MuscleMeat

Ik haat dat....wachten...

Dat wachten is sowieso enorm k*t. Heb je iets besteld waar je jezelf minder op verheugd, dan wordt het 's morgens vroeg bezorgd. Wil je iets echt graag hebben dan komen ze op het laatst van de dag aanzetten. :D

• Topic Starter Topic Starter
ja vanmiddag stond er :

Chauffeur is onderweg 15-05-2008

Hmm wij zitten ook meestal aan het einde van de rit lijkt het. Heb dikkels meegemaakt dat ze half 8 savonds pas aan de deur stonden.

Hij is er eindelijk hoor...

wel t goede type of is t een doa die gelijk weer terug moet :D

Heb mn 360 gelukkig wel gekregen. Gerepareerd, en nog altijd omgebouwd. Snel GTA IV gebrand en volop gamen! :D

Ik heb ook een hekel aan wachten.
Zo heb ik onlangs een nieuwe camera gekocht en om de magische 8 frames per seconde te halen ben je aparte accu's nodig ( lees $$$ ) om de accu's vol te krijgen ben je een lader nodig.
En laat dat kreng nu al tijden niet leverbaar te zijn ( te weinig gemaakt )
Na een maand na de bestelling vanmiddag eindelijk de mail dat de lader onderweg is pff

Ik werk in zo'n zaak waar wij dingen moeten bestellen voor klanten. allemaal speciale bestellingen en het is gewoon lachwekkend hoe sommigen met die bestellingen omgaan
Soms wordt er pas een keer wat besteld als de klant al drie keer in de winkel is geweest en dan denken van heee laat ik t een keer bestellen.

even mijn ei kwijt

gr m

haha ben net zolang lid als ghostrider maar heb niet zoveel posts :eek:

Terug
Naar boven