XXL Nutrition

ik wil naar een harcore gym

Stefan1986

Cool Novice
Waardering
0
hey luitjuhs

ik train nu 4-5 maandjes bij fitness first zuiderpark na een tijd niet lid te zijn geweest....maar ik begin me nu toch echt te irriteren het soms gewoon niet serieus hele groepen die t bankdrukken bezet houden bellen of als ze t apparaat nodig hebben die jij gebruikt blijven rondcircelen vragen enzo...en t is een uur reizen voor mij.....dus zoek ik een gym die in de buurt is....HARDCORE is....ik zit zelf al te denken aan kneterman in voorburg...weet iemand anders nog meer gyms?

alvast bedankt :rolleyes:

kneetsgym den haag

sportclub 2005 Den Haag (Willem Jonkman)

• Topic Starter Topic Starter
ey anabolic

ik las over de gym van jonkman dat de apparatuur dan egt oudt is en t verf er af valt en dat j niet verast moet zijn als j bij de lat pulldown dat die mol gaat:eek:

en is er veel verschil tussen kneet en kneterman gym ik weet wel dat het broers zijn heb foto's gezien van de gyms allebei mooi alhoewel ik denk dat kneet meer hardcore is.....

knetemann Voorburg is volgens mij meer een health center geworden. Kneets Gym is gewoon hardcore.

De sportschool van Jonkman is gewoon goed en hardcore ;) Je moet zelf maar eens de sportscholen bezoeken.

aha okeej en jonkman [Link niet meer beschikbaar] die site verwijst je automatish door naar chello :s Ik ga morgen gwn kijken is er iemand die er al traint ? en weet wat de kosten zijn p.maand

groet

nou ik ben net terug van sportclub 2005....ik vindt de sfeer echt heel old school oud ijzer....maar jah waar ik wel over viel is de openingstijd tot 21.00 en 2 apparaten waren kapot waarvan de draad van 1 apparaat gwn slap was en stroef ging....dus mijn conclusie is dat ik verder op zoek ga....

atlas in het schilderswijk messchien wat voor je 25 euro per maand allemaal old school spullen en heeeeel veel kilo s ijzer

nehhh ben inmiddels geslaagt bij aphrodite gaan trainen bij ardy :D TOP GYM

bezuidenhout te ver voor mij ik wil de sportschool het liefst om de hoek hebben zodat ik dr sneller binnen kan vallen :D
succes gozeR

Kneet's Gym in de Cederstraat 2-A in DH! Knetemann in V'burg is de broer van Kneet (Kneet's Gym).

Terug
Naar boven