MuscleMeat

Ik wil vroeg kunnen gaan slapen

Ik poste het hier laatst in een slaap topic maar zoek eens op de audiotapes van Paul McKenna: Sleep Like A Log. Goede tips!

heb ook bijna mijn hele leven last van slaapproblemen. gebruik af en toe slaappillen, maar dat is ook niet echt de oplossing. ritme is trouwens ook naar de klote. ben misschien van plan iets van yoga te doen.

Jointje roken

Aftrekken.

zoals al een paar keer is gezegt: melatonine. Ik sliep voorheen ook heel erg weinig. Maar eenmaal ik melatonine gebruik is dit totaal anders. Slaap als een blok, val ook echt binnen 30 mins in slaap.

spul kan je gewoon bij een reformhuis/apotheek halen. Kost niet zo veel.

zoals al een paar keer is gezegt: melatonine. Ik sliep voorheen ook heel erg weinig. Maar eenmaal ik melatonine gebruik is dit totaal anders. Slaap als een blok, val ook echt binnen 30 mins in slaap.

Zelfde probleem, slaappillen hielpen niet, melatonine bleek een wonder en is nog gezond ook.
Als je receptje bij de dokter haalt kan je sterkere melatonmine nemen, anders alleen 0.01 mg en dergelijke, ik gebruik 3mg.

Ene M. Jackson had bijzonder positieve verhalen over Propofol...

Zelfde probleem, slaappillen hielpen niet, melatonine bleek een wonder en is nog gezond ook.
Als je receptje bij de dokter haalt kan je sterkere melatonmine nemen, anders alleen 0.01 mg en dergelijke, ik gebruik 3mg.
Ik heb ook een jaar geleden zo'n potje melatonine gekocht en het is echt goed spul, ik neem altijd 4 a 5 van die pillekes want 1 is wel erg weinig.:rolleyes:

wat gebeurt er met je eigen melatonine aanmaak als je die zooi langdurig slikt ???

Heb ook weleens moeite met slapen vooral omdat ik in het weekend zoviezo wel lang wakker blijf ( naar vrienden gaan enzo )

Maar ik rook ook elke keer voor 't slapen een jointje ( slaap als een blok dan )

• Topic Starter Topic Starter

Ik vertrouw dat spul toch niet echt. net wat over opgezocht en in sommige landen mag dat niet verkocht worden.

1993, lijkt dus van wel :). E-STATUS !!!

Ik vertrouw dat spul toch niet echt. net wat over opgezocht en in sommige landen mag dat niet verkocht worden.

Ik denk dat zodra je afhankelijk bent van een medicijn/stof om normaal te functioneren (iets wat je met normale voeding en levensT zou moeten kunnen) dat je fout bezig bent. Slaappillen zijn verslavend, melatonine is minder gevaarlijk maar net zo goed iets dat beter vermeden kan worden, zeker voor een jong en gezond persoon.

Ik denk dat zodra je afhankelijk bent van een medicijn/stof om normaal te functioneren (iets wat je met normale voeding en levensT zou moeten kunnen) dat je fout bezig bent. Slaappillen zijn verslavend, melatonine is minder gevaarlijk maar net zo goed iets dat beter vermeden kan worden, zeker voor een jong en gezond persoon.

Voor zover ik me verdiept heb in melatonine, heeft het een anitoxidante werking en zou het zelfs gezond zijn.
Melatonine is getest in hele hoge doseringen als 6 gram en ook dit bleek volgens onderzoek niet schadelijk te zijn.

Het staat verder ook los van je eigen aanmaak.

Ik ben het er wel mee eens dat dagelijks gebruik van benzo's een slecht idee is (tenzij niets anders helpt om te slapen en je echt een slaapprobleem hebt) omdat die je slaap ook minder diep maken.
Melatonine heeft echter ook gezondheidsbevorderende eigenschappen.

radio zachtjes aandoen, maar dan ook echt heel zachtjes
heb ik ook en zonder zal ik echt niet gaan slapen

Terug
Naar boven