XXL Nutrition

Ik heb een trainingsschema nodig

voetballerrr

Novice
Waardering
0
Hey, ik wil eigenlijk beginnen met wat spieren krijgen...ben nu 15 jaar en wil het liefst gewoon elke dag thuis kunnen trainen....zou iemand mij kunnen helpen door te zeggen wat ik kan doen? of een trainingsschema voor mij maken?

• Topic Starter Topic Starter
maar ik wil gewoon zo'n schema met push-ups, sit-ups en zulk soort easy dingetjes...ik heb nog niet eens halters

haha dan kun je er beter niet aan beginnen kerel, massa bouw je op met massive weights, enkel met BW kom je niet ver, daar ligt de intensiteit te laag voor. waarom geen abo op de gym?

beest zul je niet worden, maar ik ben (in 2 jaar tijd) wel van 50kg naar 60 gegaan door mn judo dus:

Armen:

wide push up
3x 10 (opvoeren als je meer kan)

smal push up
2x 10 (opvoeren als je meer kan)
1x zo vaak als je kan

bench dips
3x 15 (opvoeren als je meer kan)

benen:

door je hurken zakken (squatbeweging)
3x 20 (opvoeren als je meer kan)

uitstappen (lunges zonder extra gewicht, ver doorzakken)
3x 30 (opvoeren als je meer kan)

rennen
1 minuut lopen, 1 minuut joggen, 100m sprinten, dit 5x (opvoeren als je meer kan)

buik:

crunches
3x 20 (opvoeren als je meer kan)

leg raise
benen 30 sec omhoog houden (later langer) dit 3x

Dit zal je ff helpen als je dit 3x per week doet (1 dag ertussen steeds) om iets gespierder te worden. Verwacht niet dat je al te bruut word, hier zijn gewichten voor nodig maar je zult zeker sterker worden en meer in vorm komen, alleen zul je op een bepaald moment (binnen een 2 maanden tot mischien een jaar, of zelfs meer) op een top raken waardoor je fysiek niet meer veranderd

Terug
Naar boven