AndroidHealthClinic

Contest Log Imnewhere's BTMC-log 2024

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat escaleerde snel

• Like
Waarderingen: GruX
  • Topic Starter Topic Starter
Hoe kijk je zelf terug op afgelopen jaren?
Goeie vraag! Ik ben niet zo van het evalueren en terugkijken als het mezelf betreft. Ik ga hier even goed over nadenken. Kom ik op terug.

Je lijkt wel iets aan massa gewonnen te hebben tov contest 2020.
Daarin deed ik een cut, wat de vergelijking een beetje vertroebelt, denk ik. Maar ik heb de originele foto's van die contest nog bewaard, dus zal ze eens naast elkaar leggen, of ik verschil zie.

Ben je zelf tevreden met het resultaat? Of zoals velen van de contest verder na vandaag?
Komt in het verhaaltje dat ik vandaag bij de collage ga opsturen aan bod, dus nog even geduld.

Daarin deed ik een cut, wat de vergelijking een beetje vertroebelt, denk ik. Maar ik heb de originele foto's van die contest nog bewaard, dus zal ze eens naast elkaar leggen, of ik verschil zie.
Hoeveel kg ben je nu zwaarder dan de contest foto uit 2020, als je daar een cut deed?

Ik denk dat het zeker in jouw geval eens goed zou zijn om een coach in de arm te nemen.
Ben benieuwd hoe je er over een jaar uitziet als het je lukt om de juiste hoeveelheid kcals binnen te krijgen.

Ik denk dat het zeker in jouw geval eens goed zou zijn om een coach in de arm te nemen.
Ben benieuwd hoe je er over een jaar uitziet als het je lukt om de juiste hoeveelheid kcals binnen te krijgen.
Eens. Een coach kan met een objectieve blik sturen.

Als je het zonde van het geld vind om een coach te nemen @imnewhere, dan bied ik je gratis m'n hulp aan, om je op weg te helpen. Lijkt me een leuke uitdaging :)

Eens. Een coach kan met een objectieve blik sturen.

Als je het zonde van het geld vind om een coach te nemen @imnewhere, dan bied ik je gratis m'n hulp aan, om je op weg te helpen. Lijkt me een leuke uitdaging :)
Denk je dat het wat gaat helpen tov alle adviezen hier van de afgelopen 5jaar ?
Het moet sowieso iemand zijn die hem begrijpt, en liefst ook koppige Fries. die kunnen elkaar wel verstaan

Inzending opgestuurd naar opperhoofd Wovano. Op het laatste moment toch nog besloten het overtollige borsthaar weg te scheren. Zag er niet uit bij inzoomen. Dus toch nog een beetje ijdelheid hier.

Eens. In alle bescheidenheid durf ik toch wel te beweren dat ik de theorie wel begrijp en is het vooral een mentale kwestie.
Dan heb je in het begin meer aan een PT, die je op weg helpt met waar jij mee zit (en misschien hier niet wilt delen)

Eens. In alle bescheidenheid durf ik toch wel te beweren dat ik de theorie wel begrijp en is het vooral een mentale kwestie.
Kan je voor jezelf benoemen waar je tegenaan botst? En is dat überhaupt iets waar je hulp bij wil?

Succes trouwens!

Neem een coach in de hand. En een waarmee je een klik hebt en die je verantwoordelijk stelt voor alles wat je doet en ook vooral niet doet.

Bij mij kan je terecht als je tegen eerlijkheid kan. 🤪🤪

Hij wilt veel cardio doen icm met een “clean” haast vegetarisch dieet met weinig makkelijk verteerbare en energierijke voeding.
Ja dat weet ik. Maar ik bedoel vooral wat daar achter zit.

Ik heb niet de indruk dat hij dat bijvoorbeeld vanwege mentale issues doet. Meer dat zijn liefde voor duursport groter is, en hij dat als gezond ziet.

Kan je voor jezelf benoemen waar je tegenaan botst? En is dat überhaupt iets waar je hulp bij wil?
Hij wilt veel cardio doen icm met een “clean” haast vegetarisch dieet met weinig makkelijk verteerbare en energierijke voeding.
@Steks Niet lullig bedoeld hoor, ook al komt het misschien zo over, maar ik vind het best wel kut voelen als iemand jou een persoonlijke vraag stelt en dat iemand anders dan voor jou het antwoord gaat invullen.

@Gremlin waar ik nu vooral tegenaan loop is mezelf overgeven aan cheat foods. One Magnum a day vond ik al een hele grote stap. Ik heb ruim 20 jaar duursport gedaan op hoog niveau, voornamelijk wielrennen, en daar was het altijd low fat, high carb en gezond eten. Dat zit nog heel erg in m'n systeem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven