- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat het ook meer is voor die winkels om hun omzetverlies te bepereken dan dat het voor de consument echt nodig is. Sommige producten kun je er wel voordelig kopen.Ja, maar daar is nou niet echt iets te koop wat je nu nodig hebt en je niet bij de gewone supermarkt kunt halen.
Ze gaan het niet voor onze mooie ogen doenIk denk dat het ook meer is voor die winkels om hun omzetverlies te bepereken dan dat het voor de consument echt nodig is. Sommige producten kun je er wel voordelig kopen.

En sommige producten lijken goedkoop, maar blijken toch duurder te zijn dan in de reguliere supermarkt.Ik denk dat het ook meer is voor die winkels om hun omzetverlies te bepereken dan dat het voor de consument echt nodig is. Sommige producten kun je er wel voordelig kopen.
Klopt, daarom zei ik ook sommige. Veel spullen zijn helemaal niet veel goedkoper, maar enkel handig voor bedrijven om groot in te slaan.En sommige producten lijken goedkoop, maar blijken toch duurder te zijn dan in de reguliere supermarkt.
Ik denk dat het ook meer is voor die winkels om hun omzetverlies te bepereken dan dat het voor de consument echt nodig is. Sommige producten kun je er wel voordelig kopen.
Goed vlees, goede vis, lekkere kazen. Voor de rest is de groothandel, zoals al eerder gezegd is, veel te duur.Ja, maar daar is nou niet echt iets te koop wat je nu nodig hebt en je niet bij de gewone supermarkt kunt halen.
Dat is waar, ik moet een half uurtje rijden dus kom ik er maar 2 of 3 keer per jaar.Goed vlees, goede vis, lekkere kazen. Voor de rest is de groothandel, zoals al eerder gezegd is, veel te duur.
Beetje folders in de gaten houden en dan af
en toe groot inkopen bij een goede aanbieding om de vriezer mee te vullen. Dingen zoals Zalmfilet zijn vaak in de aanbieding en beduidend goedkoper dan de visboer en supermarkt. Al zou ik vis in de supermarkt sowieso links laten liggen.
Hanos heeft redelijk wat musclemeat producten bijvoorbeeld.Ja, maar daar is nou niet echt iets te koop wat je nu nodig hebt en je niet bij de gewone supermarkt kunt halen.
Klopt, maat musclemeat ook en die gun ik dan de omzet wel, het ligt er natuurlijk ook aan heo dichtbij het is, ik moet bijna een half uur rijden.Hanos heeft redelijk wat musclemeat producten bijvoorbeeld.