Fitness Seller

Ik hoorde dat melk...

Van melk zou je een dikkere huid krijgen, dus dit is niet goed voor je spierdefinitie. Oorzaak hiervan is lactose (melksuiker). Daarom drink ik minder melk als voorheen.

• Topic Starter Topic Starter
Van melk zou je een dikkere huid krijgen, dus dit is niet goed voor je spierdefinitie. Oorzaak hiervan is lactose (melksuiker). Daarom drink ik minder melk als voorheen.

weetje wat ik echt haat over voeding.. al die tegenstrijdigheden..

is melk nu goed of niet? ik dacht van wel ik ben ecto en ik dacht dat volle melk wel 'clean' was.

lactose is dus een boosdoener..

wat bedoel je met dikkere huid? een babyface? ik wil het liefst aankomen maar geen extra vet in mijn gezicht :D

Als je echt mager bent kan het helemaal geen kwaad hoor. Ik wil alleen zeggen als je echt droog wil staan, en je spierdefinitie meer wil laten uitkomen, dan is te veel melk niet goed. Ik baseer mij ook maar op wat men instructeur gezegd heeft, dus of deze stelling volledig juist is weet ik niet. Alleen dat lactose niet goed is weet iedereen wel. Suiker he.

ja het is raar allemaal. de ADH calcium voor een mens is 120 gr en je ziet wel dat in 1 liter melk al zoveel zit dus als je nou denkt dat je 5 keer zoveel calcium binnenkrijgt, dan heb je zo iets van oh jej, het gaat niet goed :). ik drink ook behoorlijk veel melk maar ik merk er geen **** van.

brainy heb je al last van nierstenen?

ik drink zelf 1 tot max. 2 liter per dag.

Terug
Naar boven