AndroidHealthClinic

Teveel melk.

• Topic Starter Topic Starter
4 pakken melk :O :O Hou het op 1 volle melk en 1 chocomelk in de bulk..Een halve liter is trouwens wel erg weinig Saraceen..

halve liter te weinig? ??? Ik drink trouwens magere melk (0%vet) of moet ik volle melk drinken? ik wil voornamelijk (spier)massa opbouwen, niet aankomen.

On:
Oke, de meeste zijn er dus mee eens: 4 liter is TE veel. zoals gek ventje al zei, tis waarschijnlijke een tijdelijke boost. melk is goed voor te botten maar ik lees dus [Link niet meer beschikbaar] dat teveel melk/calcium leid tot botontkalking. dat is ook niet handig :rolleyes:

halve liter te weinig? ??? Ik drink trouwens magere melk (0%vet) of moet ik volle melk drinken? ik wil voornamelijk (spier)massa opbouwen, niet aankomen.

On:
Oke, de meeste zijn er dus mee eens: 4 liter is TE veel. zoals gek ventje al zei, tis waarschijnlijke een tijdelijke boost. melk is goed voor te botten maar ik lees dus [Link niet meer beschikbaar] dat teveel melk/calcium leid tot botontkalking. dat is ook niet handig :rolleyes:

Als je spiermassa wilt opbouwen moet je boven je onderhoud gaan zitten en dan zul je waarschijnlijk ook een beetje met je vet omhoog gaan, zo gaat dat nu eenmaal. Magere melk is slecht voor je dude!! Weet je welke processen eraan vooraf zijn gegaan om het vet eruit te halen?? Dan maar liever wat vet en geen kanker. Hoe ziet je voedingsschemaer verder eigenlijk uit.. je hebt me nieuwschierig gemaakt..

Als je spiermassa wilt opbouwen moet je boven je onderhoud gaan zitten en dan zul je waarschijnlijk ook een beetje met je vet omhoog gaan, zo gaat dat nu eenmaal. Magere melk is slecht voor je dude!! Weet je welke processen eraan vooraf zijn gegaan om het vet eruit te halen?? Dan maar liever wat vet en geen kanker. Hoe ziet je voedingsschemaer verder eigenlijk uit.. je hebt me nieuwschierig gemaakt..

Dus magere melk is kankerverwekkend ???
...

Gomad is inderdaad bedoeld als tijdelijke boost, en op n gegeven moment komt die melk toch je strot uit;) ik heb 2 maanden gomad gedaan toen ik nog veel moeite had met aannkomen, en ik was 4 kg aangekomen in die tijd. Daarna was mijn lichaam meer gewend aan veel kcal en kon ik beter vreten dan voorheen. Omdat je het voor korte tijd doet moet je niet teveel kijken naar mogelijke slechte effecten. Had overigens geen last van acne of diarree, eerder wat hardere schijt. Ik kan het aanraden aan een ecto die niet verder komt!

Laatst bewerkt:
Sorry hoor, maar welke idioot drinkt nou 4l melk per dag. Ik bedoel, je kan ook overdrijven.

Laatst bewerkt:

Wat?! Nooit geweten dat magere melk slecht voor je was. Hoe zit dat met half vol melk dan? K zal mn voedingsschema zo ff posten.(zit op HTC nu)

ik drink al eeen jaar lang ofzoo 3 liter melk per dag. gaat goed.

[Link niet meer beschikbaar]

ik had laatst toevallig een artikel gelezen over de processen van het vet uit melk halen, hier bleek dat door dit proces magere melk ongezond zou zijn omdat er allemaal chemische rommel bij komt kijken. Heb het artikel net nog proberen te zoeken maar kon het helaas niet vinden, anders had ik hem wel ff gepost. Maar sindsdien ben ik overgestapt op volle melk..

het beste kan je nog altijd stierenmelk pakken, lekker romig, vol met eiwitten en weinig vetten!!

ik drink 1 liter magere

tijde op 2/3 liter volle melk gezeten
enigste wat ik daarmee bereikte, is dat ik een pens kreeg

Meer dan 1 liter kan ook zorgen voor puistjes enzo ;)

Ik drink per dag 2 liter half-volle melk. Veel extra vet zet je niet aan, maar melk drinken tijdens de training heeft altijd mega goed voor mn gains gedaan ;)

Elk lichaam is anders... 4 liter daarentegen is echt wel teveel.

Ik dronk het vroeger, voordat ik aan BB deed, ook erg veel. Dit in combinatie met amper water drinken resulteerde in acne. Merk echt dat als ik veel melk wil drinken dat ik dat moet compenseren met water om die afvalstoffen weg te krijgen.

Klinkt misschien gek, maar dit is mijn ervaring.

Ik dronk het vroeger, voordat ik aan BB deed, ook erg veel. Dit in combinatie met amper water drinken resulteerde in acne. Merk echt dat als ik veel melk wil drinken dat ik dat moet compenseren met water om die afvalstoffen weg te krijgen.

Klinkt misschien gek, maar dit is mijn ervaring.

Ja ik heb ook gemerkt dat als ik (regelmatig) veel water drink, veel minder puistjes heb. 1 melk liter per dag samen met 2 liter water per dag zou perfect zijn! Of niet dan? :)

Terug
Naar boven