Hallo,
Ik train sinds augustus 2010 en voetbal al sinds mijn jeugd.
woog toen 76 kg. en weeg nu 90 kg. ben 183 cm lang en 21 jaar.
aangespannen armen 43 cm omtrek
gebruik whey en creatine en af en toe een pilletje dexaprine van iforce nutrition voor een voetbalwedstrijd om wat extra vet te verbranden.
zou graag willen weten of jullie nog tips of opmerkingen voor me hebben. vooral als jullie vinden dat een bepaald deel achter loopt hoor ik het graag want zelf is dat moeilijk te beoordelen.
kunnen jullie misschien een schatting maken van mijn vet percentage? wil in mei zo droog staan dat ik een sixpack heb zonder aan te spannen. hoeveel kg moet ik dan ongeveer afvallen denken jullie?
Ik train sinds augustus 2010 en voetbal al sinds mijn jeugd.
woog toen 76 kg. en weeg nu 90 kg. ben 183 cm lang en 21 jaar.
aangespannen armen 43 cm omtrek
gebruik whey en creatine en af en toe een pilletje dexaprine van iforce nutrition voor een voetbalwedstrijd om wat extra vet te verbranden.
zou graag willen weten of jullie nog tips of opmerkingen voor me hebben. vooral als jullie vinden dat een bepaald deel achter loopt hoor ik het graag want zelf is dat moeilijk te beoordelen.
kunnen jullie misschien een schatting maken van mijn vet percentage? wil in mei zo droog staan dat ik een sixpack heb zonder aan te spannen. hoeveel kg moet ik dan ongeveer afvallen denken jullie?

, daarnaast kun je ook nog denken aan definitie, aders om iemand zn vp in te schatten. Ik denk eerlijk gezegd dat veel mensen zich te laag inschatten. Hoeveel mensen zie je wel niet beweren dat ze op 12% staan?(zonder huidplooi meting gedaan te hebben) Met supergunstige belichting kun je je abs nog wel zien op zelfs richting de 20%. Ik gok dat ts ergens tussen 12-15 zit
.