MuscleMeat

Ik hamster, jij hamstert, wij hebben gehamsterd

Sligro en Makro openen hun deuren voor consumenten.

Ja, maar daar is nou niet echt iets te koop wat je nu nodig hebt en je niet bij de gewone supermarkt kunt halen.

Ja, maar daar is nou niet echt iets te koop wat je nu nodig hebt en je niet bij de gewone supermarkt kunt halen.
Ik denk dat het ook meer is voor die winkels om hun omzetverlies te bepereken dan dat het voor de consument echt nodig is. Sommige producten kun je er wel voordelig kopen.

Ik denk dat het ook meer is voor die winkels om hun omzetverlies te bepereken dan dat het voor de consument echt nodig is. Sommige producten kun je er wel voordelig kopen.
En sommige producten lijken goedkoop, maar blijken toch duurder te zijn dan in de reguliere supermarkt.

En sommige producten lijken goedkoop, maar blijken toch duurder te zijn dan in de reguliere supermarkt.
Klopt, daarom zei ik ook sommige. Veel spullen zijn helemaal niet veel goedkoper, maar enkel handig voor bedrijven om groot in te slaan.

Omdat ik tegen hamsteren ben een halve kilo minder gekocht dan gewoonte.
IMG_20200319_173638.jpg

40 eitjes.

Maar ik koop eigenlijk altijd om de donderdag 40 eitjes want dan zijn ze €1.50 per pak van 20.

Ja die komen zeer zeker in de problemen nu alle horeca op halve toeren draait.
Ik schrik bij deze bekende groothandels vaak ook zo van de prijzen dat ik mij af vraag welke zaak daar vaste afnemer is, prijzen van A-merken zijn nog duurder dan in de supermarkt en dan moet er ook nog winst op gemaakt worden.

Goed vlees, goede vis, lekkere kazen. Voor de rest is de groothandel, zoals al eerder gezegd is, veel te duur.

Beetje folders in de gaten houden en dan af
en toe groot inkopen bij een goede aanbieding om de vriezer mee te vullen. Dingen zoals Zalmfilet zijn vaak in de aanbieding en beduidend goedkoper dan de visboer en supermarkt. Al zou ik vis in de supermarkt sowieso links laten liggen.

Goed vlees, goede vis, lekkere kazen. Voor de rest is de groothandel, zoals al eerder gezegd is, veel te duur.

Beetje folders in de gaten houden en dan af
en toe groot inkopen bij een goede aanbieding om de vriezer mee te vullen. Dingen zoals Zalmfilet zijn vaak in de aanbieding en beduidend goedkoper dan de visboer en supermarkt. Al zou ik vis in de supermarkt sowieso links laten liggen.
Dat is waar, ik moet een half uurtje rijden dus kom ik er maar 2 of 3 keer per jaar.

havermout spaghetti en blikken tonijn, kan het wel 3 weekjes uithouden mocht er iets gebeuren

Terug
Naar boven