AndroidHealthClinic

ik wordt ziek van commerciele fitness centra

als ie dat tegen mij zij had ik in ze bek gescheten :D :D

Hmmm ondanks dat het kinderachtig is is het ook wel een aktie die ik zelf zou kunnen uitvoeren al vrees ikd at ik bij die instructeur zelf al uitgescholden/gemept had..

Zie je het trouwens voor je? Zo een brede kerel die heel serieus naast de pot en in de wasbak pist. Vervolgens zet ie de douche keihard aan en snelt ie weg :D
Ik zou het btw ook zoiets gedaan hebben.

a1s zei:
Ik zou het zelf niet doen... Maar lach me hier wel helemaal kapot om :D

Blijf je bezig?

Ik vraag me trouwens af waar dolcett is, vond hem altijd wel een toffe gast met brute homevideos ;)

huckfinn zei:
Zie je het trouwens voor je? Zo een brede kerel die heel serieus naast de pot en in de wasbak pist. Vervolgens zet ie de douche keihard aan en snelt ie weg :D
Ik zou het btw ook zoiets gedaan hebben.

Ik wil niet veel zeggen hoor, maar denken jullie nou serieus dat de baas dat gaat opruimen ofzo? De schoonmaker word gewoon de klos en het is een gigantisch ranzig werkje, dus ik vind het eigenlijk behoorlijk sneu als je zoiets doet.

Extend zei:
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar denken jullie nou serieus dat de baas dat gaat opruimen ofzo? De schoonmaker word gewoon de klos en het is een gigantisch ranzig werkje, dus ik vind het eigenlijk behoorlijk sneu als je zoiets doet.

Precies stelletje kinderen hier. Ben blij dat meer mensen het hiermee eens zijn. Als je niet blij bent met je sportschool maak je dat met woorden duidelijk en niet door als een kleutertje naast de plee te pissen. Logisch dat ze geen bodybuilders willen als jullie jezelf een slechte naam bezorgen.

Dit topic is echt te cool, heerlijk al die reacties

Natuurlijk is het niet echt beschaafd, etc, maar grappig is het absoluut wel !

:p

Extend zei:
ik heb zelf eens als schoonmaker gewerkt voor vakantiewerk, nou ik kan je wel vertellen dat ik mn lol niet op kon, als ik zo'n lekker onder geurineerde toiletpot mocht schoonpoetsen. Helemaal feest was het, wanneer men de drol vergeten was door te spoelen. Dus je argument slaat echt nergens op bro...

Ik heb het hele topic gelezen maar moet constateren dat Espirantismo af en toe wel trieste reacties heeft.

En dan doel ik vooral hierop:

- uit mijn hum omdat ik later aankom dan ik wilde (zat te internetten voor ik wegging)
- hoor binnen teringherrie waar ik de kriebels van krijg, die moderne rotzooi waar ik altijd voor ga lopen
- staat een man met een pielgewichtje van 30 kg goodmornings te doen in het squatrek en hangt dat ding vervolgens zo hoog terug dat ik er niet eens goed bij kan (gelukkig zonder schijven): ik zeg er wat van ... zijn gedrag irriteert me eig al maandenlang enorm en ik heb al een paar keer vriendelijk proberen te zeggen dat er ergens anders ook vaste halters zijn van 30 kg (makkelijker om mee te werken).
- ga bankdrukken in de Smith er naast en ben zeer tevreden over het resultaat (40kg gehaald met 8 hh in 3e set.. mooi begin voor zwakkeling als ik)
- een vrouw die ik al eerder wat tips gegeven heb over KT complimenteert me en vraagt of ik wel eens 's avonds hier naar toe kom. Zeg nee, bijna nooit.. Ja zegt ze.. er liggen ook geen fietspaden hiernaar toe.
Uit het woord fietspad.... en ik vlieg letterlijk tegen het plafond.. ik begon echt te schreeuwen, zo'n woede-ontploffing had ik.. gelijk wist ik weer te kalmeren en vertel haar waarom ik zo'n witgloeiende pest-rothekel aan fietspaden heb..
- fysiotherapeute komt naar me toe en zegt dat ik overlast bezorg..
- uit kwaadheid ga ik alle dumbbells op het rek waar ik me altijd zo over opwind dat die door elkaar heen liggen netjes op volgorde leggen.. dan doe ik tenminste wat met die ontzettende kwaadheid die in me opborrelt.
- verontschuldig me voor mijn felle reactie bij de mensen van de gym..

Komop je owned de gym niet he, je deelt hem met andere mensen die ook contributie betalen.
Zint het je niet, move.

Wellicht had de instructeur het anders kunnen brengen maar dat geld voor beide partijen.

boogie zei:
ik heb zelf eens als schoonmaker gewerkt voor vakantiewerk, nou ik kan je wel vertellen dat ik mn lol niet op kon, als ik zo'n lekker onder geurineerde toiletpot mocht schoonpoetsen. Helemaal feest was het, wanneer men de drol vergeten was door te spoelen. Dus je argument slaat echt nergens op bro...

Was dat nou ironisch dat je zelf als schoonmaker heb gewerkt? Want het leuke is, ik werk ook als schoonmaker en het is gewoon pure ranzigheid als mensen zulke dingen doen en het gebeurt vaak genoeg. Ik gaf trouwens helemaal geen argumenten alleen mijn mening en het sloeg wel degelijk ergens op.

ik vind het nog aardig netjes wat ie gedaan heeft.
eerst alles onderpissen en vervolgens de douche openzetten om het weg te spoelen ;)

Eh ??? een topic van 2003 ???? jeemig..

En toch is het zo ... dat gezeik in die commerciele gyms BAH!!!! die uitgezakte hangbuiken die de zooi bezet houden, Breezah die heel wat denkt te zijn enga zo maar door !! Ik wilde wel graag dat we een hardcore gym in de buurt hadden ... dan nokte ik em echt bij deze commerciele tent...

Dit soort topics zijn de zuiverste nostalgie die je kunt wensen. De hardcore lobby die we hier destijds voerden.

Dolcett had wel vette videotjes ook van een 200 kg press in z'n garage. Met al die kettingen.

waar is hij nu trouwens
die gast was huuge

haha gruwelijk, dat is een van de classic topics ja..memories...snif

Vanwaar deze kick?

heb ook eens zoiets gehad... heb toen in zo'n hangende urinoir gescheten en kabels doorgeknipt van sommige machine's en pulleys

Terug
Naar boven