XXL Nutrition

Ik ga vanavond paddo's eten

Masters zei:
@ericr staan toch wel bedenkelijke dingen in je lijst. mdma kan je goed gebruiken samen met paddo's. hippieflip heet dat.

Dat het goed bij je valt, wil nog niet zeggen dat het een gezonde combo is. Ik kan ook bepaalde combo's goed aan, maar over het algemeen is het een stuk beter om het te houden bij 1 middel tegelijk.

• Topic Starter Topic Starter
@ homer: vuile racist :D

zo, heb die krengen naar binnen gewerkt ben al redelijk ver heen maar een beetje extra kan geen kwaad, ik begin nu trouwens wel redelijk de draad kwijt te raken tijdens het typen

Ja, ik heb net 2 biertjes gedronken maar dat is ook niks, ik schakel toch maar weer ocer naar het vruchtensap, het is maar dat jullie het weten.

Het houden bij licht verteerbare zaken, blijf je het langst genieten van je trip.

Mafketel :D

Het kijken naar het scherm is ook best boeiend trouwens.

Zo dat was weer een volzin, alles klopt toch wat ik typ of niet?

Wat zit die Zelda allemaal voor onzin hier te posten, ik begrijp er niks meer van ???

Zelda zei:
Hey benchie, ik heb msn maar ff afgezet anders begrijp ik er helemaal geen reet meer van. :D:D
Ik ga nu pitten, anders had ik nog wel ff een mooie trip-site voor je opgezocht.

Zelda still alive? Ben je aan het knotsen?

Lees deze eens: Liever een dikke lul en masturberen op een kerel met een kleine lul die een wijf doet, dan nken met een kleine lul voor masturberende mannen met een dikke lul :D

/-\naboliC zei:
Lees deze eens: Liever een dikke lul en masturberen op een kerel met een kleine lul die een wijf doet, dan nken met een kleine lul voor masturberende mannen met een dikke lul :D
Word! :D

Zelda...: wat je nu leest, lees je eigenlijk niet. Je denkt dat je het leest maar wat hier staat is niet wat je denkt wat je leest. Lees de zin nog eens overnieuw voordat je denkt dat je denkt dat je weet wat je leest....

He :D

Ik laat laat nu even thijs aan het woord, bij deze:

Heey! Ik ben dus Thijs. Ik zit te typen maar hetlijkt alsof de toetsen echt uit het toetsenbord omhoog komen, echt moeilijk typen trouwens. Wel heel relaxed allemaal. De tijd gaat voor mijn gevoel heel langzaam, we relaxed. Ik denk dat we zo even naar buiten gaan, hoop dat het niet meer regent. :D

Zelda zei:
Ik laat laat nu even thijs aan het woord, bij deze:

Heey! Ik ben dus Thijs. Ik zit te typen maar hetlijkt alsof de toetsen echt uit het toetsenbord omhoog komen, echt moeilijk typen trouwens. Wel heel relaxed allemaal. De tijd gaat voor mijn gevoel heel langzaam, we relaxed. Ik denk dat we zo even naar buiten gaan, hoop dat het niet meer regent. :D

idd naar buiten :thumb:

en rook er een paar jointjes bij, is ook lekker

do's: have fun :D

Nou we zijn nu dus buiten geweest, alles is superklein, alsof je overal overheen kan stappen ofzo. Echt te vaag, we gaan over een klein uurtje weer es ff buiten kijken, net een paar blokjes gelopen, straks gaan we ff het park in ofzo. :D:D

kljfhwob owhfh ;d pqhrf likj

have fun ;) ik ga lekker m'n nest in

Ha leuk, ik wil het ook wel eens proberen. :D

Kun je trouwens nog wel "normaal" doen al heb je paddo's op? Zo nee; dan hou ik er effe rekening mee dat ik het niet neem als ik thuis ben.

Terug
Naar boven