AndroidHealthClinic

ik ga zo creatine of whey kopen... wat kan ik het beste kopen?

zwartsnegger

Cool Novice
Waardering
0
ik train al een paar..

ben 24

weeg 70 kilo

lengte 175

en ik doe fitness en cardiooooooooooooooooooooooooo...

wat kan ik het beste kopen om nog meer te kunnen presteren???

Ik zou beginnen met de basis van alle creatine supplementen, dus gewone creatine monohydraat, potje van 500gr heb je voorlopig genoeg aan. Je zou er eventueel nog dextrose/druivensuiker of maltodextrine (fantomalt) bij kunnen nemen, dat koop je bij de apotheek of in de supermarkt.

• Topic Starter Topic Starter
ok thanks voor de reactie...

en waar moet ik opletten bij aankoop van creatine??

verkopers zijn echt sneaky, ze verkopen je gwn waar ze meeste winstmarge op verdienen....

what the **** is cardiooooooooooooooooooooooooo?

je moet geen creatine kopen maar whey als je tussen die 2 moet kiezen.

ok thanks voor de reactie...

en waar moet ik opletten bij aankoop van creatine??

verkopers zijn echt sneaky, ze verkopen je gwn waar ze meeste winstmarge op verdienen....

Goede verkopers verkopen het product waar de klant op dat moment het meeste aan heeft.
Liever een tevreden klant die elke keer weer opnieuw besteld, dan een eenmalige, ontevreden klant waar je een potje met een paar euro meer winst aan hebt verkocht alleen vanwege de marge.

Begin met een eenvoudige Monohydraat en kijk of het aanslaat.
Bij whey, hetzelfde verhaal; hou het eenvoudig om te beginnen. Gewoon eens kijken of het een toegevoegde waarde voor je heeft voordat je je gaat begeven op allerlei high-tech producten.

Dit is bijv. een zeer voordelig Creatine/Whey starters pakket: SportFood.nl voor sportvoeding

Laatst bewerkt:
Goede verkopers verkopen het product waar de klant op dat moment het meeste aan heeft.
Liever een tevreden klant die elke keer weer opnieuw besteld, dan een eenmalige, ontevreden klant waar je een potje met een paar euro meer winst aan hebt verkocht alleen vanwege de marge.

Bij whey, hetzelfde verhaal; hou het eenvoudig om te beginnen. Gewoon eens kijken of het een toegevoegde waarde voor je heeft voordat je je gaat begeven op allerlei high-tech producten.

Dit is bijv. een zeer voordelig Creatine/Whey starters pakket: SportFood.nl voor sportvoeding

Denk niet dat hij dat nog heeft kunnen lezen... ;)

of je kan natuurlijk XXL nutrition na checken !!!!
XXL no nonsense nutrition
net iets goedkoper :)

koop whey...begin bij het begin en neem daarna iets erbij ofzo..zo doe ik het

Terug
Naar boven