- Waardering
- 52
thinkalot zei:Moet ik nog eens het voorbeeld van de priester geven? Ik denk dat je hel bewust eerdere opmerkinge en antwoorden vergeet. Denk je nu werkelijk dat ik het nog 10 keer ga typen?
Thora zegt letterlijk wat nu wordt gedaan door Israelische overheid.
Koran zegt niet letterlijk wat terroristen nu doen!
Moet ik er een tekeningentje bij maken ook?
Staat er letterlijk in de Thora dat Israel de Palestijnen moet onderdrukken? Nee. Net zomin als letterlijk in de Koran staat dat het WTC in New York moet worden vernietigd met lijnvliegtuigen. Belachelijk om dat onderscheid te maken Thinkalot. Als je echt gelooft dat de Koran geen blaam treft maar de Thora wel ben je gewoon een islamfanaat.
En wat bedoel je met die vergelijking met die priester? Toch niet die vergelijking van een priester die een kind misbruikt he? Dat dat hetzelfde is als een zelfmoordterrorist die voorbijgangers opblaast. Zie je echt dat verschil niet? Denk je dat die priester dat doet omdat hij denkt dat het moet van god? Die terrorist doet het omdat hij denkt dat het Allahs wil is, en zonder islam had hij het hoogstwaarschijnlijk niet gedaan. Die priester is gewoon een pedofiel, dat kan je niet linken aan de bijbel. Niet dat ik het christendom wil vrijpleiten trouwens, maar die vergelijking van jou slaat echt nergens op.
Ik ben trouwens ook wel benieuwd wat Eric hiervan vindt.

whahahaha, aaaah.
Mensen zijn gewelddadig, mensen zijn willens en wetens in staat tot de meest zieke vormen van geweld. Mannen of vrouwen dat maakt niet uit. En onder de juiste omstandigheden genieten we intens van bloederige slachtpartijen. Ook jij vind het fijn om je kermende vijand de darmen uit z’n pens te trekken. Maarja, de meeste mensen willen die kant van de mensheid niet zien. Dus zoeken we een zondebok.