Fitness Seller

Ik wil vroeg kunnen gaan slapen

Sebastien

Advanced Bodybuilder
10 media-items
Waardering
11
health-iq-how-to-manage-sleep-apnea-01-af.jpg

Hoi, Ik heb dus een probleem met inslaap vallen s'avonds als ik naar school moet slaap ik altijd maar 4 /6 uur en daar word ik gek van want dan moet ik dus ook moe naar de gym.

ik ben verslaafd aan inslaap vallen met 1 of andere tv show op zonder dat begin ik te denken als een gek en lukt het al helemaal niet. Maar dat is dus niet echt de juiste manier ik heb dit probleem al lang.

Wat ik wil is zoals normale mensen kunnen gaan slapen om bijvoorbeeld 11 s'avonds maar ik doe het pas tenvroegste om 2/4 u en dan moet ik om half 8 weer op.

Dus als jullie hier wat goed op weten om dat af te leren of een soort van slaaptraining ofzo :p

Tv uitzetten en je ogen dichtdoen.

schaapjes tellen...

tv de slaapkamer uit doen of met je zelf afspreken dat je na 11 uur niet meer kijkt. Begin rustig met een vervanger als een boek, en stop dan om 12 uur met lezen. zolang je elke ochtend om de zelfde vroege tijd op blijft staan word je op den duur zo moe dat je savonds makkelijker in slaap valt. Maar die tv is echt killer, te veel prikkels en licht

rukken voor het slapen

regelmaat is de sleutel, elke dag op het zelfde tijdstip gaan slapen en opstaan (ookal zal je niet kunnen slapen de 1e uren in het begin)

achter een paar weken zal je lichaam vanzelf willen slapen op het geplande uur, en dan is het alleen maar van de regelmaat vol te houden

Een beetje GHB nakken, maak je nog wat extra groeihormoon aan ook.:knipoog:

Ik lig er altijd op om 23:30 (mits mijn wekker om 7:00 gaat) en ik lig altijd wakker tot 2:00 ongeveer, zwaar klote, maar kom er maar niet van af!

Ik gebruik ongeveer 2x melantonine slaappilletjes om goed te kunnen slapen. Ik neem ze niet iedere dag. (bijv alleen op dinsdag en soms op donderdag of zaterdag)

Het werkt echt zeer goed, ik slaap dan ruim 8/9 uur aan een stuk door en wordt uitgerust wakker. Mijn training gaat die dag ook beter - ik train altijd om 10 uur s'morgens overigens-

Meestal ga ik rond 11 uur slapen maar lig meestal nog wakker tegen half 1 - 1 uur, vindt dit zelf ook heel erg irritant.

Rukken helpt niet :p.

Wat hash roken of biertje drinken voor slapen gaan?

Overigens slaap ik op de zaterdagnacht wel altijd als 'n blok ;)

Nja, dan ook, op zaterdag moet ik dan ook gaan werken... Geen zorgen ivm school etc, doet toch een rol denk ik.

Nja, dan ook, op zaterdag moet ik dan ook gaan werken... Geen zorgen ivm school etc, doet toch een rol denk ik.

Klopt, als ik bijv. 'n week vrij heb val ik ietwat sneller in slaap meestal. :) Maar nog steeds geen normale tijdsduur eigenlijk.

Zaterdagnacht val ik snel in slaap door de alcohol. :D

vanavond maars mezelf in slaap proberen te lezen mbv een donald duckje :D

gaba innemen, een heerlijk lekker warm gevoel na 10 minuutjes krijgen, en na een kwartiertje slaap je goed:)

melatonine ja, zoek maar op internet of vraag aan je huisarts meer informatie erover.

...over melatonine gesproken, ik neem er snel zelf eentje, straks lekker slapen!

Cyproheptadine.

Kop warme melk met lepeltje honing. Daarvoor warme douche nemen, verse lakens, spieren allemaal eens aanspannen en ontspannen, proberen nergens aan te denken, je ademhaling verminderen en dan zou het moeten lukken. Als het dan nog niet lukt helpt het wel eens om 'de aap te slaan' ;)

Terug
Naar boven