AndroidHealthClinic

Ik zoek een nieuwe serie...

Realist

Massive Warrior
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
851
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Met superhelden, of iets van supermensen, of mensen die anders zijn dan de gewone mens.

Geen Heroes!

Anyone?

:D

4400?

Iceroadtruckers.
Dat vind ik echte H4rDc00r diehards, imo ook echt superhelden.

the turtles !

The Event?

Gister mee begonnen, bevat mensen die net iets anders zijn dan de normale mens. Verder weet ik het ook nog niet precies :o eerste paar afl. waren opzicht wel interessant.

Anders misschien Trueblood? Met vampieren en ander soort gespuis. Is wel een goede en werd steeds beter laatste seizoenen.

4400 paar jaar geleden beetje zitten volgen maar vond het om een gegeven moment niks meer aan, mede door gare acteurs dacht ik.

Laatst bewerkt:
...

Laatst bewerkt:
Grey's Anatomy!Deze mensen redden wekelijks mensen van een wisse dood!Daarnaast hebben ze ook nog te maken met drama's van persoonlijke aard!
Imo echte helden en zeker het kijken waard!
Vanavond net 5 om half 9!

smallville? :+

Ben je door die hele reeks series heen die ik ergens vorig jaar hebt gelinkt in een topic van jou? :D

ps: nog 5 minuutjes en dan is Dexter s05e04 binnen

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ben je door die hele reeks series heen die ik ergens vorig jaar hebt gelinkt in een topic van jou? :D

ps: nog 5 minuutjes en dan is Dexter s05e04 binnen

Jezus, geheugensteuntje aub!! :D

Enne, True Blood en Supernatural spreekt me wel aan, dus misschien ga ik daar me gokje eens op wagen, Dexter alles al van gezien, maar Dexter is dan nog redelijk "realistisch."

Alle afleveringen met Q in Star Trek: Omnipotent power!

Carnivàle

&

true blood

Jezus, geheugensteuntje aub!! :D

Enne, True Blood en Supernatural spreekt me wel aan, dus misschien ga ik daar me gokje eens op wagen, Dexter alles al van gezien, maar Dexter is dan nog redelijk "realistisch."

21n4in6.png

Carnivale al gezien? :) Helaas na 2 seizoenen al stopgezet, maar zeker de moeite om te kijken.

Call me fitz;)

Terug
Naar boven