XXL Nutrition

Ik krijg mijn cd niet meer uit mijne pc!

Kazz Unit

aka Tim de Wever
R.I.P.
Waardering
188
Lengte
1m83
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
Ik ben geen genie op het vlak van pc's.
Ik was een cd aan het branden, er was een fout opgetreden, heel de pc geblokkeerd (vraag mij niet hoe het komt). Ik sluit hem af, start hem opnieuw op, ik wil er mijn slechte cd uithalen, en hij doet het gewoon niet! (de smeerlap). Iemand een oplossing?

Lekker laten zitten, of niet jongens?

Heb je al geprobeerd om hem te openen door rechtsklikken op de betreffende drive en dan eject of uitwerpen te klikken?

• Topic Starter Topic Starter
zit er geen ejectgaatje bij?

Haha we hebben een racist hier hoor jongens, het zou je kind maar zijn he.

ken je dat spel niet mss?
Hooligans, storm over europe. Ik vind het echt een zalig spel haha.
ja ik speel af en toe graag eens een game.. (ook al ben ik al 20).

PC afsluiten, CD unit ontkoppelen. PC opstarten, Unit aankoppelen, komt er een popup van nieuwe hardware gevonden, dan ff kijken of ie hem meteen herkend en anders ff opnieuw instaleren, kijken of ie dan weer uitwerpt.

dan moet ik heel mijn pc open vijzen??

Neem een paperclip en vouw die uit, of neem een dun draadje ijzer. Er zit op je DVD/Cd speler ( op het frontje ) een heel klein gaatje. Steek hier de paperclip , of ijzerdraadje in en druk op de "eject "( openen ) knop. Duw nu de paperclip voorzichtig door en de lade gaat open.

veel succes....

Neem een paperclip en vouw die uit, of neem een dun draadje ijzer. Er zit op je DVD/Cd speler ( op het frontje ) een heel klein gaatje. Steek hier de paperclip , of ijzerdraadje in en druk op de "eject "( openen ) knop. Duw nu de paperclip voorzichtig door en de lade gaat open.

veel succes....

Die zat er niet volgens hem (dat gaatje)

Ja dan moet je jouw PC "openvijzen"

ok ik ga dat eens proberen volgende week.

of je brander is toast net zoals bij de onze daar kwamen de cd's er uit alsog je ze in de magnetron gedaan had :D

een kleine koevoet
of via het gaatje met een paperclip

Wedden dat hij eruit komt ?

voorhamer%20staal.jpg - 107270

Pc uitzetten ...

PC aan zetten ... direct op dat Ejecty knopje douwen ... 1 keer ! Voila

Werkt dat niet .. pc uit ... kast open maken, Flatcable los maken van de cd-unit.. (power laten zitten) PC aan ... nu moet de cd unit reageren op de Eject knop..

Terug
Naar boven