- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zoals al een paar keer is gezegt: melatonine. Ik sliep voorheen ook heel erg weinig. Maar eenmaal ik melatonine gebruik is dit totaal anders. Slaap als een blok, val ook echt binnen 30 mins in slaap.
spul kan je gewoon bij een reformhuis/apotheek halen. Kost niet zo veel.
Ik heb ook een jaar geleden zo'n potje melatonine gekocht en het is echt goed spul, ik neem altijd 4 a 5 van die pillekes want 1 is wel erg weinig.Zelfde probleem, slaappillen hielpen niet, melatonine bleek een wonder en is nog gezond ook.
Als je receptje bij de dokter haalt kan je sterkere melatonmine nemen, anders alleen 0.01 mg en dergelijke, ik gebruik 3mg.

Heb ook weleens moeite met slapen vooral omdat ik in het weekend zoviezo wel lang wakker blijf ( naar vrienden gaan enzo )
Maar ik rook ook elke keer voor 't slapen een jointje ( slaap als een blok dan )
zoals al een paar keer is gezegt: melatonine. Ik sliep voorheen ook heel erg weinig. Maar eenmaal ik melatonine gebruik is dit totaal anders. Slaap als een blok, val ook echt binnen 30 mins in slaap.
spul kan je gewoon bij een reformhuis/apotheek halen. Kost niet zo veel.
Propz voor die ekte pipa

Ik vertrouw dat spul toch niet echt. net wat over opgezocht en in sommige landen mag dat niet verkocht worden.
Ik vertrouw dat spul toch niet echt. net wat over opgezocht en in sommige landen mag dat niet verkocht worden.
Ik denk dat zodra je afhankelijk bent van een medicijn/stof om normaal te functioneren (iets wat je met normale voeding en levensT zou moeten kunnen) dat je fout bezig bent. Slaappillen zijn verslavend, melatonine is minder gevaarlijk maar net zo goed iets dat beter vermeden kan worden, zeker voor een jong en gezond persoon.
Ik denk dat zodra je afhankelijk bent van een medicijn/stof om normaal te functioneren (iets wat je met normale voeding en levensT zou moeten kunnen) dat je fout bezig bent. Slaappillen zijn verslavend, melatonine is minder gevaarlijk maar net zo goed iets dat beter vermeden kan worden, zeker voor een jong en gezond persoon.