Fitness Seller

Ik zoek wat hulp...

Thomaswalla

Novice
Waardering
0
Hallo
Ik heb vanmiddag een shuttle run test gedaan en ik sport 3 x in de week 1 uur tot 2 uur (zie onderaan voor meer info). Nou is het zo dat ik bij trap 10.1 al begon te hijgen met gym. Ik dacht . Hoe kan dat nou? Ik irriteer me enorm want het lijkt net alsof ik helemaal voor niks sport . Nou is het ook zo dat ik een beetje een buikje hep. En dat er erg graag af wil trainen. Maar dat wil ook niet lukken terwijl ik wel heel goed op mijn voeding let. Verder het vreemde is dat mijn bovenlichaam (vrij) gespierd is. En dan onderaan heb ik een soort zwembandjes. Hoort dit bij mij kan ik er niks aan doen? Of kan ik toch een wasbord krijgen. Want als ik mijn buikspieren aanspan en in mijn buik druk voel ik ze echt zitten en flink wat ook. Het lijkt zo doelloos als ik geen resultaten zie.

Hier alles op een rijtje:

---Lichaam---
Leeftijd: 16 jaar
Lengte: 175cm
Gewicht: 61kg
Geslacht: Man

---Voeding---

___Eten___
- Brood geroosterd/normaal (op 1 dag minstens 5 vitwit)
- Meestal als beleg beetje zout of klein beetje hagelslag met boter
- GEEN snoep
- Normaal avond eten (gewoon wat de pot schaft vlees, rijst, aardappelen, groente, sla, heel af en toe fruit)
- Vitamines: Vitamine B complex van de kruidvat (tegen puistjes) en vitamine C.

___Drinken___
- Minstens 1 liter karne melk op 1 dag
- 1 glas limonade (heel dun)
- 1/2 glazen water
- 1 glas sap.

---Training---
- Cardio 1 x 30 minute, Soms nog (+/- 1 x in de week) 20 minuten na het gewichtheffen. (onder cardio versta ik: hardlopen, crosstrainer of fietsen.)
Bij cardio ga ik altijd tot het randje ik span me zoveel mogelijk in.
- Gewichtheffen. Bij alle stations doe ik 3 sets. Van ieder 6 (minimaal) tot 10 (maximaal) herhalingen. (onder de 4 stations versta ik: borstspieren op 40kg, Buikspieren op 40kg, nekspieren op 35kg en rug op 110kg.

Wat DOE ik fout?

Alvast bedankt,

Thomas

PS: ik hoop dat ik in het goede forum zit.

Laatst bewerkt:
pfft 16 en 61 wegen.. pics?
wanneer ben je begonnen?

• Topic Starter Topic Starter
Is dat veel of weinig?... Ik zal wel ffe de camera zoeken :p ruim 3 maanden geleden

Nou is het ook zo dat ik een beetje een buikje hep. En dat er erg graag af wil trainen.

een buikje bij 62 kg ???

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben dus niet de enige :(. Ik snap het ook niet. Ik kan wel wat fotos maken? En gwn beetje zout op je boterham erg lekker ;)

Maar wat doe ik nou fout?
Zien jullie het zie ik het?

Groet,

Thomas

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven