AndroidHealthClinic

Ik wil annebole gebruike

Status
Niet open voor verdere reacties.
Methyltren als pwo?

• Topic Starter Topic Starter
Roidrage, volgens mij kan jij de hormonen niet aan... ik raad je aan om hulp te zoeken
Hulp zoeken nergens voor nodig jullie ja, 80% van dit forum ziet eruit alsof ze nog nooit een gewicht hebben aangeraakt en heel de dag Mac Donalds eten en komen dan ook nog commentaar geven op alles.

Ik heb de mensen die overall een woordje op hebben op elke post nog eens nader bekeken man man, is dit een forum voor onzekere mensen? Die iedereen overal op willen wijzen of wat

Hulp zoeken nergens voor nodig jullie ja, 80% van dit forum ziet eruit alsof ze nog nooit een gewicht hebben aangeraakt en heel de dag Mac Donalds eten en komen dan ook nog commentaar geven op alles.

Ik heb de mensen die overall een woordje op hebben op elke post nog eens nader bekeken man man, is dit een forum voor onzekere mensen? Die iedereen overal op willen wijzen of wat
Gast je hebt echt hulp nodig

• Topic Starter Topic Starter
geil. hij zei alleen dat je de volgende keer minder moest tegenstribbelen en dat je echt niet kan verwachten dat je je als een top kan gedragen met zo'n klein dingetje.

Voor het formaat mag je bij je moeder en zus navragen die kunnen hem zo blind tekenen

Voor het formaat mag je bij je moeder en zus navragen die kunnen hem zo blind tekenen
ik snap ergens wel dat nadat je klaar was met mijn vader huilend zonder broek wegrende, en ik vind het heel sneu voor je dat mijn moeder en zus je daarna hebben uitgelachen. Maar ze zijn verder gegaan met hun leven, dus of ze hem zo kunnen tekenen betwijfel ik. Ik hoop voor je dat jij je ook ooit over deze beschamende situatie heen kan zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven