Fitness Seller

Ik hamster, jij hamstert, wij hebben gehamsterd

HertogSandBox

Freaky Bodybuilder
Fijnproever
Proefkonijn
10.000 likes
Waardering
10.405
Lengte
1m78
Massa
64kg
Vetpercentage
12%
Wat heb jij in deze zware periode gehamsterd? Oftewel, hoeveel roller toiletpapier, potten bonen en/of zakken soep heb jij ingeslagen?

Had voor 2 dagen kip ingeslagen, morgen ga ik voor 3 dagen inslaan.

3 zakken hondenvoer en 3 zakken kattenvoer, huisdieren zijn heilig

Volgens mij is het “jij hamstert”
/sorry :o

Alleen voor mijn katje.

Hamsteraars zijn echt treurig :mad:

Volgens mij is het “jij hamstert”
/sorry :o
Je was me voor. Die topictitel moet even aangepast worden, ik trek dit heel slecht.

Ik doe gewoon mijn boodschappen. Eindelijk is het weer gelukt een brood en doos eieren te kopen. Iedereen die hamstert is een egocentrisch, asociaal en hufterig.

Iedereen die z'n winkelkar vol met toiletpapier laadt, moet er gratis een pakje condooms bij krijgen. Dat soort debielen zouden zich niet voort moeten planten.

• Topic Starter Topic Starter
Je was me voor. Die topictitel moet even aangepast worden, ik trek dit heel slecht.

Ik doe gewoon mijn boodschappen. Eindelijk is het weer gelukt een brood en doos eieren te kopen. Iedereen die hamstert is een egocentrisch, asociaal en hufterig.

Iedereen die z'n winkelkar vol met toiletpapier laadt, moet er gratis een pakje condooms bij krijgen. Dat soort debielen zouden zich niet voort moeten planten.

Zo goed? :)

Wc papier voor mijn hond en kat.
ook nog een pakje condooms bij gekregen

Dat maakt niet uit, maar als je je niet voortplant ben je dan een soort debiel?

Iedereen die hamstert is een wat?

Sorry, ik trek dit heel slecht. Misschien kun je het nog even aanpassen.

Terug
Naar boven