Fitness Seller

Ik wil beginnen met orale

doe maar gewoon wat ahmet zegt dus de winny op 50mg elke dag en dat voor een week of 6 tot 8 en meer niet .Maar als ik jopu was zou ik voor injects gaan is gezonder (:D )voor je lever .succes met je beslissing.

:stupid:

als ik jopu was zou ik ook voor injects gaan,
maar 8 weken 50mg winny/dag voor een eerste kuurtje is ook niet mis

doe gewoon geen orals , en als je dit wel persee wil snap je weinig van de risico's en heb je weinig respect voor je lichaam, wat je toch zou moeten hebben als bb, succes met je keuzes

drink je af en toe alcohol ? zo giftig is winstrol ook weer niet!!.

:stupid:

als ik jopu was zou ik ook voor injects gaan,
maar 8 weken 50mg winny/dag voor een eerste kuurtje is ook niet mis

klopt ik zou het opbouwen naar 40-50 mg eerste week 20-30 mg en dan opbouwen, zo kun je ook je lichaam eraan laten wennen. helamaal omdat het je eerste oral kuur is en je weet niet hoe je er op reageerd !!

klopt ik zou het opbouwen naar 40-50 mg eerste week 20-30 mg en dan opbouwen, zo kun je ook je lichaam eraan laten wennen. helamaal omdat het je eerste oral kuur is en je weet niet hoe je er op reageerd !!

Jij zegt toch altijd dat je helemaal clean en natural bent? Waarom adviseer je mensen dan wel over gebruik? ???

Jij zegt toch altijd dat je helemaal clean en natural bent? Waarom adviseer je mensen dan wel over gebruik? ???

mag dat niet dan als je zelf geen aas gebruikt ?
ik heb er zelf veel intresse in daarom lees ik er veel over. en adviseren mag dan niet ???

maar ik ben idd nog clean jahh,

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap niet waarom iedereen aangeeft dat ik er geen verstand van heb...Wat is het nut om anders hier een vraag te droppen? Als ik het allemaal wist dan was er geen topic om mee te beginnen.

Ik wil beginnen om groter te worden!! Spiermassa heb ik!!!!!!! Ik ben dus geen nieuweling in het trainen!!

Ik heb los van wat hier allemaal staat op het net goed research gedaan!!!!! Ik heb los van de voordelen, alle nadelen gelezen en wat er allemaal bij komt kijken.

Zat info dus!!! Ik heb de regels van de forum goed in de gaten gehad!

Je hebt er balle verstand van, je weet er niets van, je hebt geen ervaring etc etc etc..............Ja, dus, en????! Terwijl mijn vraag simpel was of iemand ervaring heeft met Anapolon....

asl ik jou was zou ik toch luisteren naar die man...

die man weet meer in z'n kleine teen over AS dan jij in je hele hersenpan!!!

Ik stel een vraag en die gozer valt me aan de ik er geen verstand van heb!!! Ja en wat?? vraag ik me dan af. Kom je me afzeiken hiero of heb je nou echt wat te zeggen los van het feit dat je een expert bent in het spuiten!!

Ik heb effe naar z'n fototje gekeken en ik kon idd zien hoeveel verstand hij heeft ervan! ??? (niks dus vergeleken met wat ik heb)

In mijn bericht staat ook duidelijk dat ik me heb verdiept en dat ik voor Dianabol ga!

Het is gewoon een simpele vraag of iemand (nogmaals) ervaring had met Anapolon! KOM OP JONGENS! Wat een ophef over een topicje man! echt onvoorstelbaar kinderachtig gewoon!

Laatst bewerkt:
Uuuhmn Dank je wel? Ga eens hevig cutten zou ik zeggen voordat je uberhaubt wat probeerd...

:roflol: :roflol:

Laat die gasten jo maak je niet druk het gaat helemaal goed komen.;)

Dianabol= veel massa, bestaat uit veel vocht en vet, veel kracht na je kuur vlinke terugval.

Winny= droogmassa je kunt wel last krijgen van je gevrichten omdat vocht uit wordt gezogen, redelijk veel kracht. niet een zware terugval.

Oxy= daar ben je nog echt niet aan toe, veel vocht veel kracht, na je kuur bijna alles weg....

Dit is ff simpel uitgelegt.

En TBoll voor 6-8 weken?

:roflol: :roflol:

Laat die gasten jo maak je niet druk het gaat helemaal goed komen.;)

Dianabol= veel massa, bestaat uit veel vocht en vet, veel kracht na je kuur vlinke terugval.

Winny= droogmassa je kunt wel last krijgen van je gevrichten omdat vocht uit wordt gezogen, redelijk veel kracht. niet een zware terugval.

Oxy= daar ben je nog echt niet aan toe, veel vocht veel kracht, na je kuur bijna alles weg....

Dit is ff simpel uitgelegt.
En anapolon tabs wat doet dat? Veel vocht als dianabol of meer richting winny toe.
Werd me gisteren aangeboden maar ik neem niks voor ik niet weet wat het doet. Alhoewel ik oral ook niet van plan was.

En anapolon tabs wat doet dat? Veel vocht als dianabol of meer richting winny toe.
Werd me gisteren aangeboden maar ik neem niks voor ik niet weet wat het doet. Alhoewel ik oral ook niet van plan was.

Dit is een klein stukje over Anapolon maar in het engels:

Anapolon (Anadrol; generic name Oxymetholone) Is the strongest and most effective oral steroid available, highly androgenic as well as anabolic. Anapolon (Anadrol; generic name Oxymetholone) regime is from 50-100 mg daily to 200 mg daily. Anapolon is one of the favorite steroids for bodybuilders in the off season. Anapolon is the strongest oral on the market. It has both high androgenic and anabolic effects. Strength and weight gains are very significant. It is highly toxic to the liver (Bij overmatig gebruik dan, dit staat weer op een hele ander site. Max 4 weken dose gebruiken, niet meer). Anapolon also aromatizes fairly easily.

Naar wat ik heb gelezen is Winny een dwerg vergeleken met deze.

Het is en blijft een 17aa en erbij zuipen is vragen om problemen...

ik bedoel er ook niet mee dat hij erbij moet gaan zuipen ghehe het is het een of het ander, maar er word zo gauw druk gemaak om orals en niet over drank.
ik denk dat j wel weet wat ik hier mee bedoel;)

ik bedoel er ook niet mee dat hij erbij moet gaan zuipen ghehe het is het een of het ander, maar er word zo gauw druk gemaak om orals en niet over drank.
ik denk dat j wel weet wat ik hier mee bedoel;)

Begrijp wat je bedoelt. Ik heb alleen nooit gedronken. Alcohol trekt me niet zo!

Anapolon, Anapolan, Oxymetholone is allemaal de zelfde shit.

Hier op dit board wordt dat altijd Oxy genoemt.

Dit is een steroide soort waar ik het laatste aan zou denken om het te gaan gebruiken.

Vanaf NU kappen met alle relletjes, gewoon serieus of anders gaat het topic dicht..

ok doc :)

Terug
Naar boven