- Waardering
- 8.521
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net gemist 😅
Goeie vraag! Ik ben niet zo van het evalueren en terugkijken als het mezelf betreft. Ik ga hier even goed over nadenken. Kom ik op terug.
Daarin deed ik een cut, wat de vergelijking een beetje vertroebelt, denk ik. Maar ik heb de originele foto's van die contest nog bewaard, dus zal ze eens naast elkaar leggen, of ik verschil zie.Je lijkt wel iets aan massa gewonnen te hebben tov contest 2020.
Komt in het verhaaltje dat ik vandaag bij de collage ga opsturen aan bod, dus nog even geduld.Ben je zelf tevreden met het resultaat? Of zoals velen van de contest verder na vandaag?
Hoeveel kg ben je nu zwaarder dan de contest foto uit 2020, als je daar een cut deed?Daarin deed ik een cut, wat de vergelijking een beetje vertroebelt, denk ik. Maar ik heb de originele foto's van die contest nog bewaard, dus zal ze eens naast elkaar leggen, of ik verschil zie.
Hetzelfde maar dan zonder haar.Ik denk dat het zeker in jouw geval eens goed zou zijn om een coach in de arm te nemen.
Ben benieuwd hoe je er over een jaar uitziet als het je lukt om de juiste hoeveelheid kcals binnen te krijgen.
Eens. Een coach kan met een objectieve blik sturen.Ik denk dat het zeker in jouw geval eens goed zou zijn om een coach in de arm te nemen.
Ben benieuwd hoe je er over een jaar uitziet als het je lukt om de juiste hoeveelheid kcals binnen te krijgen.

Denk je dat het wat gaat helpen tov alle adviezen hier van de afgelopen 5jaar ?Eens. Een coach kan met een objectieve blik sturen.
Als je het zonde van het geld vind om een coach te nemen @imnewhere, dan bied ik je gratis m'n hulp aan, om je op weg te helpen. Lijkt me een leuke uitdaging![]()
Koppige West-Fries kan ook 😅Het moet sowieso iemand zijn die hem begrijpt, en liefst ook koppige Fries. die kunnen elkaar wel verstaan
Eens. In alle bescheidenheid durf ik toch wel te beweren dat ik de theorie wel begrijp en is het vooral een mentale kwestie.Het moet sowieso iemand zijn die hem begrijpt, en liefst ook koppige Fries. die kunnen elkaar wel verstaan
Dan heb je in het begin meer aan een PT, die je op weg helpt met waar jij mee zit (en misschien hier niet wilt delen)Eens. In alle bescheidenheid durf ik toch wel te beweren dat ik de theorie wel begrijp en is het vooral een mentale kwestie.
Niets mis mee!Inzending opgestuurd naar opperhoofd Wovano. Op het laatste moment toch nog besloten het overtollige borsthaar weg te scheren. Zag er niet uit bij inzoomen. Dus toch nog een beetje ijdelheid hier.
Inherent aan de sport toch 😊💪🏻
Kan je voor jezelf benoemen waar je tegenaan botst? En is dat überhaupt iets waar je hulp bij wil?Eens. In alle bescheidenheid durf ik toch wel te beweren dat ik de theorie wel begrijp en is het vooral een mentale kwestie.
Hij wilt veel cardio doen icm met een “clean” haast vegetarisch dieet met weinig makkelijk verteerbare en energierijke voeding.Kan je voor jezelf benoemen waar je tegenaan botst?
Neem een coach in de hand. En een waarmee je een klik hebt en die je verantwoordelijk stelt voor alles wat je doet en ook vooral niet doet.Eens. In alle bescheidenheid durf ik toch wel te beweren dat ik de theorie wel begrijp en is het vooral een mentale kwestie.
Ja dat weet ik. Maar ik bedoel vooral wat daar achter zit.Hij wilt veel cardio doen icm met een “clean” haast vegetarisch dieet met weinig makkelijk verteerbare en energierijke voeding.
Kan je voor jezelf benoemen waar je tegenaan botst? En is dat überhaupt iets waar je hulp bij wil?
@Steks Niet lullig bedoeld hoor, ook al komt het misschien zo over, maar ik vind het best wel kut voelen als iemand jou een persoonlijke vraag stelt en dat iemand anders dan voor jou het antwoord gaat invullen.Hij wilt veel cardio doen icm met een “clean” haast vegetarisch dieet met weinig makkelijk verteerbare en energierijke voeding.