Fitness Seller

Ik ga vanavond paddo's eten

D. zei:
Ik ga in ieder geval wel vet naar buiten, het onbekende met mijn waanzin confronteren!
Waar woon je? dan laten we een geluidswagen rondrijden dat de mensen beter even binnen kunnen blijven.:D

In_Progress zei:
Je moet tijdens je trip chocola eten! Dat maakt je trip nog heftiger

Enkele reis koppijn :

Lijst van gevaarlijke combinaties

Hieronder een lijst van stoffen die NIET ingenomen mogen worden 12 uur voor en 12 uur na het innemen van een MAO-remmer. Heel gevaarlijk:

antidepressiva die Selective Serotonine Reuptake Inhibitors (SSRI's) bevatten, zoals het kruid kanna (Sceletium tortuosum) en pillen als paroxetine (Seroxat), fluoxetine (Prozac), citalopram (Cipramil), fluvoxamine (Fevarin) en sertraline (Zoloft)
slaapmiddelen
verdovingsmiddelen
migraine medicijnen
allergie medicijnen
verkoudheidsmiddelen
cocaïne
amfetamine (speed)
MDMA (XTC)
mescaline cacti (peyote en san pedro)
alcohol
ephedra/ephedrine (bijvoorbeeld producten als Ephedra Super caps, Super stacker, Ultra Boost)
pseudoephedrine
macromerine
fentermine. Veroorzaken hoofdpijn en/of misselijkheid:

zuivelproducten (melk, yoghurt, (zure) room)
alle oude kaassoorten (met uitzondering van: cottage cheese, roomkaas)
droge en gefermenteerde worst (bologna, salami, pepperoni, corned beef en lever)
niet-vers vlees, vis en eieren
zure haring en gedroogde zoute vis
vleecoïtustracten
gistextracten/gebrouwen gist (Marmite)
zuurkool
fruit (bananen, avocado's, vijgen, rozijnen, rode pruimen, ananas, frambozen)
noten (pinda's)
tuinbonen en peulen (lima, favabonen, linzen, sneeuwerwten, en sojabonen)
sojasaus
LSA (morning glory en baby hawaiian woodrose seeds)
MDA gerelateerde kruiden (nootmuskaat, calamus)
chocolade
cafeïne (koffie, thee, cola, guarana, energy drinks)
ginseng
St. Janskruid
neussprays (Vicks Sinex, Prevalin of Otrivin)
andere MAO-remmers.

Heb je eigenlijk aan goede muziek gedacht?

Een beetje trance of jaren 60/70 muziek is echt heerlijk om te horen in een trip.

• Topic Starter Topic Starter
@ EricR: Ja die lijst ken ik nog. Ik heb me vandaag helaas te barsten gegeten aan zuivel maar voor de rest ben ik vrij van deze middelen.

@ dr. Gonzo: Ik heb een mooie playlist met the Doors en meer van dat soort werk. :cool:

@ Ericr: nou ja, ik heb voor een poosje terug flink wat fruit naar binnen gewerkt tijdens een trip en ik had nergens last van???
Dus volgens mij is dat lijstje wel erg voorzichtig....

Ik heb trouwens ook een keer flink gezopen tijdens een trip. We hadden met z'n drieën meer dan een krat bier en een fles wodka op. Ging prima samen, maar meestal heb ik niet zo'n behoefte om erbij te drinken. En het wonderlijkste was nog wel dat we de volgende dag totaal geen kater hadden.

alcohol lijkt me eigenlijk zonde van de trip.

oh ja, ik moet m'n commentaar effe nuanceren. die lijst lijkt me niet overdreven als ze zeggen dat paddo's en coke of speed niet zo'n goeie combi zijn:D

Paddo's. :love: Heb altijd 't idee dat ik de bedoeling achter alles begrijp, wat je dan in 1 x keer wil uitleggen aan de buitenwereld, maar voor hun ben dan je echt een debiel. :D

Zelda zei:
@ EricR: Ja die lijst ken ik nog. Ik heb me vandaag helaas te barsten gegeten aan zuivel maar voor de rest ben ik vrij van deze middelen.

@ dr. Gonzo: Ik heb een mooie playlist met the Doors en meer van dat soort werk. :cool:

jij bent de mannnnn :D moet je celebration of the lizard eens opzoeken :cool:

have fun!!

Lauw zei:
@ Ericr: nou ja, ik heb voor een poosje terug flink wat fruit naar binnen gewerkt tijdens een trip en ik had nergens last van???
Dus volgens mij is dat lijstje wel erg voorzichtig....

Hangt wel van de soort fruit af Lauw.

Stukje uit Celebration of the Lizard :

Once I had, a little game
I liked to crawl back into my brain
I think you know the game I mean
I mean the game called 'go insane'
Now you should try this little game
Just close your eyes forget your name
Forget the world forget the people
And we'll erect a different steeple
This little game is fun to do
Just close your eyes no way to lose
And I'm right there I'm going too
Release control we're breaking thru Way back deep into the brain
Back where there's never any pain
And the rain falls gently on the town
And in the labyrinth of streams
Beneath, the quiet unearthly presence of
Nervous hill dwellers in the gentle hills around Reptiles abounding
Fossils, caves, cool air heights

Regelmatig op getripd of stoned op geweest, blijft lollig op met je ogen dicht naar die tekst te luisteren.

The End ;) Word je misschien wel melancholisch van, of The Unknown Soldier. Bij dat nummer moet je even terugdenken aan de waanzin van Vietnam.

LA Woman is super als je aan je top bezig.

Wat loungemuziek zal het ook goed, Natalie Gardiner, Thievery Corporation, Hotel Costes. Dat soort werk.

zowel D. als zelda moeten vanavond even wat posten :D lijkt mij wel lache.......

Ik ga in de mcDonalds hangen denk ik of wat door de stad rijden, aan te raden?
Hier thuis is een hospiteerborrel. Ik ben hier niet van gediend, boeit me ook geenszins wie of wat erin komt, sterven zal het toch.

Haha leuk deze reacties te lezen :D Krijg er ook zin in.

weet niet of autorijden nou zon helder idee is.

@ Eric: thanx

Autorijden, hmm, lijkt me geen goed plan nee. Maar wie weet, als je over het hoogtepunt heen bent kan het wel... :D

Weetje wat ook leuk is, twister dat spelletje :D

Ik zie nog wel even of het leven me paddo's brengt vanavond. Heb er weinig zin in, koppijn. Kan dus geen pijnstiller nemen dan?

Terug
Naar boven