MuscleMeat

ik

n1991

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
90kg
Hallo,

Ik train sinds augustus 2010 en voetbal al sinds mijn jeugd.
woog toen 76 kg. en weeg nu 90 kg. ben 183 cm lang en 21 jaar.
aangespannen armen 43 cm omtrek

gebruik whey en creatine en af en toe een pilletje dexaprine van iforce nutrition voor een voetbalwedstrijd om wat extra vet te verbranden.

zou graag willen weten of jullie nog tips of opmerkingen voor me hebben. vooral als jullie vinden dat een bepaald deel achter loopt hoor ik het graag want zelf is dat moeilijk te beoordelen.

kunnen jullie misschien een schatting maken van mijn vet percentage? wil in mei zo droog staan dat ik een sixpack heb zonder aan te spannen. hoeveel kg moet ik dan ongeveer afvallen denken jullie?

Snapshot_20120316_7.jpg

Snapshot_20120316_1.jpg

Snapshot_20120316_4.jpg

Snapshot_20120316_2.jpg

Snapshot_20120316_6.jpg

ziet er goed uit man. je hebt zeker aanleg. vet% denk rond de 15% tot max 18%

VP ronde de 13-14 denk ik. Nooit 18!

VP is onder de 15% denk ik wel.

Maar volgens mij lopen je schouders een beetje achter in verhouding met de rest.

Flinke armen! Enkele stats?

• Topic Starter Topic Starter
wat voor stats wil je weten?
Bankdrukken 1 rep max is 97.5kg, doe meestal 3x8x77,5kg
squatten sinds 2 maanden weer mee begonnen, lange tijd niet gedaan ivm voetbalblessure. doe nu 3x8x90kg
dumbbell row 3x8x35 kg
overhead press 3x8x47,5kg

dat schouders achterlopen vermoedde ik idd zelf ook al een beetje. heb het idee dat voorkant schouder wat verder is dan zijkant en achterkant vinden jullie dat ook?

Vp 15/16%, zit je sneller op als je denkt hoor. Mensen schatten vaak te laag.

:roflol::roflol::roflol: met een muis in je hand foto maken

Vp 15/16%, zit je sneller op als je denkt hoor. Mensen schatten vaak te laag.

Op dit forum wordt vaak te hoog geschat. Abs komen doorschemeren rond 10%. Denk dat n1991 dus meer rond dat percentage zit. 15 is te hoog voor hem. Zit op 15% en dat is toch al wat anders.

Op dit forum wordt vaak te hoog geschat. Abs komen doorschemeren rond 10%. Denk dat n1991 dus meer rond dat percentage zit. 15 is te hoog voor hem. Zit op 15% en dat is toch al wat anders.
Is behoorlijk persoonsgebonden wanneer iemand z'n abs zichtbaar zijn ;), daarnaast kun je ook nog denken aan definitie, aders om iemand zn vp in te schatten. Ik denk eerlijk gezegd dat veel mensen zich te laag inschatten. Hoeveel mensen zie je wel niet beweren dat ze op 12% staan?(zonder huidplooi meting gedaan te hebben) Met supergunstige belichting kun je je abs nog wel zien op zelfs richting de 20%. Ik gok dat ts ergens tussen 12-15 zit

Te hoog geschat? 99% van de leden die roepen dat ze op 10% staan, staan in werkelijkheid op 20%.

@TS; goed bezig, zeker gezien je trainingstijd. Qua bf ga ik mee met rond de 15%

Het is toch duidelijk dat dit onder de 15 % is ? jongens toch:rolleyes:

Rond 13% zoiezo

Tussen de 13 en 16 procent in schat ik, Om een beetje deftig droog te gaan staan zul je wel een kilo of 8/9 afvallen. Ziet er verders goed uit.

bf% maakt toch geen kloten uit, als het er maar goed uit ziet. Sowieso goed bezig, vind persoonlijk dat je rug toch lijkt achter te lopen. Had het geen 90kg gegeven maar zoveel te beter he :).

bf% maakt toch geen kloten uit, als het er maar goed uit ziet. Sowieso goed bezig, vind persoonlijk dat je rug toch lijkt achter te lopen. Had het geen 90kg gegeven maar zoveel te beter he :).
He he wou het net neer knallen , laat de spiegel spreken :cool:

Goed gezien we zijn niet allemaal Stevie :D
maakt het nou uit hoe de goede man zijn foto's maakt :)

Goed bezig OP !

ik heb zo'n vet percentage meter gekregen bij bestelling bij b&f, is die een beetje betrouwbaar? dan zal ik het van de week ff meten.

nou die body clipper zegt dat het 21% is. kan niet kloppen toch???

nou die body clipper zegt dat het 21% is. kan niet kloppen toch???

Dat sowieso niet.

Wel apart, iedereen hier op DBB drukt 130 kilo op de BP en jij met je buffe 43cm armen hebt 1RM 100kg. Ik geloof ook nooit een k*t van al die ecto's van 75 kilo die effe 120 kilo benchen. Ik dwaal een beetje af haha. Goede progressie man, anderhalf jaar trainen dus. Netjessss

dit is 13-14 zeker weten, geen love handles, dus zeker niet 15+

Terug
Naar boven