- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m89
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Floyd zei:Ik vind het vrij kansloos eigenlijk. Ze hebben een keer bij ons in de sauna lopen schijten ben er dus nog nooit in geweest, wil niet weten wat die gasten er allemaal bij elkaar uitvreten. En zo'n andere funz die loopt z'n zak te scheren onder de douche, en ruim het dan op. Maar beter; doe het lekker thuis.
En van dat pissen, tjah dat je kwaad wordt vind ik ten eerste al overdreven. Heb je een complex ofsow? Tip: 'Ene oor in, andere oor uit' En bro, jij bent ook niet blij wanneer jij je handen in de urine van een ander wast, geloof me...
, deden we wel met zn allen in de douche pissen enzo als we (in onze ogen onterecht) verloren haden met voetballen maar kom op zeg. hou oud zijn we nu. pissen in de douche en op de vloer en noem maar op...ondanks dat je zon opmerking naar je hoofd krijgt geslingerd vind t een behoorlijk nutteloze en kinderachtige actie.
maniac zei:Ik ben de enige instructeur bij ons fitnesscentrum die er echt mee bezig is en ook bij mij in de klas ben ik de enige die echt geinteresseerd is in het totaalplaatje(voeding, fysiologie, anatomie enz.)
Het artikeltje van Admin over krachttraining vs cardiotraining ligt bij ons op het fitnesscentrum om(op mijn initiatief) ce vrouwen te stimuleren om aan krachttraining te doen.

Homer17 zei:
Tjibbe zei:Ik sporte eerst bij een sportschool waar ze zeiden dat als je 2 eitjes per week eet, dat je dan wel genoeg eiwitten binnen krijgt. En altijd zeiken dat ik te vaak trainde voor iemand die nog niet zo lang traint.