AndroidHealthClinic

Ik wil annebole gebruike

Status
Niet open voor verdere reacties.

MuscleFreakkNL

Cool Novice
Waardering
13
Lengte
1m60
Massa
75kg
Vetpercentage
14%
Hoi ik wil annebolle gebruike een jonge op de sportschool zij dat ik het beste dianebol 40mg kan pakken voor 6 weken met trenballon 800mg voor 12 weken

Is dit een goede kuur??
Ik train 2 weken en ben 16 jaar wil niet te groot worden gewoon mooi gespierd

( Serieus gasten heb paar van dit soort topics voorbij zien komen niet alleen op DBB maar op heel internet WTF )

Wat is je doel precies met dit topic? Ik begrijp dat je je ergert aan dit soort topics, maar is het puur ook om je frustratie erover te uiten?

Goed idee om het er dan nogmaals over te gaan hebben :thumbs:

• Like
Waarderingen: mat
Ik wil een kuurtje doen om grappig en interessant te lijken, maar het slaat niet aan.
@MuscleFreakkNL jij hebt dit kuurtje duidelijk al vaker geprobeerd, hoe ga je om met de teleurstelling?

(Je hebt wel gelijk, het zijn allemaal irritante topics)

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil een kuurtje doen om grappig en interessant te lijken, maar het slaat niet aan.
@MuscleFreakkNL jij hebt dit kuurtje duidelijk al vaker geprobeerd, hoe ga je om met de teleurstelling?

(Je hebt wel gelijk, het zijn allemaal irritante topics)

Wat lul je allemaal haha wie pakt er nou dianabol met tren, en ik maakte er maar een grapje mee en een punt om te hopen dat mensen eerst even 2x nadenken voordat ze iets posten s

Wat is je doel precies met dit topic? Ik begrijp dat je je ergert aan dit soort topics, maar is het puur ook om je frustratie erover te uiten?

Dat ik een x een goed topic tegenkom als ik in de kuursectie krijg waar discussies in voorkomen waar iedereen wat van opsteekt, verder ik heb hier geen kwade bedoeling mee het was een grapje

Wat lul je allemaal haha wie pakt er nou dianabol met tren, en ik maakte er maar een grapje mee en een punt om te hopen dat mensen eerst even 2x nadenken voordat ze iets posten s
Ik was maar een beetje aan het aankloten hoor,
Daarom dat ik er het onderste stukje tekst ook bijschreef ;)

Dianabol met tren samen is een masterlijke combi, maar dat even terzijde.

Op de een of andere manier denk ik dat je jezelf heel interessant vind dat je kuurt. Dit topic, en de text op je profielpagina bevestigen dit.

Op de een of andere manier denk ik dat je jezelf heel interessant vind dat je kuurt. Dit topic, en de text op je profielpagina bevestigen dit.

Dbol met tren... Dan moet je wel een maag-darmstelsel hebben gemaakt van steen. En je borstklieren verwijderd hebben :hahaha:

@MuscleFreakkNL test tren, met beetje dianabol pre workout is best fijn hoor, om geheel eerlijk te zijn :p

Haha daar heb je gelijk in, het is niet erg dat mensen kuren maar gewoon die "Kuurvoorstellen" ik weet het niet hoor haha

Maar blijkbaar valt dit grapje niet zo in de smaak dus haha

Je wil gewoon wijs overkomen door middel van een moraal betoog. Hierdoor hoop je respect en samenhorigheid te krijgen en creeeren maar je krijgt niet de gewenste reactie. Ik snap je punt niet

Je wil gewoon wijs overkomen door middel van een moraal betoog. Hierdoor hoop je respect en samenhorigheid te krijgen en creeeren maar je krijgt niet de gewenste reactie. Ik snap je punt niet

Wat kom je praten met je dure woorden jij komt hier wijs doen vriend ik heb schijt aan wat jij er van vins

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven