- Waardering
- 10.405
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Wat heb jij in deze zware periode gehamsterd? Oftewel, hoeveel roller toiletpapier, potten bonen en/of zakken soep heb jij ingeslagen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als TS.... geef t goede voorbeeldWat heb jij in deze zware periode gehamsterd? Oftewel, hoeveel roller toiletpapier, potten bonen en/of zakken soep heb jij ingeslagen?

Je was me voor. Die topictitel moet even aangepast worden, ik trek dit heel slecht.
Ik zou eerder zeggen dwazen.Alleen voor mijn katje.
Hamsteraars zijn echt treurig![]()

Je was me voor. Die topictitel moet even aangepast worden, ik trek dit heel slecht.
Ik doe gewoon mijn boodschappen. Eindelijk is het weer gelukt een brood en doos eieren te kopen. Iedereen die hamstert is een egocentrisch, asociaal en hufterig.
Iedereen die z'n winkelkar vol met toiletpapier laadt, moet er gratis een pakje condooms bij krijgen. Dat soort debielen zouden zich niet voort moeten planten.

Geldt dit ook andersom? Voorlopig plant jij je ook niet voort.Dat soort debielen zouden zich niet voort moeten planten.
Wc papier voor mijn hond en kat.Je was me voor. Die topictitel moet even aangepast worden, ik trek dit heel slecht.
Ik doe gewoon mijn boodschappen. Eindelijk is het weer gelukt een brood en doos eieren te kopen. Iedereen die hamstert is een egocentrisch, asociaal en hufterig.
Iedereen die z'n winkelkar vol met toiletpapier laadt, moet er gratis een pakje condooms bij krijgen. Dat soort debielen zouden zich niet voort moeten planten.
Wc papier voor mijn hond en kat.
ook nog een pakje condooms bij gekregen
Doel je op mijn celibaat of AAS-gebruik?Geldt dit ook andersom? Voorlopig plant jij je ook niet voort.