- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je kunt het afwegen ook zo serieus nemen als je zelf wilt. Vaak tel ik het tot op de korrel exact na als ik voor meerdere maaltijden kook, maar het is ook prima om het gewoon op het oog in porties te delen.Zolang het werkt voor je, prima!
Heb je een complete week in je App die je kunt laten zien hier? Zo'n weektotaal zegmaar waar jij het over hebt?
Hoeft niet per se tot zondag te wachten, als je al zo iets hebt van eerdere weken.
Ik als autist kan de methode wel waarderen. Al zou ik het aan begin van de week geprept hebben (dus niet verpakking wegen maandag en dan verpakking wegen zondag, maar 'wat heb ik nodig maandag tm zondag en dat in een bak op aanrecht'.. if that makes sense).
Hmm ga ik misschien zelf ook doen..![]()
| week 1 | week 2 | |
| KCal | 3416 | 3450 |
| vet | 87 | 81 |
| eiwit | 128 | 127 |
| koolhydraten | 486 | 509 |
Ik vind dit trouwens een heel prima doel. En als je je kcal daadwerkelijk zodanig verhoogt dat je deze lijn ook vasthoudt doe je het qua gewicht winnen prima. Meer gewicht bijkomen zal alleen zorgen voor onnodige vet toename.Achterliggend doel is een 1 kilo per 4 weken aankomen.
Voor een normaal persoon heb je misschien gelijk, maar hij laat zelf een plaatje zien met een dalende trendlijn de afgelopen 2 weken en is dan van plan zijn inname met 300 kcal per dag te gaan verhogen.Ik vind dit trouwens een heel prima doel. En als je je kcal daadwerkelijk zodanig verhoogt dat je deze lijn ook vasthoudt doe je het qua gewicht winnen prima. Meer gewicht bijkomen zal alleen zorgen voor onnodige vet toename.
Dat hij de 1e weken sneller aankomt maakt geen F uit !Ik vind dit trouwens een heel prima doel. En als je je kcal daadwerkelijk zodanig verhoogt dat je deze lijn ook vasthoudt doe je het qua gewicht winnen prima. Meer gewicht bijkomen zal alleen zorgen voor onnodige vet toename.
Met zijn vegetarische dieet zouden de eiwitten eerder hoger dan lager moeten zitten. Dan kom je er niet met de 1,6g/kg van Henselmans.Dat hij de 1e weken sneller aankomt maakt geen F uit !
@imnewhere maar de hamvraag blijft wat je voedingsschema nu is .
Verder ben ik nog steeds van mening dat je vet en eiwit te laag ligt
Eigenlijk heeft wovano het antwoord al gegeven:Waarom is het doel/target om 1 kg per 4 weken aan te komen?
Zelf ben hierop uitgekomen op basis van alles wat ik er tot nu toe van weet, rekening houdend met mijn leeftijd, trainingsverleden, natty status en vetpercentage.Ik vind dit trouwens een heel prima doel. En als je je kcal daadwerkelijk zodanig verhoogt dat je deze lijn ook vasthoudt doe je het qua gewicht winnen prima. Meer gewicht bijkomen zal alleen zorgen voor onnodige vet toename.
Waar classificeer ik mezelf als 'advanced trainee'?Ik denk wel dat je jezelf onterecht classificeert als advanced trainee en daardoor voor te weinig gewichtstoename per week kiest.

Reageer nu eens op de rest wat hij zei. Ik ben niet de enige die zegt dat je naar 4000kcals kunt, en sneller op 70kg kan komen.Eigenlijk heeft wovano het antwoord al gegeven:
Zelf ben hierop uitgekomen op basis van alles wat ik er tot nu toe van weet, rekening houdend met mijn leeftijd, trainingsverleden, natty status en vetpercentage.
Waar classificeer ik mezelf als 'advanced trainee'?![]()