeagal en meer van die lelijke hobbits enzo hehe.

Rob G zei:
Mijn ervaring is dat het totaal niet uit maakt. Je kan toch geen film volgen of zo. Je ziet elk beeldje gewoon appart, en verhaallijn ofzo kun je wel vergeten. Misschien is LotR wel grappig met die Smeagal en meer van die lelijke hobbits enzo hehe.

Ja idd, kan me ook herinneren dat alles het ene oor in en het andere weer uit gaat. Ik ga LOTR maar proberen. :D

Ik ga vanavond ook paddo's eten.

Heb zin gekregen door deze thread en "thezz" eveneens op dit forum heeft paddo's gekocht op mijn verzoek.

Ik stel voor dat we vanavond uitroepen tot grote dbb-paddo-avond en dat we allemaa threads proberen te maken!! Ik ga in ieder geval wel vet naar buiten, het onbekende met mijn waanzin confronteren!

EricR zei:
Als je tijdens de trip een godsyndroom krijgt is dat vrij normaal, je hebt al snel de neiging om alles te willen verklaren en je denkt ook dat je het op dat moment kunt.

Mijn ervaring is dat ik alles wilde verklaren maar het totaal niet lukte. Maakte het wel extra heftig maar volgende keer probeer ik alles gewoon over me heen te laten komen.

D. zei:
Heb zin gekregen door deze thread en "thezz" eveneens op dit forum heeft paddo's gekocht op mijn verzoek.
Ik stel voor dat we vanavond uitroepen tot grote dbb-paddo-avond en dat we allemaa threads proberen te maken!! Ik ga in ieder geval wel vet naar buiten, het onbekende met mijn waanzin confronteren!

Jij hebt wel een goede invloed op die thezz he! Whaha.

D. zei:

loool, ik zat er al op te wachten, goed voorbeeld doet volgen. :D

Ik krijg er zelf ook steeds meer zin in, jammer dat die gast zo laat komt. (9u)

En idd! We gaan paddo threads openen. Hopen dat ik morgen niet opeens geband blijk te zijn zonder dat ik weet wat ik heb misdaan.

Lauw zei:
Nou, zullen we een keertje samen trippen dan?
Lijkt me lachen, met iemand trippen die je nog nooit eerder gezien hebt.:D
Is goed, lijkt me lachen. Mag jij erna het verslag schrijven :D

Do:
Fototoestel mee en straks effe een verslagje achterlaten hier

Vanaf het moment van inname open ik een draadje in chat & convo om jullie van mijn belevingen op de hoogte te houden.

Eetze... kep nog leuke verhalen over trippen en daarin blijven maar dat zal ik daarna even vertellen ;) enjoy it

Heerlijk die voorpret. Hier een fototje van de waren:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Links de verse, rechts de gedroogde.

Prachtig spul blijft het, have fun bro

Zelda zei:
Voor het eerst in jaren ga ik vanavond weer es paddo's eten met een vriend van me. Ik heb het vroeger wel een paar keer gedaan, maar dat is al weer een hele tijd geleden.
Wie heeft er nog tips, adviezen, do's en don'ts?

zelda??? is it you????
wtf? de eens zo wijze zelda belandt op het slechte pad??????? :D succes, ik ben benieuwd wat je gaat voelenm!

TIp? : nieuwe DBB meeting

lente paddo-schrans meeting

Ik heb btw mijn laatste trip proberen te filmen, met een cam + big lamp erop.
Wat je bv zag; De 1 heeft een gesprek met de visjes in het aquarium, een ander aait de gordijnen, iemand denkt dat ie Mental Theo is, en een ander is er heilig van overtuigd dat ie in zijn broek had gepist wat dus niet zo was...

Blijf elke keer een top-ervaring, een spel spelen op een spelcomputer is ook geweldig trouwens. Heb toendertijd Unreal Tournament gespeeld, toen ik weer even bij mijn vrienden kwam kijken hoe het daar ging, zag ik ze van alles op mij af vuren. Kwam ik natuurlijk aan met mijn dikke moves, ontwijkjump en dergelijke. En iedereen dacht; wtf is Mike mee bezig man?

Gaat allemaal nergens over, maar het blijft prachtig spul.

Terug
Naar boven