MuscleMeat

Ik wil beginnen met orale

Cains

Cool Novice
Waardering
0
Te veel reacties maar dianabol lijkt me wel wat! Ik heb ook gelezen over anapolon...Heeft er iemand ervaringen mee?

Ik heb een tijdje geleden wat turkse shit geprobeerd en dat beviel me voor geen meter. Volgens mij was het gewoon zwaar fake!

Ik zoek dus een goede orale 4 tot 6 weken! Wat is een aanrader en waar vooral? Veel neppe shit overal!

laat het weten zou ik zeggen!

Laatst bewerkt:
:D idd , Hahhahaha

ja... ik wil eigenlijk niet de eerste zijn met de lullige opmerkingen... Maar lees eens op het forum voor je vragen begint te stellen ... je hebt duidelijk 0 verstand van a.s ... en voor je met zoiets begint zou het fijn zijn toch een beetje te weten waar je mee bezig bent en wat...

grtz

Als je alleen oraal wilt doen denk bv aan winny 50mg elke dag, dianabol 40mg elke dag, anapolan raad ik je af dat is echt een zware shit.

• Topic Starter Topic Starter
ja... ik wil eigenlijk niet de eerste zijn met de lullige opmerkingen... Maar lees eens op het forum voor je vragen begint te stellen ... je hebt duidelijk 0 verstand van a.s ... en voor je met zoiets begint zou het fijn zijn toch een beetje te weten waar je mee bezig bent en wat...

grtz

Wees dan ook de laatste die een bericht plaatst.

Tuurlijk heb ik alles gelezen!

Oja je hebt duidelijk 0 verstand van a.s?? Vind het wel mooi hoe je dit uit m'n vraag verstaat!

Laatst bewerkt door een moderator:
Wees dan ook de laatste die een bericht plaatst, gek!

Tuurlijk heb ik alles gelezen!

Oja je hebt duidelijk 0 verstand van a.s?? Vind het wel mooi hoe je dit uit m'n vraag verstaat!

gek!! ik denk dat je beter eens wat rustiger kunt doen... sulletje...

kun je nederlands lezen... ja ik heb eens wat turks spul gehad ... jongen je weet niet eens wat zoveel verstand heb je ervan...

pak lekker d-bol met oxy en nog meer orale shit ben ik gelijk van jouw af.. je reegt me nu al op..

ik zeur niet snel dat mensen meer moeten lezen maar uit jouw post kan ik niet meer opmaken dan dat je duidelijk niet weet waar je over hebt..

• Topic Starter Topic Starter
gek!! ik denk dat je beter eens wat rustiger kunt doen... sulletje...

kun je nederlands lezen... ja ik heb eens wat turks spul gehad ... jongen je weet niet eens wat zoveel verstand heb je ervan...

pak lekker dianabol met oxy en nog meer orale shit ben ik gelijk van jouw af.. je reegt me nu al op..

ik zeur niet snel dat mensen meer moeten lezen maar uit jouw post kan ik niet meer opmaken dan dat je duidelijk niet weet waar je over hebt..

Bedankt voor je bijdrage!

Relletjes!

Als je je een beetje inleest dan weet je dat er 100 btere opties zijn..

Mag ik vragen wat je stats zijn ? ? ?

Overigens zou ik ( als je persé orals wilt ) zoals ahmet zegt gewoon voor de winny of d-bol gaan ,.....

doe gewoon geen orals , en als je dit wel persee wil snap je weinig van de risico's en heb je weinig respect voor je lichaam, wat je toch zou moeten hebben als bb, succes met je keuzes

doe maar gewoon wat ahmet zegt dus de winny op 50mg elke dag en dat voor een week of 6 tot 8 en meer niet .Maar als ik jopu was zou ik voor injects gaan is gezonder (:D )voor je lever .succes met je beslissing.

Terug
Naar boven