XeNoGeaR
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
a1s zei:Ik zou het zelf niet doen... Maar lach me hier wel helemaal kapot om![]()

huckfinn zei:Zie je het trouwens voor je? Zo een brede kerel die heel serieus naast de pot en in de wasbak pist. Vervolgens zet ie de douche keihard aan en snelt ie weg
Ik zou het btw ook zoiets gedaan hebben.
Extend zei:Ik wil niet veel zeggen hoor, maar denken jullie nou serieus dat de baas dat gaat opruimen ofzo? De schoonmaker word gewoon de klos en het is een gigantisch ranzig werkje, dus ik vind het eigenlijk behoorlijk sneu als je zoiets doet.
ik heb zelf eens als schoonmaker gewerkt voor vakantiewerk, nou ik kan je wel vertellen dat ik mn lol niet op kon, als ik zo'n lekker onder geurineerde toiletpot mocht schoonpoetsen. Helemaal feest was het, wanneer men de drol vergeten was door te spoelen. Dus je argument slaat echt nergens op bro...Extend zei:Ik wil niet veel zeggen hoor, maar denken jullie nou serieus dat de baas dat gaat opruimen ofzo? De schoonmaker word gewoon de klos en het is een gigantisch ranzig werkje, dus ik vind het eigenlijk behoorlijk sneu als je zoiets doet.
- uit mijn hum omdat ik later aankom dan ik wilde (zat te internetten voor ik wegging)
- hoor binnen teringherrie waar ik de kriebels van krijg, die moderne rotzooi waar ik altijd voor ga lopen
- staat een man met een pielgewichtje van 30 kg goodmornings te doen in het squatrek en hangt dat ding vervolgens zo hoog terug dat ik er niet eens goed bij kan (gelukkig zonder schijven): ik zeg er wat van ... zijn gedrag irriteert me eig al maandenlang enorm en ik heb al een paar keer vriendelijk proberen te zeggen dat er ergens anders ook vaste halters zijn van 30 kg (makkelijker om mee te werken).
- ga bankdrukken in de Smith er naast en ben zeer tevreden over het resultaat (40kg gehaald met 8 hh in 3e set.. mooi begin voor zwakkeling als ik)
- een vrouw die ik al eerder wat tips gegeven heb over KT complimenteert me en vraagt of ik wel eens 's avonds hier naar toe kom. Zeg nee, bijna nooit.. Ja zegt ze.. er liggen ook geen fietspaden hiernaar toe.
Uit het woord fietspad.... en ik vlieg letterlijk tegen het plafond.. ik begon echt te schreeuwen, zo'n woede-ontploffing had ik.. gelijk wist ik weer te kalmeren en vertel haar waarom ik zo'n witgloeiende pest-rothekel aan fietspaden heb..
- fysiotherapeute komt naar me toe en zegt dat ik overlast bezorg..
- uit kwaadheid ga ik alle dumbbells op het rek waar ik me altijd zo over opwind dat die door elkaar heen liggen netjes op volgorde leggen.. dan doe ik tenminste wat met die ontzettende kwaadheid die in me opborrelt.
- verontschuldig me voor mijn felle reactie bij de mensen van de gym..
boogie zei:ik heb zelf eens als schoonmaker gewerkt voor vakantiewerk, nou ik kan je wel vertellen dat ik mn lol niet op kon, als ik zo'n lekker onder geurineerde toiletpot mocht schoonpoetsen. Helemaal feest was het, wanneer men de drol vergeten was door te spoelen. Dus je argument slaat echt nergens op bro...
steebz zei:ik vind het nog aardig netjes wat ie gedaan heeft.
eerst alles onderpissen en vervolgens de douche openzetten om het weg te spoelen![]()