Niet lullig opgevat.Steks Niet lullig bedoeld hoor, ook al komt het misschien zo over, maar ik vind het best wel kut voelen als iemand jou een persoonlijke vraag stelt en dat iemand anders dan voor jou het antwoord gaat invullen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet lullig opgevat.Steks Niet lullig bedoeld hoor, ook al komt het misschien zo over, maar ik vind het best wel kut voelen als iemand jou een persoonlijke vraag stelt en dat iemand anders dan voor jou het antwoord gaat invullen.
niks naar jou toe hoor ron, maar gebruik ff je post om te reageren, en misschien heb je ook gewoon gelijk.Neem een coach in de hand. En een waarmee je een klik hebt en die je verantwoordelijk stelt voor alles wat je doet en ook vooral niet doet.
Bij mij kan je terecht als je tegen eerlijkheid kan. 🤪🤪
Niet lullig ontvangen hoor. 👍🏼niks naar jou toe hoor ron, maar gebruik ff je post om te reageren, en misschien heb je ook gewoon gelijk.
heb de afgelopen tijd meegelezen in dit topic, en ik denk dat geen coach hier iets kan veranderen, @imnewhere is is half 50+ en komt uit een wereld van duursport waar hij denk ik, heel zijn leven plezier aan heeft gehad. ( en nog steeds)
en laten we eerlijk zijn, hij is geen bodybuilder maar in het kader van duursport ziet zijn fysiek er niet slecht uit.
deze manier van ''leven'' zit er zo ingesleten qua voeding en trainingen, dat je dat niet meer gaat veranderen, hij heeft het al te lang zo gedaan en is er heel diep van binnen best tevreden mee. ( wat een dikke prima is)
ik betrek het even op mezelf, ik heb vele jaren rugby als hoofdsport gehad, altijd in dienst van de sport aan het trainen geweest, die rugby tijd ligt al heel ver achter me maar de manier van trainen heb ik altijd vast gehouden, ben zelf ook 55+ en het trainen gaat ondertussen helemaal nergens meer over t.o.v 'vroeger'' en ik zou veel beter op een andere manier gaan trainen, maar dat maakt me niet gelukkiger.
op een bepaald moment in je traingsleven gaat meer en meer gelden,
"ik weet dat in op een slechte manier train, maar ik wil geen betere"
Iemand weet dat hij vastzit in een bepaalde manier van eten en trainen waarbij hij weet dat hij zelf de neiging zal hebben hierop terug te vallen.niks naar jou toe hoor ron, maar gebruik ff je post om te reageren, en misschien heb je ook gewoon gelijk.
heb de afgelopen tijd meegelezen in dit topic, en ik denk dat geen coach hier iets kan veranderen, @imnewhere is is half 50+ en komt uit een wereld van duursport waar hij denk ik, heel zijn leven plezier aan heeft gehad. ( en nog steeds)
en laten we eerlijk zijn, hij is geen bodybuilder maar in het kader van duursport ziet zijn fysiek er niet slecht uit.
deze manier van ''leven'' zit er zo ingesleten qua voeding en trainingen, dat je dat niet meer gaat veranderen, hij heeft het al te lang zo gedaan en is er heel diep van binnen best tevreden mee. ( wat een dikke prima is)
ik betrek het even op mezelf, ik heb vele jaren rugby als hoofdsport gehad, altijd in dienst van de sport aan het trainen geweest, die rugby tijd ligt al heel ver achter me maar de manier van trainen heb ik altijd vast gehouden, ben zelf ook 55+ en het trainen gaat ondertussen helemaal nergens meer over t.o.v 'vroeger'' en ik zou veel beter op een andere manier gaan trainen, maar dat maakt me niet gelukkiger.
op een bepaald moment in je traingsleven gaat meer en meer gelden,
"ik weet dat in op een slechte manier train, maar ik wil geen betere"
Ja, maar is die niet op het zelfde moment van hardlopen overgegaan naar 6 uur fietsen er weerk? Is dat geen (onbewuste) compensatie?Het feit dat TS zelfs magnums naar binnen heeft lopen werken zegt wmb in zijn geval wel iets over de aanwezigheid van motivatie en bereidheid tot veranderen.
En dat is precies waar die coach zou kunnen helpen. Voorkomen dat je in dat soort valkuilen trapt.Ja, maar is die niet op het zelfde moment van hardlopen overgegaan naar 6 uur fietsen er weerk? Is dat geen (onbewuste) compensatie?
Zou dan eerder aan een soort van mentale coach denken. Hij weet natuurlijk wel hoe maar in z’n hoofd zit het dan niet goed?En dat is precies waar die coach zou kunnen helpen. Voorkomen dat je in dat soort valkuilen trapt.
Een portie cardio is voor TS héél belangrijk, dus samen met de coach bepalen wat genoeg is en hoe het de doelen zo weinig mogelijk zal schaden.
Eens. En beter ten halve gekeerd dan ten hele verdwaald.Iedereen kan veranderen, vind het weer een slap lul verhaal dat leeftijd er weer bij word geroepen of dat iemand het x jaar anders heeft gedaan.
Dus jij kan ook taktvol worden.Iedereen kan veranderen, vind het weer een slap lul verhaal dat leeftijd er weer bij word geroepen of dat iemand het x jaar anders heeft gedaan.
Ik zag al een paar blaadjes!
Er zijn er ook met een volle biceps en pecs, noem geen namen.Eens. En beter ten halve gekeerd dan ten hele verdwaald.
Zoveel goede jaren heeft ts ook niet meer om naturel nog iets te behalen. Daarna wordt hij net als alle oudere mensen alleen maar magerder.
Is dat die blanke Afrikaan die kanonnen wegtikt ware het pre work out drink?Er zijn er ook met een volle biceps en pecs, noem geen namen.
pre, intra en post.Is dat die blanke Afrikaan die kanonnen wegtikt ware het pre work out drink?
On topic: een beetje psyching up is wel nodig. Bij mij lukken de topsets niet als ik me niet heel goed voorbereid.
Ik kan alles, ben een soort van supermens.
Probeer dan eens je plas op te houden.
Wat eruit moet moet eruit 💁
ok, maar jij vind alles een slap lulverhaalIedereen kan veranderen, vind het weer een slap lul verhaal dat leeftijd er weer bij word geroepen of dat iemand het x jaar anders heeft gedaan.