Fitness Seller

Ik hoorde dat melk...

• Topic Starter Topic Starter
ik hoop dat die site onzin is ik ben namelijk echt van plan 2 a 3 liter melk te drinken in mijn nieuwe schema :cool:

Melk is niet slecht voor je tand glazuur.
Frisdrank, zure fruitsappen en zuur fruit zoals appels tasten het glazuur wel aan. Gewoon na het eten tanden poetsen en er is niets aan de hand.

ik drink ook gewoon melk, je moet het gewoon beschaafd houden, ik heb inderdaad ook gehoord dat je op latere leeftijd geen melk meer nodig zou hebben en dat het kans op botbreuk verhoogd, ook hoorde ik dat zuivel de huid flink verdunt en dat daarom veel bodybuilders ervan blijven omdat de kans op uitscheuren dan veel kleiner is.

Iemand wel eens uitgerekend wat de hoeveelheid fosfor is die je met melkconsumptie binnen krijgt en wat dit betekend voor de calcium/magnesium/fosfor balans ? ?

BTW, ik drink zelf al jaren aardig wat melk :)

Laatst bewerkt:
Ik heb eens een artikel gelezen dat door de ontstoken uiers die koeien tegenwoordig hebben, door het vele melken, er in elke liter melk een vingerhoedje pus zit...

Maar dat boeit me echt geen ene fl**ker want ik zuip het toch!!!!!

Zo kan je achter elke voeding wel wat gaan zoeken...

:mad:

Haha, boeie...:coffeepc:

Ik heb eens een artikel gelezen dat door de ontstoken uiers die koeien tegenwoordig hebben, door het vele melken, er in elke liter melk een vingerhoedje pus zit...

:hahaha:

Gelukkig drink ik biologische melk, maar slechts een of twee bekers per dag, stelt niet veel voor dus.

vandaag 5 liter op!

nee zonder gekheid,, ik heb bijna geen last van acné, misschien omdat ik het zwaar heb gehad toen ik een jaar of 12 was..

Maarja, melk Rules ! stap morgen over op magere, zitten toch meer eiwitten in hea ?

als iemand een tand uit je gezichtje slaat moet je em toch in melk bewaren juist? :D

Terug
Naar boven