AndroidHealthClinic

ik wordt ziek van commerciele fitness centra

Azrael zei:
Belachelijke actie. Ik ben het volkomen met Purple eens. Dit is echt onder maat......en ook nog slecht voor het image dat mensen hebben van BB. Precies waar we niet op zitten te wachten.
Dito.

maar het lucht wel op :) bovendien die achterlijke instructeurs pissen waarschijnlijk zelf ook altijd naast de wc omdat ze niet kunne mikke :thumbs:

weet nie wat ik zou doen maar naast de pot pissen lijkt me ver gezocht. Ik dacht eerder aan zijn banden lossen ofzo..;)

Spaar je eigen losse gewichten ,bankje, en halters bijelkaar en train lekker thuis in stilte of zet je eigen motiverende muziek op.
Pleur de hele bende in een garage en train met z'n 2en of alleen.
Meer heb je niet nodig.

Fitnesscentra's zijn irritatiecentra's en er is altijd wel iemand aanwezig om je training te verzieken of een bank bezet te houden terwijl je spieren weer koud staan te worden.
Je komt er om te trainen niet om te praten.
Bij onze sportschool stonden ze ook regelmatig tegen mij te preken dat ik niet mag kreunen of puffen als het zwaar is.
Mijn reactie was dat hij maar in een bibliotheek moest gaan werken.
Resultaat was dat hij kwaad werd en zijn irritante trance en clubmuziek nog wat oorverdovender aanzette.
Maar ik had dan de grootste lol.

centra´s lol

jij ziet ook overal wel de lol van in, ofniet? ouwe moppentapper.

hahahhahahahah je had op de bril moeten gaan schijten hahahahahhaha

gr warrior

Snap ik echt niet hoor, het gaat toch ook echt wel om klantvriendelijkheid, en op deze manier maken zulke centra's geen goeie naam.

Onze sportcentrum is na de verbouwing ook een stuk commercieler geworden, maar de instructeurs zijn prima gasten!

net zoals de altijd goede commentaren op foto's van hem :thumb:

Laat voorop stellen dat ik het een trieste zaak vind dat serieuze bb´ers en pl´ers op deze manier behandeld worden. Ik haal mijn motivatie juist uit deze mensen en was vanaf het begin af aan dat ik begon te trainen met juist deze mensen aan het praten over deze geweldige sport waar iedereen baat bij zou kunnen hebben ongeacht zijn of haar doelen. Ik zelf zou ook graag meer met mijn passie bezig willen zijn en wil ook naast mijn studie sportinstucteur worden en besef maar al te goed hoe belangrijk bbing is want hier is het allemaal mee begonnen. Deze reactie van dit individu vind ik ook erg overtrokken en ik denk dan ook dat hij zich erg geintimideerd heeft gevoeld, onterecht maar begrijpelijk.
Ik denk niet dat het voor jezelf werkt om je woede op deze manier te uiten alhoewel ik het me wel kan voorstellen. Richt je woede op de persoon waar het betrekking op heeft dat lucht meer op. en daarmee bedoel ik niet om hem onder te zeiken want ik denk dat wanneer je begrijpt waar zijn reactie uit voortkomt je er uiteindelijk beter om kunt lachen omdat het zijn probleem is zolang je het niet de jouwe maakt.
Ik wil geen oordeel over je gedrag uitspreken omdat ik het begrijp en je misschien de volgende keer het anders probeert iedereen heeft in zijn of haar leven het weleens geprobeerd anderen moeilijk te maken omdat je vond dat je werd benadeeld. Ik probeer hierboven te staan omdat ik weet dat al het andere niets oplost.

when you point your finger at someone, someone else is pointing at you

Ik zou het zelf niet doen... Maar lach me hier wel helemaal kapot om :D

je heb toch ook wel ff naast de pot gescheten! :D

klote centra zijn dat, zodra je boven het maaiveld uitsteekt ben je niet meer gewenst..

die pipo's daar met hun LOI opleiding instucteur hebben zelf nog nooit goed getraint.

Heb ook een keer in zo'n centrum getraint, kreeg de opmerking "je traint niet goed" ik keek die magere hein aan en kwam niet meer bij van het lachen :D
Hij liep toen ik bleef lachen maar weg :o

OPROTTEN!

Laatst bewerkt:
Nice Topic :D

Onze sportschool zit een beetje tussen healthcentre en ijzercentrum in. :o

EN IK WORD GEK VAN DIE INSTRUCTEURS DIE ZEGGEN DAT IK MIJN KUITEN VERKEERD TRAIN ALS IK REVERSE CALF RAISES DOE :mad: :mad:

Wat voor dag is het vandaag? Oude topic kick dag?

Dolcett zei:
Ik heb mijn training afgemaakt en na de training heb bij die centrum op de wc naast de pot en in de wasbak gepist en heb de kraan van de douche op de grootste stand aan laten staan.

blijft een historisch topic :D

dolcett is die gast die vaak va ndie filmpjes van zijn thuistrainen had zie ik . 195!!!!!!!!!!!!!!!!? Hij hoort wel bij de paar sterkste hier ofniet?

Tommyboy zei:
dolcett is die gast die vaak va ndie filmpjes van zijn thuistrainen had zie ik . 195!!!!!!!!!!!!!!!!? Hij hoort wel bij de paar sterkste hier ofniet?

Idd een beetje respect voor deze man is wel op z'n plaats, die instructeur mag nog blij zijn dat de man de hele wc pot niet uit de grond getrokken heeft met zijn stomme reactie over dat bankdrukken.
Willem 2

Waar is hij eigelijk, want die foto's die hij ooit postte leken een beetje op een M26 Pershing.

Terug
Naar boven